Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események  (Megtekintve 137605 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

DonPrego

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 7680
  • A Troll
  • Autó: Lancia k 2.0
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1260 Dátum: 2015.08.11 20:09:31 »
4Wd az :)

Anno nem voltál ott kakucson, mikor folyamat tört ki a cori segge? Elég egy rossz futóműbeállítás vagy rossz gumi  :)
Jah, az még elképzelhető. Nem tudhatom, mindkét 18 éves sz*rom tökéletes állapotban van :D
Najó, azért egy nagyobb fékezés+útegyenetlenség be tud kavarni.
Aki másnak vermet ás az a Stack Pointer

lasi

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8479
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1261 Dátum: 2015.08.11 20:39:20 »
Jó, de a sportfutómű tök más téma, mikor "100" irányba lehet tekergetni, és vagy jó lesz vagy nem...... persze lehet a fenti esetben más volt gond.  :D
Corolla AE86GT 20V (1984) Corolla AE86GT 16V (1985),Lexus IS 250 Mark Levinson (2008)Eladva
Corolla 1.4 D4D   (2005)Eladva!  2.0 D4d RAV4  (2005)Eladva, 2.2D4d Rav4 (2007) ,2.4D Hilux (1994)Eladva, 2.4D Hiace (1999)Eladva, 2.5 D4d Hilux (2009) 2.4 TD Hilux (2000)

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3320
  • Fanatic Racer:-)
  • Autó: Celica GT4 ST205
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1262 Dátum: 2015.08.11 22:26:08 »
Az a helyzet, hogy elég sok mindent kipakoltunk a kocsi hátuljából és egy kicsit emelni is kellett rajta, hogy elférjen a szélesebb kerék, így egy picit most instabilabb lett. Kb ennyi a sztori. 18-as idei WTCC-s slickeken megyek, tehát a gumi biztosan nem rossz. Jó vele menni és így izgalmas is, de próbalok majd stabilizálni a helyzeten.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3320
  • Fanatic Racer:-)
  • Autó: Celica GT4 ST205
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1263 Dátum: 2016.08.24 21:15:05 »
Kis frissítésnek:-)

Mivel nem mentem egy éve, tegnap a úgy döntöttem, hogy miután lemértük a kocsit csütörtökön az Autókorbelnél /336LE, 1272kg teli tankkal/, teszt jelleggel kimegyek a pirossal a Time Attack-ra és megnézem, hogy milyen így az autó. 2 éves WTCC- slickekkel mentem és kb 1 éve nem vezettem gyors kocsit, de a pirosat főleg nem. Ehhez képest az első gyors köröm 2:05 lett, ahol vérszemet kaptam az előttem elhaladó Szabó Tomi és a piros Bmw-je miatt, aki amúgy 2:00 körüli időt tud, akit meg akartam nézni, hogy mennyire tudom tartani. Ez a féktávokon, kanyarban elég jól sikerült, majd aztán az egyik Radicalt elengedtem a sikán után és lemaradtam a Bömösről, de így is láttam, hogy 2:05.6 lett a kör vége. 2 hűtőkör után tiszta volt előttem a terep és gondoltam megyek egy éleset.

Tehát akkor a gyors kör:

Kavs, a Lotusos srác volt előttem a célegyenes ráfordítóban és már ott jobban betekert kormánnyal érkeztem, ami egy kis megcsúszást eredményezett a kigyorsítás elején, de a féktávot nagyjából jól megcsináltam az 1-es kanyar előtt. A 2-esnél a Subarus srác nagyon jófej volt, de mivel rá figyeltem, így egy kicsit korán és túlfékeztem a kocsit és gondoltam akkor hamarabb gyorsítok ki. Na volt is már ilyen korábban is és sajna amikor ebben a kanyarban hátulról csikorognak a gumik, akkor az azt jelenti, hogy a hátulja még nem egyenletesen meleg, vagy a nyomás nem mindenhol ugyanolyan. Ez rögtön a 3-asban biztossá vált, ahol is 3 másodpercen keresztül korrigáltam, hogy ne dobjam el 130km/h körül. Miután ez megvolt, a Mansellt vettem, ahogy kb szoktam és a sikán is rendben volt, bár később amikor beültem Gönczi Zsolti mellé, Valló Zoli ment előttünk. Na legközelebb azt én is megpróbálom úgy! Az Alesi után a 12-esben volt még egy kis korrigálás, majd a célegyenes ráfordítót szintén óvatosan vettem. Inkább kb 1 seccel később padlóztam, addig csak tartott gázon voltam, hogy ne menjen el a segge ismét. 2:04.2 lett a vége.

