Hááát, legyen.
Ma végre lecseréltem a kerekeket. Tradicionálisan magam szeretem végezni ezt a műveletet, mert ilyenkor meg tudom vizsgálni mi újság a futómű, fékek háza táján.
Kitakarítottam a fékeket, ami bár nem volt rossz állapotban, nem melegedett, de ráfért így 4 év után.
Viszont, amit találtam ismét meglepett.
Az első fékbetét típusa: TOYOTA TEXTAR
![wacko :wacko:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/wacko.gif)
Vaze.
Amennyire biztosnak lehet lenni az én esetemben jó esély van a valós kilóméterre (meg is volt az ára
![whistling :whistling:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/whistling.gif)
), most 80 ekm van benne. Az első betétek félig kopottak, a hátsó gyári vastagságú. Ez elvileg összevág.
Szóval,ez még nagy valószínűséggel a gyári garnitúra. No, de TEXTAR??? Egy JTDKB20.... autóban?
Persze tény, hogy a jellemzően aftermarketre gyártók is felküzdhetik magukat OEM beszállítónak, meg az is igaz, hogy a gyárnak szállított minőséget sosem kapod meg ugyan attól a gyártótól sem, no, de mégis...
A jobb első féktárcsa belseje viszont feltűnően barázdáltabb, mint a többi, erre talán oda kell figyelni a jövőben. Ez mondjuk TEXTAR védjegy. Borzasztó kemény betéteket csinálnak.
Egyébként minden rendben, most már tiszta, abszolút szabadon mozog, aminek mozognia kell, úgyhogy mondhatni jó munkát végeztem, csak ez a betét....