Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 3393934 alkalommal)

0 Felhasználó és 7 vendég van a témában

Blue Quasar

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 55
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #11805 Dátum: 2014.10.20 20:18:10 »
Sziasztok,

Most fogom a 2006 -os Prius 2 met ~45.000 (tényleg ennyi van benne) szervizre vinni toyotához hogy maradjon is meg a hivatalos vonal. Svájcból származik, de sajnos a német nyelvet nem tudom és a google sem segített.

Legutolsó -hivatalos- szerviz idén áprilisban még svájcban volt (~37.000) olaj és szűrő csere +  Voller Pflege- und Sicherheitsservice amit nem sikerült maradéktalanul lefordítanom.

Kérdésem miket kell cserélnem most 45.000 km-en (8 évesen)? Ill tudnátok adni valami magyar vagy angol nyelvű linket ahol a kötelező szerviz intervallumok/mikor mit kell cserélni doksit le lehet tölteni. pl gyújtógyertyát mikor cseréljek?

Tudom toyotánál úgy is megmondják de azért szeretném én is tudni.
köszönöm


Szax

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 359
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #11806 Dátum: 2014.10.20 20:47:01 »
A 45000-es sima olajcsere. Ott olaj+olajszűrő van csak előírva, ha jól emlékszem.

edk

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 515
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #11807 Dátum: 2014.10.20 20:58:47 »
Ha 37 ezernél olajat cseréltek, akkor elég lesz 52-nél vagy jövő áprilisban.

edhunter

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 349
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #11808 Dátum: 2014.10.20 23:43:06 »
Gyertya 90e km.

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #11809 Dátum: 2014.10.21 01:45:55 »
Legutolsó -hivatalos- szerviz idén áprilisban még svájcban volt (~37.000) olaj és szűrő csere +  Voller Pflege- und Sicherheitsservice amit nem sikerült maradéktalanul lefordítanom.

Kérdésem miket kell cserélnem most 45.000 km-en (8 évesen)? Ill tudnátok adni valami magyar vagy angol nyelvű linket ahol a kötelező szerviz intervallumok/mikor mit kell cserélni doksit le lehet tölteni. pl gyújtógyertyát mikor cseréljek?

A voller pflege az az időszakos szerviz. A másik meg egy visszahívási kampány.
Ez pedig a 45.000-es szerviz:
 Replace engine oil and oil filter 1
 Rotate tires
 Replace cabin air filter
 Replace engine air filter
Inspect the following:
     Ball joints and dust covers   
     Brake lines and hoses   
     Brake linings/drums and brake pads/discs 2   
     Differential oil   
     Drive shaft boots   
     Engine and inverter coolant   
     Exhaust pipes and mountings   
     Fuel lines and connections, fuel tank band and fuel tank vapor vent system hoses   
     Fuel tank cap gasket   
     Radiator, condenser and intercooler   
     Steering gear box   
     Steering linkage and boots   
     Transmission fluid

Innen te is lekérheted:
http://smg.toyotapartsandservice.com/guides.php

edhunter

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 349
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #11810 Dátum: 2014.10.21 08:13:18 »
Valahogy nem kerek ez a lista ami ezen az oldalon megjelenik. Mintha USA P2-re nem ugyanaz lenne az előírás mint az EU-ra.
Gyertyacserét 120e mérföldnél írja, miközben 90e km-nél kell cserélni.

agabor

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 375
  • Prius 3 2010
    • Blog lenne, ha írnám
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #11811 Dátum: 2014.10.21 08:50:54 »
Valahogy nem kerek ez a lista ami ezen az oldalon megjelenik. Mintha USA P2-re nem ugyanaz lenne az előírás mint az EU-ra.
Gyertyacserét 120e mérföldnél írja, miközben 90e km-nél kell cserélni.

Nekem a kereskedő adott egy ilyet nyomtatva, amikor a kocsit elhoztam tőle. Angol és km-rel számol. Sajnos annyira kicsi, hogy sok helyen nem lehet elolvasni normálisan. Pont pár napja kértem tőle újra PDF-ben, ha sikerül neki ilyet gyártania, megosztom.

Outlaw

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1259
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #11812 Dátum: 2014.10.23 15:46:10 »
Mivel közeleg a szezon ismét figyelmetekbe ajánlom téligummaszettemet: Conti Winter Contact 195/55 R16 2db: cca.5mm, 2db: cca.6mm profillal, javítás és sérülésmentesek, PII-n futottak nem magyar utakon, igaz nem mai darabok de szakszerűen voltak tárolva, nem girhesednek, nem repedeznek az ára fórumos kartársak részére 18E Ft/4db. Szvsz a szezonra egy ideiglenes, pénztárcabarát megoldás lehet. Tisztelettel!
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.23 15:48:55 írta Outlaw »
Today, tomorrow and after tomorrow!

beni7

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 50
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #11813 Dátum: 2014.10.24 15:11:15 »
Kintről behozatni (Német , Holland) (behozni) P2-t mennyibe fájna kb? Esetleg tudtok-e ajánlani megbízható embert aki foglalkozik ilyennel? Azon filozok hogy megérné-e a külföldi vásárlás.