Összegzésképpen ez így kifejezetten jól esett, mert ma sok más eszembe jutott, de az nem, hogy 3. leszek ezzel az idővel. Szerintem amúgy egy általam jól összerakott körben 2:01- et tud ez a kocsi, de ez majd még kiderül idén szeptemberben. Addig kipakolom belőle azt a 30 kilót, amivel még a kategóriámban maradok és a teszt utáni gyerekbetegségeket is orvosoljuk.


Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3320
  • Fanatic Racer:-)
  • Autó: Celica GT4 ST205
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1264 Dátum: 2017.01.02 19:50:43 »
Boldog Új Évet mindenkinek!

https://www.youtube.com/watch?v=OFWH8eGXMMQ

robi (Robi)

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8467
  • Autó: Yaris'08+Verso'16
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1265 Dátum: 2017.01.02 19:52:05 »
Nabakker, ilyen topik is van? És mért a Corolla részben bújkál?  :eek:

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3320
  • Fanatic Racer:-)
  • Autó: Celica GT4 ST205
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1266 Dátum: 2017.06.01 12:55:30 »
Elkészült a gép és kifejezetten gyors lett. A nagy Toyota Klub talin élőben is lehet majd látni, hallani:-)


http://tuning.blog.hu/2017/05/31/celica_g4_st205_time_attack_car

TCr

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 712
  • Autó: Corolla E12 1.4 VVT-i HB5 (JP)
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1267 Dátum: 2017.06.02 08:20:22 »
Gratula az elért eredményeitekhez! :)

FUBA

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3615
  • a versenyző
  • Autó: Carina-E 1.6 XLi Sedan '93 Miénk új korától fogva
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1268 Dátum: 2017.06.04 21:38:51 »
Elkészült a gép és kifejezetten gyors lett. A nagy Toyota Klub talin élőben is lehet majd látni, hallani:-)


http://tuning.blog.hu/2017/05/31/celica_g4_st205_time_attack_car
:clap:
"Straight roads are for fast cars, turns are for fast drivers." - Colin McRae,     "It is more fun to drive a slow car fast than to drive a fast car slow." - Abner Perney,
"Oversteer scares passengers, understeer scares drivers.",     "A bad day at the racetrack beats a good day at the office"...

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4877
  • épGÉPész
  • Autó: 2003 TCT HB 1,4 not too shabby
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1269 Dátum: 2017.06.05 12:18:44 »
Elkészült a gép és kifejezetten gyors lett. A nagy Toyota Klub talin élőben is lehet majd látni, hallani:-)


http://tuning.blog.hu/2017/05/31/celica_g4_st205_time_attack_car

EZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZIGEN!
 :clap: :clap: :clap:


Ha a talira esetleg elfér a csövektől a jobb1-ben  egy "sámli", magam szívesen végig félnék egy kört melletted. ::) ;)
Az AUTÓ az TOYOTA!?! MI?
Nouă ouă ouă nu

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3320
  • Fanatic Racer:-)
  • Autó: Celica GT4 ST205
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1270 Dátum: 2017.06.19 21:33:19 »
A nagy Toyota Talin biztosan lesz rá lehetőség, de addig íme a leggyorsabb köröm mostanság:-)

https://www.youtube.com/watch?v=SmOlpYL93u8

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3320
  • Fanatic Racer:-)
  • Autó: Celica GT4 ST205
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1271 Dátum: 2017.08.22 12:01:19 »
Ha valakit érdekel a Verdák Csatája:-)

http://tuning.blog.hu/2017/08/21/celica_gt4_st205_1_56

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3320
  • Fanatic Racer:-)
  • Autó: Celica GT4 ST205
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1272 Dátum: 2018.02.26 08:37:47 »