A katalizátor-gyártás nagymértékû környezetszennyezéssel jár, a benne felhasznált anyagok bányászata révén.
Az emissziót csökkenti, de a háttéripara szennyez. És a folyamat elejétõl kéne nézni, csak ezt nem verik nagydobra. A hidrogéncellával is ez a helyzet, meg a hibrid-akkuval is, ha jól tudom. Szóval a zéró emisszió itt kezdõdik, és a megsemmisítésnél ér véget.
A CO2-kibocsátás nem csak a kipufogógázok sara, sokkal inkább az ipar egészéé. És Klaco jól mondja, Kína meg a többi egyre többet pöfékel. Nem azon a néhány tíz grammon múlik, amit Európában le akarnak faragni.
Az meg hülyeség, hogy a Porsche magára veszi. Az a rengeteg Porsche, amit eladnak, ezentúl kevésbé fogja szennyezni a levegõt, ez rettenetesen sokat számít. :crazy: Nem telik nekik a kocsinkénti 21e eurós eredménybõl a fejlesztésre? Haha. De telik, csak az árát valami távoli vidék élõvilága fizeti majd meg, ahol szerencsétlenségükre nikkelbányát nyitnak, vagy hasonlót. :robbanfej: Valakinek b. szta a csõrét a nagy stuttgarti suska, lehet, hogy csak ennyi. :ordog: