Szerző Téma: Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események  (Megtekintve 307174 alkalommal)

0 Felhasználó és 5 vendég van a témában

olahjojo1990

  • Klubtag
  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 948
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1230 Dátum: 2013.09.28 22:40:16 »
Volt ma EVOTali Kakucson:
Belső videók:
Part 1:


Part 2:



Amikor nem adja ki:

Józsi vagyok :-)

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1231 Dátum: 2013.09.29 10:47:31 »
Sziasztok!

Csütörtökön volt a Time Attack versenysorozat utolsó fordulója, amire nagyon készültem. 3 rendezvény óta hengerfejes a kocsi, de ide még el akartam jönni, mert sokat gyakoroltam ezen a  pályán és tudtam, hogy tudok egy jó időt futni. Az első 15 percet kvalifikáció előtt gumimelegítővel szereltem fel a kocsit, hátha ezzel megspórolom azt, hogy nem kell túl melegítenem a motort és a vizet sem forralom fel. A múltkori Hungaroringes verseny alatt 15 perc kemény csapatás után 2.5 liter vizet kellett töltenem a hűtőbe. Tehát arra kellett törekednem a szerelők tanácsai alapján, hogy lehetőleg ne menjen 100fok fölé a víz a gyors körök alatt sem. Ricsi kiszerelte a termosztátot is és a hőgombát is, ami egymás mellett melegítette a vizet és az olajat. Meg is lett az eredménye, mivel a szokásos üzem meleg 87 fok helyett 58 fokos volt a vizem, miközben mentem ki a pályára. Ez a 30 fok különbség már biztató volt, hogy talán nem forralom szét a motort. A terv az volt, hogy megyek 2-3 melegítő kört és 2 gyors kört, majd nyitott motorháztetővel megyek 2 levezető kört. Így is tettem, csak vittem egy cimborámat és így 1:20.7-et tudtam menni, aztán elmosta az eső az egész napot. Ez az idő összetettben a 6. helyre volt elég és a kategóriámban 3. lettem. A legjobb időt egy F3500-as gyorsasági szakágas 480 lóerős 1120 kilós E90-es M3-as Bmw futotta, ami 1:16 volt. Mivel bennem volt, hogy egyedül tudnék 1:20 alatti időt is autózni, ezért tegnap kimentem, hogy megcsináljam:



Ez lett az eredménye, ami ha az összetett eredményeket nézem ez abszolút 2. hely is lehetett volna, de ez azért relatív, mert biztosan páran javítottak volna még az idejükön. Ami jó hír, hogy a motor kibírta és most már többet nem nyúzom ebben az évben. Szétszedjük megnézzük, hogy mit lehet vele csinálni. Vagy marad a gyári, vagy kovácsolt belső lesz benne.


mozso

  • Átalakítgató machinátor
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1174
  • 2006 1.8L Corolla Turbo
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1232 Dátum: 2013.09.29 14:03:42 »
Szep ido lett, gratula. Kar hogy a moci nem szazas... :-(
Mozso::home, Corolla E12 HB kovácsolt 1ZZ-FE + GT2860R turbo + sok egyéb

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1233 Dátum: 2013.09.30 13:57:40 »
Köszi, jövőre remélem, hogy az lesz, bár elsőre csak azt szeretném, hogy nagyon stabil legyen és más módosításokat szeretnék a kocsin, amivel időt nyerek. Nem akarom túlhúzni a mocit, mert akkor valami más úgyis szétesik majd!

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1234 Dátum: 2014.05.21 07:34:46 »
Az uccsò 2 köröm, amiből mindkettő 2:05, de egyik sem egy nagyon jó kör. Talán a 2-ből tudnék összerakni egy jót. Az autó jól vizsgázott, bár apró gyerekbetegségei vannak. A hátsó diffi nagyon tetszik, kigyorsításnál érezhetően gyorsabb a kocsi, de a célegyenesben a max sebességem 206 km/h a Qstarz szerint. Tavaly 207 volt, de ezekben a féktávokban még volt bőven, csak nem mertem jobban beengedni még. Szerintem nagyon jól összerakva 2:03-at fogok tudni menni a kocsival.



