Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 3436433 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Beszélgessünk...
« Válasz #615 Dátum: 2007.01.11 12:57:58 »
Idézetet írta: "kari666"
Palaczk !

Egyébként ajánlom figyelmedbe a www.spritmonitor.de oldalt , ahová autótulajok jegyzik föl a fogyasztásaikat . Jó sok Prius is van , közöttük jó néhánynak 6 liter fölötti átlagfogyasztása van - a részletes adatokat megnézve , ezek olyan autók , amelyeket jellemzõen autópályán és nehéz lábbal használnak . Az általam említett cikkben is kiemelték , hogy a 6.9 literes átlagfogyasztás úgy keletkezett , hogy sokat mentek autópályán , nagy sebességgel .

A priusnak nem az autópálya a lételeme, és Baranyai lévén ez enyém is elenyészõ kilométert tett meg ott.
Ez városi autó. A japán oda találta ki. Ne eröltessétek állandóan  az autópályát, egyébkén a 6,5L/160km/h körüli értékkel ott sincs mit szégyenkezni. DE EZ AZ AUTÓ NEM ODA VALÓ ! Én nem is oda vettem.
50-90-130 Ha e körül autózol akkor igen is "csoda" van. Persze, ha padlógázzal száguldozol az autópályán............de ott melyiknek jó a fogyasztása ?


Örülök , hogy ezt most leírod te is :) ... kezdettõl fogva errõl beszéltem , így indult az egész vita , ha emlékszel . Ezzel indítottam , hogy -minden érdeme elismerése mellett- a hibriddel csak bizonyos körülmények között lehet spórolni (akkor viszont nagyon , ez tény) . Most ezt te is megerõsítetted , örülök hogy eljutottunk ide . Semmi mást nem akartam , csak hogy ebben végre közös nevezõre jussunk , mert ez az álláspont már megfelel a valóságnak .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Beszélgessünk...
« Válasz #616 Dátum: 2007.01.11 13:03:35 »
Idézetet írta: "Iko"
Idézetet írta: "Palaczk"
Köszi az infót ! Gondolom , a másodpercenkénti változást olyasmik befolyásolják , mint az út esetleges lejtése vagy emelkedése , a gázpedál állása stb . Logikus . A tisztán benzines üzemmódot meg ezek szerint jól gondoltam , hogy van ilyen is . Amúgy ajánlom neked is az elõbbi hozzászólásomban említett oldalt , lehet csemegézni sok Prius-adat között  :) ... a legalacsonyabb egyébként 4.08 liter , a legtöbb a 4.8-5.8 közötti , a maximum 7.6 .


Igen, és az akku töltöttsége. Tualjdonképpen tisztán benzines üzemmód nincs, mert vagy tölti az akksit, és akkor nagyobb a pillanatnyi fogyasztás, vagy rásegít az elektromos motor, és akkor meg kisebb. Tehát pl. egyeneltes autópályás haladásnál 4 és 8 liter között ugrál a pillanatnyi fogyasztás, és nem egyenletes, mint más autóknál.

A 7,6 literes fogyasztáshoz már nagyon kell kínozni szegény autót.
Egyébként még az sem tûnik soknak a méreteihez képest. Eddig Renault Safrane-nal jártam, aminek a belsõ méretei kb. 20-20 cm-rel nagyobb, viszont autópályán 11 litert, városban 15-öt fogyasztott.


Értem . Amúgy a 7.6-os érték tényleg a plafon a listában , és kirívóan magas - a következõ már 6.9-es . Az illetõ tolhatja neki rendesen , ráadásul azt írja , hogy õ gázzal használja az autót . Na , ez aztán a spórolás , hibrid+gázüzem  :rolleyes: ... mindegy , ez nyilván afféle kuriózum .

A Safrane , az zabál rendesen , még a legkisebb motorral is . Nagybátyáméknak volt egy 96-os kétliteres sima nyolcszelepes Lagunája , autópályán 110 körül 8-8.5 litert evett , hát kidobnám a francba az ilyen autót  :szemforgat: ... a kétliteres Carina másfél-két literrel eszik kevesebbet ennél a tempónál . Milyen motorja volt a Safrane-odnak ? Ilyen fogyasztással , amit írsz , egy 3.0 V6-os Camryt el lehet mozgatni simán , és spórolni sem kell hozzá ...
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Iko

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 30
Beszélgessünk...
« Válasz #617 Dátum: 2007.01.11 13:40:08 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Értem . Amúgy a 7.6-os érték tényleg a plafon a listában , és kirívóan magas - a következõ már 6.9-es . Az illetõ tolhatja neki rendesen , ráadásul azt írja , hogy õ gázzal használja az autót . Na , ez aztán a spórolás , hibrid+gázüzem  :rolleyes: ... mindegy , ez nyilván afféle kuriózum .

A Safrane , az zabál rendesen , még a legkisebb motorral is . Nagybátyáméknak volt egy 96-os kétliteres sima nyolcszelepes Lagunája , autópályán 110 körül 8-8.5 litert evett , hát kidobnám a francba az ilyen autót  :szemforgat: ... a kétliteres Carina másfél-két literrel eszik kevesebbet ennél a tempónál . Milyen motorja volt a Safrane-odnak ? Ilyen fogyasztással , amit írsz , egy 3.0 V6-os Camryt el lehet mozgatni simán , és spórolni sem kell hozzá ...


