Mennyivel jobb kintről venni, mint megvenni esetleg egy olyat amit már évek óta használnak itthon, de kintről származik?
Pláne ha az itthoni gazdája lelkiismeretes volt, és legalább az autó múltjának az utolsó pár évével tisztában lehetsz.
Tényleg nem értem mi szól a kintről behozás mellett.
Sok minden.
Gondolj arra, hogy pl. Németországban, Belgiumban, Hollandiában gyakorlatilag a WC-re is autópálya vezet. Napi ingázásra veszel egy Priust odakint, 3-4 év alatt beletekersz 150-160.000km-t, szerinted mit használódik az az autó? Pont semmit. 15.000-ként kapja a friss olajat, szűrőt és pont. Esetlegesen visszahívásokon részt vesz. Ezek a dolgok tök általánosak odakint, míg idehaza nagyon nagy szerencse kell hozzá, nem számítva nyilván a fórumtagokat. Így, házon belül ki lehet fogni a valóban megkímélt példányokat, de előbb vennék egy ismeretlen német első tulajtól egy Priust, vagy bármit, mint mint egy magyartól.
Idehaza az utak is nyírják az egész autót, nem csak a lengéscsillapítót.
Persze, a külföldiek között is találni kevésbé szépet, de általánosságban igényesebbek az autóikra, jobban karban vannak tartva. Ez részben köszönhető a többszörös fizetésüknek, részben - ezért vagy sem - az alapvető mentális igényességüknek.