Nálam is megvolt kb. 2 hete a visszahívás az aktív szénszürö illetve a fejlégzsák miatt.
Èn a bécsi Toyota Keuschnál csináltattam (onnan van az autó is), mondták, hogy célszerü csinálni egy hibrid rendszer check-et, mondtam rendben.
Kemény 10 jurómba került, cserébe lepucolták az autót ingyen és bérmentve.
A fogyasztásom eddig 6 liter körül alakult, most áll elöször stabilan 5,3-on a fed. comp, kíváncsi leszek, mennyi lesz számoltan vége.
Mivel pont ma van meg 2 hónapja a kicsike és megtettünk 2000 km-t együtt, azt gondolom röviden összefoglalhatom, milyenek az elsö (?) benyomások.
Soha egy pillanatig nem bántam meg, hogy lecseréltem a T25 Avensist, a P3 annyival többet ad, hogy hiába méretben kisebb, komolyabb és lényegesen jobb autónak érzödik.
A kétzónás klíma illetve az elektromosan behajtható külsö tükrök hiányoznak, de cserébe szuper a gyári navi, tolatókamera illetve szolártetö.
A városban verhetetlen, autópályán pedig sokkal jobb, mint amilyennek hittem volna. Èn a legtöbbször 135-140 tempomattal megyek végig a Bécs-Eisenstadt szakaszon, ha lenyomom a gázt pár elözésnél érezhetöen van még benne.
A héten 5 felnöttel mentünk Mo.-n föutakon elég tempósan haladva, az elözés egy álom vele, a hátul ülök visszajelzése szerint is kényelmes és belenyom az ülésbe egy két erösebb gyorsításnál.
Felkerültek a nyárigumik, ugyanolyan 15 collos gyári alufelniken mint a téliek.
Utóbbiakat kidobáltam, mert elmúltak 6 évesek és 4 mm profiljuk volt már csak.
A nyári sajnos szintén egy szezonos lesz, mert ezek ugyan újabbak (20. hét 2015), de szintén csupán 3 mm körül van rajtuk.
Azt hiszem a Bridgestonet nem fogom eröltetni, mivel a mellékelt ábra szerint elég gyorsan kopik.
Továbbra sem tudom viszont eldönteni, hogy Executive vagy Premium az autóm.
A papírokban Exe szerepel, de ahogy neten nézem a Premiumok sem tudnak többet.
Van valami ami explicit mutatja, hogy melyikröl van szó?