Üdv!
Most olvasom, hogy No-ban vagy 2 tucat Km-óra mahinátort kapcsoltak le,ebbéli tevékenységüket, akár 10 évvel is honorálhatják
Nálunk is valami
hasonlót kéne bevezetni
Ide kapcsolódó dolgok jutottak eszembe.
Például: Vásárolok egy itthoni kereskedésben egy külhonból származó 2-3 éves Priust, vezetett szervizkönyvvel, 70-80E km-el. Itthon is viszem továbbra is márkaszervizbe, a pecséttel igazolják az elvégzett kötelezöt. Egyszer csak elfüstöl a nagy akksi, vagy az elekto motor. Irány a szerviz.
Gondolom az Toyota Europai központját értesitik, hogy az egyik födarabra garanciális igény érkezett. Ott viszont kiderül, nem is volt soha márkaszervizben az autó,mikor kivitték az országból már volt benne 100E km-er! Igy a födarab cseréje csak kp-re lehet. Na ekkor ugyan mit tehet a tulajdonos? Hiszen ő szervizkönyves autót vett.
Lehetne perelni a kereskedőt ebben az esetbe? Ez ugye vevő kárositás...
Szerintem érdemes elgondolkodni, hogy mit lehetne tenni ebben az esetben