Igen persze, de valami miatt mégis akkor csinálja amikor meleg a motor. Lehet hogy extrém esetben a villanyos szivattyú már kevés. Én egyébkémt nem tudok kifejezetten a motor hűtését boztosító szivattyúról. Az rémlik hogy a fűtés körben van, viszont azt mostanában nem használjuk ugye. Így már jogos lenne az hogy kénytelen járatni a motort a hősokk elkerülésére
Igazad van, csak a PIII tudja magát leállítva is hűteni, a PII nem.
De azt valahogy mégsem tudom elképzelni, hogy melege lenne. Főleg, amikor csak itt Bp-en, lámpától lámpáig meg-megállva jön elő ez a mostaztánlenemállok állapot. Egy autópályáról városba érkezés már magyarázná, de nem emlékszem, hogy valaki ilyen esetet írt volna le.
Emlékszem, amíg még megvolt a verda és beállt ez az állapot, akkor mindegy volt neki, hogy full kéken állt e az akku, szó nélkül felnyomta zöldig. Sztem vagy az akkut próbálja melegíteni, vagy az ICE képes még nyáron is "fázni", vagy nem tudom. Bízom a japó mérnökökben, akármit is csinál.
Esetleg próbáljátok megfigyelni, hogy akinek nyáron is csinálja, azok hűvös garázsból indulnak e előtte.