Mindenféle > Csináld magad!

Elektromos berendezések

(1/6) > >>

Trotter66:
Ide jöhetnek az elektromos elosztókkal (biztosítéktábla, relésor), vezetékeléssel, műszerfallal, rádióval, fűtéssel kapcsolatos szerelési tanácsok, tapasztalatok.
Az utólagosan beszerelt kütyükkel kapcsolatos HSZ-ket a régi honos topicba kérjük elhelyezni!

Tartalom:

- Fényszóróállítás
- Yaris Verso kulcsprogramozás (valószínűleg más kulcsokkal is működik)
- Lámpamagasság-állító szerelése
- Ködlámpa szerelése Corolla E11
- Műszerfalvilágítás és egyebek Corolla E11, E12
- Satriani Corolla E12 középkonzol-szétszedős videója
- Akkumulátor cserét vagy lekötést követő ablakemelő visszaprogramozás
- Így lehet az autód elektromos ablakainak vezérlését alaphelyzetbe hozni
- DRL működési elv és videó + kép
- Gyári Toyota fejegységek bekötési info, képek
- Utólagos ülésfűtés beszerelése Toyota Corolla E11 típusba
- Corolla gyári fejegység kábelezése, csatlakozói, kábelezéssel kapcsolatos belső szerelési tanácsok
- A Toyota gyári rádiók CD-tár csatlakozója 2004-ben változott. Korábban 5+7, újabban 6+6 tűs csatlakozókkal szerelték a fejegységeket
- E12 gyári magnó kivétele képekkel
- Kalapnyi Toyota gyári fejegység fotója, típusa, lábkiosztása
- Izzócsere menete E12-ben
- Avensis xenon vakulás, javítása és before-after fotók
- Slusszkulcs/indítókulcs/kulcs gondok
- Yaris I középkonzol szétszedés KÉPEKKEL
- Avensis II (és tán más Toyoták) xenon fényszóró alapmagasság beállításának leírása
- T22 Avensis gyári CD-lejátszó Matsushita W53804 javítása
- Hátsó ködlámpa kapcsoló javítása
- Prius II audio rendszer szerelése
- Tolatóradar beszerelése
- Avensis I. izzócsere képekkel és igen részletes leírással együtt
-Egy ötletes hangszóró vízvédelem

Trotter66:
Fényszóróállítás

kleingy:
Yaris Verso kulcsprogramozás (valószínűleg más kulcsokkal is működik)


--- Idézetet írta: LacBp - 2011.01.06 23:53:09 ---Nekem is 6-8 fordulatra indul, és utána a fordulat szám is magas , ami azért ilyen -10 fokos hidegekben normális...

Kulcsprogramozás (vicces, de így kell):

Csak a vezető oldali ajtó nyitva, kulcs a kézben.
Kulcs a gyújtásba bedug - kihúz
40 másodpercen belül ajtó Csuk Nyit Csuk Nyit

Kulcs bedug  kihúz
40 másodpercen belül ajtó Csuk Nyit Csuk Nyit
Ajtó Becsuk

Gyújtás ON OFF  (1x hozzád) (2x újraír) (5x töröl) (3x megerősít (confirmation mode)
Kulcs Ki
Az központi zár magától nyit - zár (1x 2x 5x 3x funkciótól függően)

Utána 20 másodpercen belül
japánnál : egyszerre a lock unlock gombot nyomni 1-1,5 s ig majd elengedni,
(Franciánál: minimum 1 másodpercig a LOCK gombot nyomni.)

és utána 3s belül a Lock gombot több mint 1 másodpercig nyomni.
Erre a zár magától zár - nyit.
ha 2x nyit zár, akkor nem sikerült valami, akkor elölről kell kezdeni.

Ajtó nyitásra kilép a programozásból.
Bár az utolsó ütem nekem nem működik, valamiért nem tanulja meg a kulcsot, de lehet, hogy a nyomógombokat nem sikerült jól felforrasztani... még szétszedem 1x...