Kerestem de nem találtam választ, hogy a p2 vezérműláncát mikor kell cserélni?  esetleg valami user manual hozzá valakinek van-e

erről esetleg vélemény : http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/prius/toyota_prius_1.5_hsd_jbl_navi_2006_automata-8343983 bár elég régóta hirdetik.

ezek egész pofásnak tűnnek http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/prius/toyota_prius_1.5_hsd_2006_automata-8320050

http://www.hasznaltauto.hu/auto/toyota/prius/toyota_prius_1.5_hsd_automata_kituno_allapot-8346794

Köszi
« Utoljára szerkesztve: 2014.10.24 15:21:32 írta beni7 »

Outlaw

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1259
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #11814 Dátum: 2014.10.24 17:00:15 »
A nepper-Priusokat meg sem nézem, valszeg az elsőnek linkelt példány is az....
Szvsz magánimporttal jobban jársz ha saját célra vennéd az autót.(ment pü.)
Lánccseréről nem hallottam még, elviekben élettartamra szólna a megoldás. :)
Itt a kollégák között jópárnak van már benne bizony km, (még ha esetleg a kijelző nem is mutat annyit) de nem tudok róla h bárki is panaszkodott volna rá.
Today, tomorrow and after tomorrow!

Szenzor

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #11815 Dátum: 2014.10.24 17:51:15 »
Sziasztok!
Ablaktörlő lapátokat kellene cserélnem PII-n.2007-es, ja és a Corollán 2008-as.
Érdeklődnék kinek mi a tapasztalata, gyári,csak gumi, újfajta, stb.
Köszi előre is!

kowee

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1254
  • Storage Admin
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #11816 Dátum: 2014.10.24 23:31:08 »
Kerestem de nem találtam választ, hogy a p2 vezérműláncát mikor kell cserélni?  esetleg valami user manual hozzá valakinek van-e
A vezérműláncot akkor kell cserélni amikor meghalad egy nyúlási tűrést. Az enyém 200.000-nél még szinte gyári érték volt, de mértem 350.000-el is, az is gyári érték közel volt még. Tehát ezen nem kell rágódni. (Bécsben millió kilométernél járnak gyári szettel a taxik)
Manula. Mi kellene? User's manual, service manual, maintenance guide, electric diagram, minden van mint a buliban.

Krisztián

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #11817 Dátum: 2014.10.25 10:06:50 »
Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni,
Történet 2011 es Prius III-as,  amikor megvettem  (42ekm-el, 2hónapja) egy gáz szettet tetettem bele (eladó intézte), Törökbálinton, majd nem tudták beállítani jelenség, gázüzemben alacsony terhelés mellett rángat az autó pályán már nem.
Gázos azt mondta benzines oldalon van a hiba, de benzinen nem érzékelhető a rángatás.
Most kapott egy újabb gáz szettet (Szigetszentmiklóson) de azzal is rángat, tehát valószínű tényleg benzin oldalon van hiba.
Ami megvolt már: új gyertyák 2×, trafó csere, továbbra is rángat,
Motordiagnosztika eredménye: 1-3 henger nem gyújt megfelelően,
Napokban lesz kompresszió mérés.
Mivel nem állítható a gyújtást magának állítja az autó azt mondják az első rossz gáz szettől a benzin is eltanulta a rossz gyújtási értéket, ha megyek vele csak benzinen visszaáll a megfelelő gyári értékre.
Toyota elhajt mert azt mondja a gáz miatt van a hiba, hibakódot nem hagy az autó, de most már a motordiagnosztika kimutatja időnként nem gyújt megfelelően benzinen gázon sem..
Nézzétek el nekem nem ez a szakmám, nem értek túl sokat hozzá, csak amit eddig tapasztaltam más kocsikon, illetve amit mondanak a szerelők.
 
Volt korábban esetleg valakinek hasonló hibajelensége. (alacsony fordulaton rángatás) mik voltak az okok?
Esetleg egy megbízható szerviz aki ért a típushoz volt már ilyen gyújtás probléma nála.

Köszönöm:Krisztián
Hybrid + LPG =1200Ft/100km

akibor000 (Robi)

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 16564
Re: Beszélgessünk...
« Válasz #11818 Dátum: 2014.10.25 10:23:16 »
priust minek elbaxni gázzal? elég gazdaságos az gyárilag is.
2005.12. Mazda5 TX Standard Diesel Power 110LE/310Nm


детские игрушки

Thomas800

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 119
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #11819 Dátum: 2014.10.25 10:52:47 »
Novothauto.hu?  nem olcsó de alapos.


Sziasztok,

Segítséget szeretnék kérni,
Történet 2011 es Prius III-as,  amikor megvettem  (42ekm-el, 2hónapja) egy gáz szettet tetettem bele (eladó intézte), Törökbálinton, majd nem tudták beállítani jelenség, gázüzemben alacsony terhelés mellett rángat az autó pályán már nem.
Gázos azt mondta benzines oldalon van a hiba, de benzinen nem érzékelhető a rángatás.
Most kapott egy újabb gáz szettet (Szigetszentmiklóson) de azzal is rángat, tehát valószínű tényleg benzin oldalon van hiba.
Ami megvolt már: új gyertyák 2×, trafó csere, továbbra is rángat,
Motordiagnosztika eredménye: 1-3 henger nem gyújt megfelelően,
Napokban lesz kompresszió mérés.
Mivel nem állítható a gyújtást magának állítja az autó azt mondják az első rossz gáz szettől a benzin is eltanulta a rossz gyújtási értéket, ha megyek vele csak benzinen visszaáll a megfelelő gyári értékre.
Toyota elhajt mert azt mondja a gáz miatt van a hiba, hibakódot nem hagy az autó, de most már a motordiagnosztika kimutatja időnként nem gyújt megfelelően benzinen gázon sem..
Nézzétek el nekem nem ez a szakmám, nem értek túl sokat hozzá, csak amit eddig tapasztaltam más kocsikon, illetve amit mondanak a szerelők.
 
Volt korábban esetleg valakinek hasonló hibajelensége. (alacsony fordulaton rángatás) mik voltak az okok?
Esetleg egy megbízható szerviz aki ért a típushoz volt már ilyen gyújtás probléma nála.

Köszönöm:Krisztián