Kis pontosítások :
- a P I benzinmotorjának maximális fordulata 4500, a P II-nél már 5000, a P III-ét nem tudom fejből
- a CVT váltók a maximális teljesítményre lövik be a fordulatot padlógáznál és nem a maximális nyomatékra
Ha a tapasztalat érdekel, akkor a motor általában nem forog sokat (fülre, mivel fordulatszámmérő ugye nincs a kocsiban), kizárólag forszírozott gyorsításoknál (pl. előzéseknél) fordul ez elő.
Jogos, bár én is azt írtam h 4ezer körül
Tehát PII motorja: max. ford. 5000, max nyomaték 4000
PIII motorja: max ford.: 5200, max nyomaték 4000
A PIII motorját megnézheted ford. számmérővel is üzemeltetve (Lexus CT200h sport üzemmódban)
Én úgy tudom PII. autópálya tempónál nagyjából 2200-2400 környékén forog. (tévedés joga fenntartva)