Ts Corollámra van egy potenciális vevöjelölt...
Az autó eladásához 3 dolog kell, szándék, reális ár, és vevő.
Keresettebb korú és típusú autókra könnyebb reális áron vevőt találni, egyébként meg akkor kell eladni az autót amikor megveszik.
3-as Prius lenne...
Corolla TS-ről elég nagy váltás lesz, a Priusból nagyon sok minden hiányzik amitől a TS nagyszerű autó. A PIII-at inkább egy tágasabb, racionális közlekedési eszköznek hívnám a különbség érzékeltetésére.
Ellenőrizhető, gari időn belüli PIII-at ki lehet fogni, amennyiben nem feltétel a magyar első üzembehelyezés, és a törésmentesség. Türelem és szerencse kérdése.
Csodák nincsenek, kevesen vesznek hozzám hasonlóan hobbiból hybridet, nálunk cégautóként sem elterjedt, ráadásul a javuló gazdasági statisztikák ellenére (vagy miatt?) sokan halasztják az új gk beszerzését. Ezt az árkategóriát a magánszemélyek jellemzően használtan vásárolják. Egyszóval a keveset futott, törésmentes magyar (azaz nem szla. trükközött) hybrid garis PIII csak ritkán fordul elő és az is inkább drágábban. Érdemes megnézni a külföldi oldalakat, mennyit futott példányok vannak ilyen áron, ami nálunk olcsóbb az a nagyon ritka kivételtől eltekintve trükkös. Másként ráfizetne a kereskedő, abból meg nem él meg. A murvás udvarok nem 100-asával veszik a "Jahreswageneket". Az ilyen-olyan lefoglalt autóknál meg el lehet képzelni, hogy mit kaphattak amikor már minden mind1 volt.
merjen az ember ...
Ezt mindenkinek magának kell eldöntenie. A jogszabályok és külső körülmények változása mellett bármikor lehetnek (ne legyenek) egyéni élethelyzetek amik a fizetési lehetőséget befolyásolják.
Én mindig addig nyújtózkodom ameddig a takaróm ér, de még így is érnek meglepetések. Ahhoz meg nem vagyok elég gazdag, hogy a családom igényein kívül egy bankot is finanszírozza, inkább tervszerűen előtakarékoskodok.