--- Idézet vége ---

Trotter66:
Lámpamagasság-állító szerelése:


--- Idézetet írta: B.S. - 2010.12.28 13:53:53 ---
--- Idézetet írta: mondi - 2010.12.27 16:48:19 ---Barna, máskor említetted, hogyan kell kiszedni a lámpamagasság állítót, illetve, hogy ezt csak egyben cserélik, nem cserélnek benne égőt. Azt szeretném kérdezni, mennyire bonyolult kiszedni? Egy haverom mondta, hogy ha kiszedem forraszt bele új ledet (nem világít), vagy nem érdemes vele foglalkozni? (mondjuk fixen a legmagasabb állásban van, soha nem nyúlok hozzá  :D )

Más: a szellőzőventillátorból olyan hangot hallok, mintha csapágyas lenne, vagy lógna a cucc. Csak az 1-2 fokozaton, de nyilván magasabb fordulaton is van, csak elnyomja a motor hangja. Lehet vele valamit csinálni?

--- Idézet vége ---
Ki kell akasztani a kis cigitartó dobozt a bal oldalon. Meg kell emelni felfelé, mikor nyitva van, akkor kipattan alul a két kis oldallába, azt ki lehet akkor akasztani és ki lehet szedni.

Ekkor látod, hogy mögötte van sok biztosíték, de nem is ez a lényeg. Ekkor be tudsz nyúlni a lukon és belülről ki tudod nyomni azt az egész panelt, amibe a magasságállító és a tükör is van. Azt az egész vacakot ki lehet hátulról tolni, pár patant fogja csak oda.

Ha kiszedted, akkor látni fogod, hogy a tekerőt a panelhoz pár fül fogja oda, azt már értelemszerűen ki tudod szedni a panelből, konkrétan a tekerőt ki kell tolni a panelból magad felé. A hátulján van egy csatlakozó, de azt le tudod simán szedni, csak egy pöcköt kell megnyomni hozzá, azt le tudod a csatit húzni a tekerőről.

Ha már a kezedben van a tekerő, akkor azt már csak szét kell szedni és be kell az új izzót forrasztani. 4 db kis patent fogja az aljánál a belsejét a tekerőnek. Itt eléggé szét kell az egészet feszegetni, azt akkor hozzá lehet az izzóhoz férni. Amire figyelni kell, hogy a tekerő belsejét nem csak a 4 db patent fogja a tekerő aljánál, hanem a tekerő gombot is fogja oldalról egy kis műanyag, ezt látod kívülről is. Ezt is figyelni kell, nehogy letörjön.

Ha sikerül szétcseszni az egészet, akkor sem történik tragédia, 1.500 a bontóban egy másik ilyen tekerő. (Én vettem ugyanis még egyet, mert a két lámpámat 2 db tekerő allítja külön-külön, mert az egyik lámpám japán gyártáshoz való és az forditva működött, így kellett egy külön rendszert csinálnom...)


--- Idézet vége ---

P.S.: Tekergessed vazze, ne a max. állásban legyen mindig :excl:
[/quote]

Trotter66:
Ködlámpa szerelése Corolla E11:

--- Idézetet írta: j.b - 2010.10.15 18:09:13 ---Kicseréltem ma a ködlámpákat, nem gyenge feladat,a lökhárító alsó burkolatát le kel szerelni,hogy a lámpákat kivegyem az "U" alakú konzolból.
Mivel merő rozsda volt az egész,gondoltam kicserélem az "U" konzolt is(komplett szettet vettem,tehát lámpa konzolok csavarok,kábelek,kapcsolók,relé)a konzol rögzítő csavarjaihoz csak az első fényszórók kiszerelése után fértem hozzá.Megtörtént a csere,az előző ködlámpák azért mentek tönkre mert fordítva lettek beszerelve,vagyis a szellőző,páralecsapódást elvezető nyílás nem lefelé nézett.Bár van rajta egy "top" felirat nekem értelemszerű volt a beszerelés helyzete,másnak ezek szerint nem :D
nem is ezért ragadtam "tollat" :D
Ugyanis nem világítottak a helyzetjelzők a fényszórókban,nosza itt az alkalom kicserélem,illetve csak akartam.A bal első az rendben ment,a jobb oldaliban viszont nagyobb méretű foglalat aljzat van,vagyis az izzót kicseréltem,de az foglalattal együtt beleesik a lámpa testbe
készült kép is róla,nézzétek el a minőséget,csak telefon volt kéznél.

--- Idézet vége ---

Navigáció

[0] Üzenetek főoldala

[#] Következő oldal

Teljes verzió megtekintése