Az autós újságírók szeretnek ezen rugózni, hogy a magyar autóvásárló hülye, mert meghatároz egy km értéket és azt keresi. Nyilván 10 éves autó esetében irreális a 100ekm de egy 4 éves esetében egyáltalán nem az és ezért nem kell egyből letromfolni azt akinek vannak ilyen feltételei.
Ugyanis szerintem nem azért keresik az X km alatti gépet, mert álmokat kergetnek, hanem mert tudják, hogy minden autóban Y km-nél cserélni kell ezt-azt, pl. kerékcsapágyat, kipuffogót, vízpumpát stb. Nyilván logikus dolog egy olyan autót keresni aminél minél távolabb van az Y. Mert ha egy 4 éves autóval letaxiztak 200ekm-t akkor ő bizony befoja szopni azokat a javításokat amit egy normál használatú 4 éves 100-at futott autónál csak évek múlva kell neki. Ez csak egyszerű megtakarítás keresés, ha úgy tetszik spórolás, élelmes hozzáállás.
Természetesen osztom az állapotot veszünk nem kilométert elvet is, de mondja már meg valaki, hogy ránézésre egy kerékcsapágy mikor fog kimenni? (én sem tudtam ezt megállapítani amikor megvettem, meg is halt az enyémben) Viszont, ha garantáltan tudom, hogy egy autó mennyit ment abból előbb következtetek arra mikorra várhatom a 40 (80?) ezres SKF számlát. Előrelátás.
És az megint más kérdés, hogy magyarországon van-e értelme elhinni az autók km számlálóját... de az egy másik sztori. Szóval én azért egy normál igénynél nem nézem csuklóból hülyének azt aki belövi a km korlátot is.