Rossz érzés ilyen képeket nézegetni, amúgy az 1ik sarka picit törött még nem is lenne talán nagy gond, ha belül nem sérült semmi, de így hogy elöl/hátul is sérült....
Meg az előző Belgával is az a gond hogy a hátsó sárvédőt nem lehet elemként kicserélni.
Van itt a szomszédban egy autószerelő műhely. Ahogy én látom, főleg abból élnek, hogy a főnök megvesz kint törött autókat, itthon megcsinálják, és eladják. Ami érdekes a folyamatban az, hogy törötten mutatják meg a vevőnek, sokszor szétszedve, hogy lássa, mi a helyzet. Sok esetben fődarab, tető, stb is csere, olyan rommá tört kocsikról van szó, hogy hihetetlen. Sok egyéb cuccot is cserélnek. A végeredmény elég látványos szokott lenni, és a vevők is elégedettek. Szerintem valami optikával állítják be a kasznit, mert beszéltem a futóművessel, akihez járnak, és az azt mondja, nem tapasztalt még gondot ezekkel a kocsikkal.
Szerintem a jó lakatos, jó szerszámmal azért jót tud alkotni.