"Szerintem az autókat saját korukban kell vizsgálni. Kéretik hozni 2004-ből példát olyan kocsira, amelyik nem kisebb, nem gyengébb és mégis elvan bő 5-l-ből éves átlagban, normál használattal. Nemigen fog menni. Az említett 308 mennyit eszik egyébként városban? Csak kíváncsiság"
Nem hozok. Az én kocsim 2007-es a 308 asszem 2008-tól van, ez nem nagy különbség.
A 308 nemhogy kisebb, kifejezetten nagyobb, illetve kombi!!! Tehát van csomagtartó. (sőt 7 üléses változat is van) A gyengeségre nem tudok mit mondani, nem tudok adatokat. Én úgy vagyok vele, hogy a jobb fogyiért hajlandó vagyok némi dinamikát beáldozni.
A párom PUG-ja városban elvan 4,8-5,1-ből ez nyár-tél és város! Na, jó, ha én vezetem. Ami viszont igaz, hogy ez a város nem Budapest. Tehát lassan a várost is ketté kell majd választani dugóban állásra, és haladásra max 50-nel részre.
Természetesen az elsőben nincs ellenfele a Hibridnek, de ha lehet mozogni akkor bizony nem elérhetetlen az adat. Tehát én fogyasztásban merek szoros párhuzamot vonni egy francia dízel nevezetesen egy 1.6 HDi és a Prius közt. Az összes többi más kérdés.
Illetve azt akartam kihozni az egészből, hogy bár vannak, lehetnek hasonló paraméterrel bíró autók a piacon, viszont hosszú távon -és én most a kb 4-500 ekm-es futásteljesítményre gondolok- biztosan olcsóbb a fenntartása a toyotának. Tekintve, hogy maga a kocsi viszont drágább az olcsó fenntartás kiegyenlítődik. Egyetlen előny marad tehát, hogy az a kb 500 ekm-t nagyon megbízhatóan meglepetések nélkül fogja megtenni. Mert valljuk meg, sok típust láttunk már a pálya szélén.
De, még mielőtt megköveztek, magam is toyota fanatikus vagyok, ezért vettem a Priust is. Csak jeleztem (mivel feljebb kérdezték), hogy vannak komoly hiányosságai ennek a kocsinak, amik persze nem olyan szintű dolgok, hogy ne lehetne vele megbarátkozni. Viszont zavar, hogy az én kocsim kb 3 évvel ez előtt 8,6 mFt-ba került. Ehhez képest viszont már zavaróak a dolgok. Tekintve, hogy egy swiftben is van már ülésfűtés pl.