Hozzáértők, kérek egy kis helpet. 220-230as rétegvastagság körbe az autón számotokra mit mond? Kapott egy új fényezést vagy a gyárban valaki extra szorgalmasra állította a gépet? Egy helyen volt 300 közeli, de ott a kereskedő által is mondott javítást találtunk a szervízben belülről.
Mindenképpen fújva volt, de egyáltalán nem vészes. Egyébként van 100 mikron alatti (gyári) réteggel is, a Priusnál vmivel több szokott lenni bár egyszer egy fehéret (ex taxi 65E km-rel
) körbemértem Vácott és az pl. a 100-at messze sehol sem érte el, már hol meg lehetett mérni
Azért mindenképpen tégy különbséget törés- és sérülésmentesség között is, amikor az enyémet kerestem voltam egy ízben német márkaszervízben ahol az egyik kiszemelt példány teljes egyik oldala szép egyenletes 200 mikron körüli volt, míg a másik nem éppen annyi volt. Szóltam is az értékesítőnek h ez biztos "unfallfrei"? Mire ő: persze, mert nem volt törve, fújva valóban volt de sem elemcsere sem egyéb más javítás nem volt rajta így ez náluk "unfallfrei"-nek számít. (valszeg meghúzták, összekarcolták esetleg gyári sérülés volt stb.) Mellesleg megjegyzem az én mérőm értéket mutatott míg nekik egy itthoni szemmel "játékmérő" volt csak mely 3 ledet tartalmazott zöld-sárga-piros a festékréteg-vastagságnak megfelelően...(ennyire van rá szükségük a mindennapokban)