A Linket rakja rendbe légyszi vki, aki admin, mert nekem azt írja, hogy invalid link, pedig mindenhol megy. Köszi!
« Utoljára szerkesztve: 2014.05.21 07:36:26 írta Szuti »

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1235 Dátum: 2014.05.21 08:24:37 »
 :clap: Így videóról összehasonlítva, különösen a 3.-4. fokozattól látszódik, mennyivel gyorsabban pörög fel a motor. A hangja is érdesebb, ércesebb, erősebb, zír lett, nagyon kíváncsi vagyok rá élőben is. Kakucsra jössz majd nyáron, igaz?  :szemez:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1236 Dátum: 2014.05.21 10:13:20 »
Persze, hogy jövök. A 2-es, 3-as gyorsabb, de fent elfogy a kocsi. Persze egy kicsivel gyorsabb, mint volt, de közel sem annyival, mint mondjuk 160-ig.

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1237 Dátum: 2014.06.24 08:41:17 »
Nem volt rossz a tegnapi Time Attack verseny a Hungaroringen, bár nem igazán volt tiszta köröm és sajnos a gyári fékkel kellett mennem, mert a nagy fékrendszerben elrepedt a tárcsa. A leggyorsabb körömben sikán után toltam 2 kanyarig a fekete Porsche-t, mert kigyorsításon és féktávon ráestem és így mentem 2:06.7-et. Megnéztem a múltkori 2:05-ös körhöz képest és 1.5 másodpercet buktam miatta. Ez van a vidin.

Majd miután Valló Zoli és Karotta is beelőztek, visszamentem, hogy próbáljak javítani, de a felvezető körömben a célegyenes ráfordítónál tempóból csinált előttem egy 360-at a szívó MR2, örültem, hogy ki tudtam kerülni, majd a következő körben szintén forgalom volt és utána pedig ellibbent a benzin.

A youtube link miért nem működik?

« Utoljára szerkesztve: 2014.06.24 08:43:33 írta Szuti »

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1238 Dátum: 2014.06.24 09:16:19 »
A youtube link nekem sem működik (Google Chrome és Explorer alatt sem)...  :no:

Kár, hogy feltartott a Porsche. Videón keresztül elég nehéz megsaccolni, hogy pontosan hol mennyi időt hagytál benn, de érzésem szerint a célegyenes végén sok volt a fék egy picit. De amúgy elképesztő, mennyire gyorsan leforognak a fokozatok, főleg a 2-3-4.  :clap: Nagyon tetszik a hangja! Jól láttam, hogy a Mansel-kanyar előtt megvolt a 170km/h (vagy 180?)?
Az a 1.5 mp szerintem pesszimista sacc, a Porsche mögött szerintem volt ennél több is, akár 2-3mp.  :hmmmm:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1239 Dátum: 2014.06.24 10:42:16 »


Hozzánéztem a múltkori videómhoz és tényleg 1.5 màsodperc a differencia. A Mansellben elvileg 180-ról fékezek. Kakucson nem lesz ekkora tempó és kisebb programon megyek majd, hogy ne fogyjon annyira a technika:-)

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1240 Dátum: 2014.06.24 10:51:22 »
 :surrender: Na, látod, ezért írtam, hogy pusztán szemre becsapós, a videók alapján többnek látszik a difi. De, ha hozzáraktad, akkor elhiszem.

