Szerző Téma: Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események  (Megtekintve 308344 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #390 Dátum: 2011.05.08 01:08:02 »
Szerintem nem, én úgy emékszem a superleggera és az ultraleggera között alig van különbség. Megnéztem.

super 17-esben:6.89 kiló
ultra 17-esben:7,25

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #391 Dátum: 2011.05.08 11:26:28 »
igazábol lényegtelen, nem lesz 2 garnitura felnim........ viszont a dotzokat kis ráfizetéssel cserélném egy utcai super v. ultraleggera garniturára :whistling:
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8541
Re: Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #392 Dátum: 2011.05.08 14:14:50 »
Nyiltnap a Panonia ringen
bár én sokkalom a részvételi díjat :wacko:
http://www.timer-team.com/
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #393 Dátum: 2011.05.08 17:48:07 »
Plusz mèg ha megnèzed milyen messze van. Ennek ellenère nagyon jò pàlya, mentem rajta a corival esôben.

celicáss

  • Vendég
Re: Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #394 Dátum: 2011.05.11 19:52:16 »
Arra azert figyeljetek, hogy fel tank alatt ne nagyon palyazzatok. Az uzemanyagrendszer a mi verdainkban visszameno ag nelkuli, en mar lattam 2ZZ-s komplett motort darabokra torni mert kanyarban nem tudott benzint szivni a benzinpumpa. Total felesleges rizikozni.
Aron a koridod eleg jo lett :-) meg a fotok is a kocsidrol.

Ugyanígy figyelni kell az olajra is pályázáskor. A kanyarokban és a féktávokon a folyadék lötyögése miatt nem mindig továbbít olajat az olajpumpa és emiatt felhevül. Volt , hogy szét is robbant.

Majd amikor újra felkapja az olajat nagyon felmelegíti azt.
erre van megoldás bár nem olcsó. Egy új 1ZZ és 2ZZ motorokra rakható olajteknő, amibe 6 liter olaj megy. Ez több mint a gyári olaj de ezért jó mert így nem melegszik fel annyira az olaj. Ezenkívül a kialakítása is kedvez az olaj hűtésének és a benne lévő lamellák lemezek nem engedik lötyögni az olajat a kanyarokban.

« Utoljára szerkesztve: 2011.05.11 20:10:46 írta celicáSs »

pzs

  • Vendég
Re: Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #395 Dátum: 2011.05.11 20:00:14 »
Szerintem ezekre az autokra meg csomo penzt lehetne kolteni mielott ilyet venne az ember. Nem tudnak olyan kanyarsebesseget aminel ilyenre szukseg lenne, de ha megis akkor igazi megoldast a szaraz karter jelentene... de akinek olyanra van penze az nem Corollat vagy Celicat vesz... :)

Gondolom ez a valami alolra jonne, az meg nem tul szerencses ha palyaautot szeretne valaki varazsolni, mert ponthogy lejjebb kell vinni a sulypontot ez meg elegge szikrazna amikor leer...  :devil:


Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #396 Dátum: 2011.05.11 20:26:23 »
Ez most kicsit furcsa, mert Mozsò nem tudom kinek a 2zz-s motorjàt làtta szètrobbanni. Tudtommal nem sokan pàlyàznak 2zz-vel. Tutinet az S2000-res hondànak baja ez fôleg. 1 ismerôsöm, aki azzal megy, neki volt ilyen problèmàja, de àllìtòlag 40ezerbôl megoldjàk, hogy kerüljön mindenhova olaj, mèg kanyarban is. Gondolom ez nàlunk is ìgy lenne. Ennek ellenère olaj ès benya kell a kocsiba:-)

pzs

  • Vendég
Re: Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #397 Dátum: 2011.05.11 20:39:38 »
Ez most kicsit furcsa, mert Mozsò nem tudom kinek a 2zz-s motorjàt làtta szètrobbanni. Tudtommal nem sokan pàlyàznak 2zz-vel. Tutinet az S2000-res hondànak baja ez fôleg. 1 ismerôsöm, aki azzal megy, neki volt ilyen problèmàja, de àllìtòlag 40ezerbôl megoldjàk, hogy kerüljön mindenhova olaj, mèg kanyarban is. Gondolom ez nàlunk is ìgy lenne. Ennek ellenère olaj ès benya kell a kocsiba:-)

Az a 40ezres megoldas szerintem arrol szol, hogy lamellakat hegesztenek az "olajteknobe" amik megakadalyazzak azt, hogy kanyarban hirtelen eltunjon az olaj. Gyarinal jobb megoldas, de az igazi palyaautokban szarazkarter van (vagy utolagos vagy gyari).

