Szerző Téma: Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események  (Megtekintve 305435 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1095 Dátum: 2012.05.29 20:54:20 »
egy összkerekes biturbó v6-tal, keréken 500 lóval nem 2:20-at kéne menni...

Ja, de állítólag először voltak kint. Ennek is úgy örültek, mint majom a farkának:-) Ha ráérez, mindjárt lesz abból 2.15. Egy 540 pacis rs4 slickekkel, futóművel tud 2.09-et. Tehát van benne még lehetőség.

Aaron85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 425
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1096 Dátum: 2012.06.05 08:03:14 »
BLACK COROLLA TS 2005

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1097 Dátum: 2012.06.05 21:29:09 »


Neked versenyezned kéne valami bajnokiban:)

Aaron85

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 425
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1098 Dátum: 2012.06.06 20:54:21 »
szerezz nekem légyszi szponzorokat és akkor benne vagyok...  :sorcerer: :D
BLACK COROLLA TS 2005

Celicáss

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 378
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1099 Dátum: 2012.06.14 20:18:13 »
Le Mans, Toyota TS


lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1100 Dátum: 2012.07.21 20:33:35 »
Van itt jó pár FWD racer..... segítsetek !

mi a jo francért mentem ma állandóan keresztbe ? 
guminyomást néztük 2.0- 2.2 között volt....... nyilván nem mai gumi, de tavasszal semmi ilyet nem tapasztaltam  szlovákringen.
az új futómüvel ez volt az elsö pályázás, tekergettem a keménységet ide -oda valamit változott a dolog, de nem lett az igazi.
nem volt egy tiszta köröm se, hogy ne keljen korrigálni a csuszást ...... igy lett 50,7 sec ha jol emlékszem

legközelebb kérek kölcsön hátra 2 sliket, hátha segít valamit.
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1101 Dátum: 2012.07.21 20:49:34 »
Van itt jó pár FWD racer..... segítsetek !
mi a jo francért mentem ma állandóan keresztbe ? 
guminyomást néztük 2.0- 2.2 között volt....... nyilván nem mai gumi, de tavasszal semmi ilyet nem tapasztaltam  szlovákringen.
az új futómüvel ez volt az elsö pályázás, tekergettem a keménységet ide -oda valamit változott a dolog, de nem lett az igazi.
nem volt egy tiszta köröm se, hogy ne keljen korrigálni a csuszást ...... igy lett 50,7 sec ha jol emlékszem
legközelebb kérek kölcsön hátra 2 sliket, hátha segít valamit.
Örülj neki, Colin McRea is megmondta, hogy az a jó:
"To recap, there are two types of slide in a car, understeer and oversteer...
   • Understeer is when you turn into the corner and the car wants to go straight on. There's a lack of grip       from the front end of the car, the car isn't steering enough hence the term 'understeer'.
   • Oversteer is the opposite, as you turn into the corner the back end of the car starts to loose grip. This       has the effect of the rear end wanting to overtake the front end of the car, as a result, the car is now       turning more then the steering angle applied, hence the term 'oversteer'.
Rally cars need controlled oversteer to be quick, with a balanced 4 wheel drift state being the optimum situation. Understeer simply slows the car down by increasing resistance on the front tyres."
http://www.rally-driving-days.co.uk/acatalog/guide_to_understeer_oversteer.html

Ha nem tetszik neked, akkor állítsd puhábbra az első lengéscsillapítókat, a hátsókat meg keményebbre, ugyanígy az első guminyomást belőném mondjuk 2,2-re a hátsót meg 2.5-re, a futómű magasságot meg emeld meg elől és csökkentsd hátul. Remélem jól írtam és nem kevertem össze... ;)
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

BloodRedSandman

  • Vendég
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1102 Dátum: 2012.07.21 22:01:00 »
:) "Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1103 Dátum: 2012.07.21 22:17:24 »
:) "Under steer is when you hit the wall with the front of the car and over steer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you."
Nagyon nagy ez a szöveg... :clap: [rohog]
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1104 Dátum: 2012.07.21 22:28:27 »
Van itt jó pár FWD racer..... segítsetek !

mi a jo francért mentem ma állandóan keresztbe ? 
guminyomást néztük 2.0- 2.2 között volt....... nyilván nem mai gumi, de tavasszal semmi ilyet nem tapasztaltam  szlovákringen.
az új futómüvel ez volt az elsö pályázás, tekergettem a keménységet ide -oda valamit változott a dolog, de nem lett az igazi.
nem volt egy tiszta köröm se, hogy ne keljen korrigálni a csuszást ...... igy lett 50,7 sec ha jol emlékszem

legközelebb kérek kölcsön hátra 2 sliket, hátha segít valamit.

Emelj elol hatul 2cm-t, gatlokat kozepso allasba, fogadjunk sokkal jobb lesz. Pusztan a vizualis dolgok miatt ne akard feltalalni a spanyolviaszt a futomunel, foleg, hogy a lengokarok hossza es bekotesi pontjai semmit sem valtoztak....nagy valoszinuseggel kanyarban terhelve a futomuved szimplan felult a bump stopra es elpattogott.

Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1105 Dátum: 2012.07.22 09:37:20 »

Ha nem tetszik neked, akkor állítsd puhábbra az első lengéscsillapítókat, a hátsókat meg keményebbre,
Ezt mondta más is tegnap...... átállítottam , aminek eredménye hogy megforogtam  és ***tam egy gumit a pálya szélén.... sokkal kezelhetetlenebb lett :ph34r:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1106 Dátum: 2012.07.22 09:40:00 »
Emelj elol hatul 2cm-t, gatlokat kozepso allasba, fogadjunk sokkal jobb lesz. Pusztan a vizualis dolgok miatt ne akard feltalalni a spanyolviaszt a futomunel, foleg, hogy a lengokarok hossza es bekotesi pontjai semmit sem valtoztak....nagy valoszinuseggel kanyarban terhelve a futomuved szimplan felult a bump stopra es elpattogott.

akartam is emelni valamennyit, de erre nem volt idöm tali elött....... felütni nem hiszem hogy felütne, böven lehetne még lefele is tekerni,  nem pattogott..... szinte íven csuszott a kanyarban.....

de az emelést megfogadom :yes:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1107 Dátum: 2012.07.22 12:02:13 »
Ezt mondta más is tegnap...... átállítottam , aminek eredménye hogy megforogtam  és ***tam egy gumit a pálya szélén.... sokkal kezelhetetlenebb lett :ph34r:
Ez pedig csökkentette tuti a túlkormányozottsági hajlamát a kocsinak, de ha a határon vett kanyar közben belefékezel például, rögtön kitörhet a fara ettől még. Olyan futóművet nem fogsz tudni beállítani, ami sosem lesz túlkormányzott semmilyen körülmények között. Ezért rakják tele menetstabilizáló elektronikákkal a mai "modern" autókat, nehogy így járjanak a vezetők. Ha érdekel ez a versenyzés dolog, akkor direkt csúsztasd meg az autót, megismerve, hogy mikor hogy tör ki, gyakorold a kézifékes kanyarodást, a bal-lábfékkel túlkormányzottá tételt, az ellenkormányzást, stb. Rengeteg gyakorlásra van szükség, de megéri szerintem...
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1108 Dátum: 2012.07.22 12:30:02 »
lehet nem vagyok vér profi pilota, de nem is elöször voltam a pályán.... ezért is volt furcsa jelenség a coritól, soha elötte nem volt ilyen....mentem kb 10 kört a pályán, végig küzdöttem, nagyon sokszor ellenkormányzással fogtam meg........ egyszer nem sikerült, sokk lett :whistling:

Mozso tanácsát megfogadom, emelünk rajta..... de nem tudom mikor lesz alkalmam tesztelni
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3630
  • a versenyző
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1109 Dátum: 2012.07.22 12:40:57 »
lehet nem vagyok vér profi pilota, de nem is elöször voltam a pályán.... ezért is volt furcsa jelenség a coritól, soha elötte nem volt ilyen....mentem kb 10 kört a pályán, végig küzdöttem, nagyon sokszor ellenkormányzással fogtam meg........ egyszer nem sikerült, sokk lett :whistling:
Tíz körből egy megforgás az jó arány, profik is rontanak ennyit... :clap:
Lehet nem is rossz az a futómű, nem?
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...