Az autó maga 12 V-os rendszerű. Azokat az egységeket táplálja, ha áll az autó. (rádió, vezérlők(motor ECU, hibrid ECU), stb. )
Indításnál annyit csinál, hogy behúz 3 relét, amivel a 2 részre osztott hibrid akkut összekapcsolja, illetve rákapcsolja az inverterre.
Innentől ugyanúgy tölti a 12 V-os aksit és látja el a 12 V-os fogyasztókat is, mint a hagyományos autóknál csak itt értelem szerűen a hibrid akkuról az inverteren keresztül.
Nemrég volt egy youtube-os video. Egy 12 V-os akkus csavarhúzó aksijáról indították a kocsit. Azzal is behúzott a 3 relé, és onnantól, hogy a 201,6 V-os hibrid akku rá van kapcsolva a rendszerre nincs tovább kérdés.
Nemrég beszéltük itt, hogy 9,3 V-os aksival még működik ez az összekapcsolás. Ettől kisebb feszültséggel már csak "prelleg" a relé a maga jellegzetes hangján. Tegyük hozzá, hogy ilyen feszültséggel egy hagyományos autó annyit sem mond, hogy nyek.