Kakucs, meg érthető, hiszen, kisebb pálya és jellemzően nem a motorerő fog számítani. Addigra a versenyfékek összeállnak majd?
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1241 Dátum: 2014.06.24 11:08:21 »
Mivel elég olcsón vettem őket még az is eszembe jutott, hogy eladom őket. Egyébként szerintem 2 másodperc van max a fékekben. A múltkori 2:05-ös körömben szerintem féktávon a célegyenesben maradt, a sikán előtt és hátul az Alesi utáni egyenesben. Az lehetett volna talán 2:03.9. Most ez lehetett volna 2:05, ha nem zavarnak, de féktávon nem volt sok hiba. Mivel fém fékcsövek kerültek a kocsiba, így ezért blokkoltak a kerekek a célegyenesben, de meglepő módon még így is bekanyarodtam elég jól. Nyilván egy profi autóversenyző még találna hibát az ívekben, meg bàrhol, èn most magamról beszélek.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23131
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1242 Dátum: 2014.06.24 11:18:52 »
Jó, hát, hozzám képest abszolút tapasztalt pályapilótának számítasz már Te is.  :)
Minél több kört mész a hringen, annál kisebb idők "maradnak" benn a köreidben, annál nehezebb lesz tovább faragni belőle.
Azért is megtévesztő és bizonytalan csak videó alapján ítélkeznem, mert számomra a Porsche mögött is jelentősen visszavetted - vagy legalábbis így tűnt a hangok alapján - a tempót. De ezek szerint nem annyival, mint gondoltam.

Jó lenne már egyszer nekem is feljutni egy ilyen rendezvényre, csak ne lennék ilyen messze tőle...  :cry: Örülök, ha Kakucs is összejön, azért, az is majd' 170km...  :wacko:
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3322
  • Fanatic Racer:-)
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1243 Dátum: 2014.08.11 10:06:21 »


Folytatva a sort a felvezető utáni 2. gyors kör egy 2. helyet ért a szombati Time Attack versenyen. Szerencsém volt, mivel a legjobb időm 2:05.2, ez meg csak 2:08.3, de nem tudtuk befejezni a programozást és 5500-as fordulatnál el kellett váltogatnom minden sebességben és addig is csak 0.9-1.1 bar turbónyomásom volt, mivel turbót cseréltünk és most már a GT3071 van fent, amivel el lehet majd menni 390 lóerőig, de a terv csak 355, hogy ne kelljen kategóriát váltanom. 5500 felett sajnos a wastegate nem tudta tartani a nyomást és felment 1.5 barra, ahova viszont nem lett megcsinálva a program, de ennek ellenére így is örülök, mivel ha minden jól  megy, akkor összetettben feljöttem a 2. helyre az éves pontversenyben. Visszakerült a nagy fékrendszer is, de csak gyári fékolajjal tudtuk feltölteni a rendszert, abban meg nem bíztam teljes mértékben. Így az egészt versenyen csak 7 kört mentem, amiből 4 gyors kör volt.

Szerencsémre az ellenfeleknek a Subarus Landi Gabinak és Karottának sem volt 100%-os a technika, így nem tudtak gyorsabb kört menni nálam, de mutatja, hogy mennyire közel vagyunk egymáshoz, hogy 3 kocsi 0.6 tizeden belül végzett az utóbbi 2 versenyen. Persze messze még a vége és az első helyezett 15 pontnyira van tőlem, ami azért nagyon sok, mert versenyenként max 2-3 ponttal tudom megverni és ezt is csak akkor, ha nekem is minden stimmel. Ráadásul a következő verseny a Pannóniaringen lesz, ahol külön értékelésben lesz az edzés és a verseny része is, tehát 2 pontozás lesz. Addig viszont rendbe kell tennünk a programozást és a féket is. Hát meglátjuk a folytatást-

Lymphater

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 792
Re:Hungaroring, Euroring és különböző nyílt napok, események
« Válasz #1244 Dátum: 2014.08.11 20:11:54 »
Szép menet volt Szuti  :clap: Grat. :yes:
Tanulni, de nem gondolkodni hiábavaló. Gondolkodni, de nem tanulni, veszélyes.