Háát itt az USA priusnak semmilyen garanciát nem tudsz érvényesíteni. Még az akkut sem. Ellenben valamilyen képet lehet kapni az állapotáról ugyanis cellánkénti feszültséget illetve cellánkénti belső ellenállást tud mérni a torque és a techstream is.
Egyébként meg ha hibakód mentes, mi lehet a legnagyobb baj? Ki kell cserélni egy cellát a pakkban? 5-10k + munkadíj. Mérlegeld hogy mennyivel olcsóbb az USA mint a hasonló felszereltségű EU és ha úgy érzed ez belefér, hajrá. Ha a garancia kardinális kérdés, akkor egyértelműen nem a te autód.
Nem is feltétlenül az ára miatt görcsölök rajta, hanem, hogy tudom, hogy az elmúlt 3 évben 20.000 km-t se mentek vele. Ez pozitívum, de egyben negatívum is, hogy alig használták.
Az hogy az USA modell futóműve gyengébb, miben nyilvánul meg?
Írtad, hogy max pár cella lehet a meghibásodás, azon kívül úgy mond nem sok rizikó van a hybrid rendszerben?
Ergo ha megveszem és befosik rajta valami a rendszerben, nem szeretnék 500e-nél többet rákölteni zsebből, szóval nem szeretném beszívni, hogy valami nem kerek.
Nem tudom mi tévő legyek, habár ha elviszem a toyota kovácshoz egy átvizsgálásra, azon sokat nem veszíthetek.