Na, kicsit offos lesz de leirom a heti sztorit. Vasarnap keso este ertunk vissza Magyarorszagrol Munchenbe, es a varosban nem talaltam parkolot. 1 orat keringtem a kornyeken, de csak a olyat talaltam, ahol reggel 7ig lehet parkolni, utana atvalt tilosba. Na, igy 2kor kerultem agyba, es 6.30kor keltem, hogy 7re kierjek a kocsihoz es menjek dolgozni. A rendor 7.05-kor mar ott alt, es irta a cetlit
de vegul nem buntetett meg. Na jo, mondom, bementem dolgozni, es pakoltam valamit a kocsiban. Belso vilagitas bekapcsolva maradt. Pentek delutan (5 nappal kesobb) indulnank, a kocsi alig nyilik ki, Power gombra villog mint a karacsonyfa - rogton leesett. A szep a dologban, hogy ugye a csomagtarto ajto nem nyilik mar ki ilyenkor, igy az uleseket lehajtva kellett a csomagtartoba maszni, es a sotet melygarazsban(a cege) elemlampaval kipiszkalni az akkut, mikozben (bar nem szokasom) a jappo mernokok osszes rokonat felemlegettem. Szoval eltuztem a Conradba, vettem egy toltot, vissza a kocsihoz, akku ki, haza, aztan rajottem, hogy gondozasmentes akku es a tolto viszont nem automata, igy vissza a Conradba, vettem multimetert (mondjuk regota akartam mar), es most toltom a rohadekot. Pentek delutani furdozes helyett akkumulatorozas volt a program
Na itt kerdezek is: nem talaltam pontos infot a neten, hogy akkor most 13,8 vagy 14,4 V-t kell tolteni?