Nos, akkor 2-2.
Én maradok az igo-nál, még ha 8-as is.
Nekem ez is tudta, hogy az alagútban hol járok.
De mondjuk a jóságot ez alapján eldönteni, hogy egy 3 km hosszú alagútban mi történik, hááááát.....
Nem tudom.
Igazából azért tud a gyári navi ilyen helyen pontosabb lenni, mert a kerék fordulatszám jeladó jele alapján halad végig a térképen olyan helyen, ahol nincs GPS jel.
Az Igo ilyenkor csak az elméletileg betáplált, arra az útra érvényes sebességgel vezeti végig.
Azt, hogy tudja, merre van a kocsi eleje, igazából azt sem gondolom igaznak.
Ugyanis a GPS pozíció egy pont, mint ilyen nincs iránya. Nem tud lenni.
De megpróbálom megfigyelni. Nekem ez eddig nem tűnt fel, hogy ügysebben kezelné a forgolódást. De, ha itt is a kerékjeladókat használja, akár lehet is.... Figyelem majd.