És mi történt? A Prius meg se rándult rajta, ugye, mert annyira fejlett az elektronika? ![Hááát ::)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/rolleyes.gif)
Gondolkodtam rajta én is, hogy el kéne menni, de sajnos idén nem jött össze.
Azt nem mondhatnám, de bőven dolgozott az ABS meg dörmögött az ESP.
Amikor a csúszós körpályára úgy kell felhajtani, hogy a csúszós rész elérésekor padlógáz és kormányt koppig tekered a kanyar irányába, akkor bőven megröccen az autó
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
De jó ideig csúszott szépen az íven.
A tréning lényege alapvetően az, hogy kimozdítson a komfortzónádból, ellenőrzött körülmények között csússzon ki a kocsid.
A rántópad volt a legdurvább, simán megpördít, vagy tízszer rá kéne menni, hogy meg tudjam fogni, de csak egyszer volt rá lehetőség (de megdícsért az oktató, hogy jó volt a mozdulat, csak lassú).
Az elektronika is sokat számít persze, mert egy jó ESP-vel sokkal könnyebb kihozni az autót egy csúszós kanyarból, főleg, hogy a tréningen megtanították, hogy az elsőkerekesnél nem baj, ha elindul a hátulja, mert az "jó irányba megy", csak kormányozni kell és gázadással visszahúzni, a kanyar ívén tartani - mert, ha ilyenkor például elveszed a gázt, akkor nem tudod befolyásolni az autó mozgását.
Viszont, ha nem sikerül, és az autó megpördül, akkor rúgd a féket, mert mást már nem tehetsz. Sulykolták a fék megrúgását vészhelyzetben (törött autó gyakoribb mint a törött fékpedál ^^)
Másik nagyon fontos, a kormányzás, két kézzel fogod, 180 fokokat fordítasz, a legtöbb dologra elég (kivéve persze a nagyobb vészhelyzeteket...).