Satriani

  • Vendég
Re: Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #398 Dátum: 2011.05.12 09:03:02 »
BMW-knél olvastam valami hibrid megoldásról: hagyományos karter, kiegészítve egy olyan rendszerrel, mint ami a szárazkarteres autóknál is van. Magyarul a hétköznapi használat mellett olajban úszik a karter, aztán bizonyos mértékű gyorsulásnál beindul a külön szivattyú. Ilyet nem lehet Toyotára utólag telepíteni? Biztos qrvadrága lenne, de működhetne.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #399 Dátum: 2011.05.12 09:07:52 »
Biztosan lehet, de akkor miért nem jó annak, aki néha pályázik az a 40ezres megoldás, ami máshol is működik :)

pzs

  • Vendég
Re: Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #400 Dátum: 2011.05.12 10:05:51 »
Gyors regisztracio utan itt lehet csemegezni. 3. eloadas 2. reszenek a masodik fele pont errol a temarol szol. Havassy-ek is alkalmazzak az olcsobbik megoldast (ami megszuntette bizonyos esetekben az olajnyomassal kapcsolatos problemakat) de az atombiztos megoldas szerinte is a szarazkarter. Nyilvan nem a hozzank hasonlo halandoknak van ra szukseguk  :).

5. eloadas 2. reszet (ami meg nem kerult fel, de nemsokara fenn lesz szerintem) ajanlom mindenkinek a figyelmebe. Futomu a tema es Bari Gergely (Michelisz Norbi versenymernoke) egesz elvezetes eloadast hozott ossze. Szemely szerint meg orakon keresztul hallgattam volna, de sajnos ennyi fert bele az idobe...

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #401 Dátum: 2011.05.12 22:15:35 »
Ez most kicsit furcsa, mert Mozsò nem tudom kinek a 2zz-s motorjàt làtta szètrobbanni. Tudtommal nem sokan pàlyàznak 2zz-vel. Tutinet az S2000-res hondànak baja ez fôleg. 1 ismerôsöm, aki azzal megy, neki volt ilyen problèmàja, de àllìtòlag 40ezerbôl megoldjàk, hogy kerüljön mindenhova olaj, mèg kanyarban is. Gondolom ez nàlunk is ìgy lenne. Ennek ellenère olaj ès benya kell a kocsiba:-)

Anno meseltem es mutattam is neked fotokat rola. Nem idehaza volt.
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re: Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #402 Dátum: 2011.05.12 22:17:41 »
Ez most kicsit furcsa, mert Mozsò nem tudom kinek a 2zz-s motorjàt làtta szètrobbanni. Tudtommal nem sokan pàlyàznak 2zz-vel. Tutinet az S2000-res hondànak baja ez fôleg. 1 ismerôsöm, aki azzal megy, neki volt ilyen problèmàja, de àllìtòlag 40ezerbôl megoldjàk, hogy kerüljön mindenhova olaj, mèg kanyarban is. Gondolom ez nàlunk is ìgy lenne. Ennek ellenère olaj ès benya kell a kocsiba:-)

Anno meseltem es mutattam is neked fotokat rola. Nem idehaza volt.

Nem emlékszem.

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #403 Dátum: 2011.05.12 22:27:27 »
Nem talatam most meg azokat a fotokat ennyi ido alatt, de itt egy masik 2zz ami nem kapott eleg benzint. A dugo teto szine eleg beszedes.
 


[a csatolmányt egy admin törölte]
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re: Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #404 Dátum: 2011.05.12 22:28:08 »
2:


[a csatolmányt egy admin törölte]
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb