Csak ha egyszer véletlenül úgy marad a márkaszerviz-látogatáskor, akkor jó sokáig moshatod náluk az autókat, mire ledolgozod a műszerük árát.
Vittem anno átvizsgálásra (azt hiszem a Sakurához) egy ilyen átkötött OBD2 csatis priust és ahoz képest hogy majdnem kilőtte a műszert egész higgadtak maradtak
Olasz származású laikus szemmel egész jónak tűnő járgány volt, de mint kiderült elég sok minden nem stimmelt átvizsgáláskor és persze a komputer átvizsgálás is benne volt a vizsgálatba, míg aztán nem akart nyilatkozni a gépezet, próbálgatta a srác, de 1xcsak azt vette észre hogy melegszik a műszer, lehúzta és kérdezte a tulajt hogy nincs-e vmi trükk alkalmazva, na felhívta a tesóját (ki és hogy hozta be a családól és ki használta ez is képzavar lett ezek után) mint kiderült volt toyota szerviz gyakorlatos a tesó és átkötötte az OBD-t, végül át lett fordítva és kiolvasásra került az adat, azaz a sok error lista, mert mint kiderült sok minden hiba benne maradt az ütközés után v akár a törlés óta újra visszajött.