Sziasztok!
Csütörtökön volt a Time Attack versenysorozat utolsó fordulója, amire nagyon készültem. 3 rendezvény óta hengerfejes a kocsi, de ide még el akartam jönni, mert sokat gyakoroltam ezen a pályán és tudtam, hogy tudok egy jó időt futni. Az első 15 percet kvalifikáció előtt gumimelegítővel szereltem fel a kocsit, hátha ezzel megspórolom azt, hogy nem kell túl melegítenem a motort és a vizet sem forralom fel. A múltkori Hungaroringes verseny alatt 15 perc kemény csapatás után 2.5 liter vizet kellett töltenem a hűtőbe. Tehát arra kellett törekednem a szerelők tanácsai alapján, hogy lehetőleg ne menjen 100fok fölé a víz a gyors körök alatt sem. Ricsi kiszerelte a termosztátot is és a hőgombát is, ami egymás mellett melegítette a vizet és az olajat. Meg is lett az eredménye, mivel a szokásos üzem meleg 87 fok helyett 58 fokos volt a vizem, miközben mentem ki a pályára. Ez a 30 fok különbség már biztató volt, hogy talán nem forralom szét a motort. A terv az volt, hogy megyek 2-3 melegítő kört és 2 gyors kört, majd nyitott motorháztetővel megyek 2 levezető kört. Így is tettem, csak vittem egy cimborámat és így 1:20.7-et tudtam menni, aztán elmosta az eső az egész napot. Ez az idő összetettben a 6. helyre volt elég és a kategóriámban 3. lettem. A legjobb időt egy F3500-as gyorsasági szakágas 480 lóerős 1120 kilós E90-es M3-as Bmw futotta, ami 1:16 volt. Mivel bennem volt, hogy egyedül tudnék 1:20 alatti időt is autózni, ezért tegnap kimentem, hogy megcsináljam:
Ez lett az eredménye, ami ha az összetett eredményeket nézem ez abszolút 2. hely is lehetett volna, de ez azért relatív, mert biztosan páran javítottak volna még az idejükön. Ami jó hír, hogy a motor kibírta és most már többet nem nyúzom ebben az évben. Szétszedjük megnézzük, hogy mit lehet vele csinálni. Vagy marad a gyári, vagy kovácsolt belső lesz benne.