A legutóbbinak 2000-es, automata váltóval, elõtte 3000 V6 4x4 volt, ugyanannyit fogyaszt mindkettõ, túlnagy a teher a 2000-es motornak. Egyébként a Prius is ezért fogyaszt sokat autópályán, mert túl nehéz az 1500-as motornak.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Beszélgessünk...
« Válasz #618 Dátum: 2007.01.11 13:50:58 »
Idézetet írta: "Iko"
Idézetet írta: "Palaczk"
Értem . Amúgy a 7.6-os érték tényleg a plafon a listában , és kirívóan magas - a következõ már 6.9-es . Az illetõ tolhatja neki rendesen , ráadásul azt írja , hogy õ gázzal használja az autót . Na , ez aztán a spórolás , hibrid+gázüzem  :rolleyes: ... mindegy , ez nyilván afféle kuriózum .

A Safrane , az zabál rendesen , még a legkisebb motorral is . Nagybátyáméknak volt egy 96-os kétliteres sima nyolcszelepes Lagunája , autópályán 110 körül 8-8.5 litert evett , hát kidobnám a francba az ilyen autót  :szemforgat: ... a kétliteres Carina másfél-két literrel eszik kevesebbet ennél a tempónál . Milyen motorja volt a Safrane-odnak ? Ilyen fogyasztással , amit írsz , egy 3.0 V6-os Camryt el lehet mozgatni simán , és spórolni sem kell hozzá ...


A legutóbbinak 2000-es, automata váltóval, elõtte 3000 V6 4x4 volt, ugyanannyit fogyaszt mindkettõ, túlnagy a teher a 2000-es motornak. Egyébként a Prius is ezért fogyaszt sokat autópályán, mert túl nehéz az 1500-as motornak.


Igen . Nem szabad elfelejteni , hogy ezt a kocsit elsõsorban az USA-ba szánták (ott fogy is nagyon szépen , csak erre az évre 150 ezres eladással számolnak) . Ott pedig gyakorlatilag nem mennek az emberek 70 mérföld felett - esetleg 80 , de az már illegális . Szóval városi forgalom , és városon kívül 65-70 mérföld - ez a jellemzõ . Így használva pedig az autó nagyon keményen spórol . (Európában kicsit más a helyzet , fõleg ha valaki sokat pályázik - ilyennek alternatíva lehet egy dízel , dehát ezt már megbeszéltük.)

" Jim Lentz, executive vice president at Toyota Motor Sales U.S.A. Inc., predicted the company will sell a record 150,000 Prius gas-electric hybrids in the U.S. in calendar 2007.

With a U.S. government fuel economy rating of 60 miles a gallon in city driving and 51 mpg on the highway, the 2007 Prius is the most fuel-efficient car sold in America.

Lentz added that when other Toyota and Lexus hybrid model sales are added in, the automaker’s hybrid sales should top 250,000 this year for the first time."
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

kari666

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 146
Beszélgessünk...
« Válasz #619 Dátum: 2007.01.11 14:55:07 »
Palaczk irja.

Ezzel indítottam , hogy -minden érdeme elismerése mellett- a hibriddel csak bizonyos körülmények között lehet spórolni (akkor viszont nagyon , ez tény) . Most ezt te is megerõsítetted , örülök hogy eljutottunk ide .

Hát én pont nem ezt írtam!
A hibrid nem csak bizonyos körülmények között spóról hanem mindig!
A hibrid üzem az abból áll (sik autópályán) hogy, a benzinmotor egyenletesnek tûnõ motorhangja mellet, a hulladék energiákat összeszedve, és bufferolva, idõnként (KB 30 másodpercenként.) a villanymotor tolja az autót, majd 15 sec múlva kiszáll, és a ciklus kezdõdik elõrõl.
A két motor az autóban bellülröl halgatva, egy egységes erõforrásnak tûnik. Hol az egyik hol a másik áll. De ezt te nem igen hallod, és tudsz róla. Nem a sofõr gondja, hogy mikor mi hajt, és milyen átétellel, hanem a komputeré. Mind gáz adásnál, mind fékezésnél, sõt motrofék üzemmodban is. Mellesleg abból is  két féle van: elektromos, és az akumlátor telitõdése után, mechanikus. Tehát még az is számít hogy milyen formában gurulsz le egy hegyrõl. De tényleg kár leirnom már többször, amíg nem próbálsz ki egyet..................a hibrid már nagyon messze jár a csak hagyományos autóktól. Ezt a fajta autót akkor vezeti jól az ember, ha hagy idõt a számítógépnek, hogy a vezetõ által meghatározott feladatot a számítógép (maga az egész hajtáslánc)" kedve" szerint hajthassa végre. A hibrid már ma tud annyit mint a dizel, de a jövõje sokkal szebb és nagyobb.

http://www.vezess.hu/hirek/kimelo_program/9263
dv : Kari666

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Beszélgessünk...
« Válasz #620 Dátum: 2007.01.11 15:22:55 »
Idézetet írta: "kari666"
P
Hát én pont nem ezt irtam!
A hibrid nem csak bizonyos körülmények között spóról hanem mindig!
A hibrid üzem az abból áll (sik autópályán) hogy, a benzinmotor egyenletesnek tûnõ motorhangja mellet, a hulladék energiákat összeszedve, és bufferolva, idõnként (KB 30 másodpercenként.) a villanymotor tolja az autót, majd 15 sec múlva kiszáll, és a ciklus kezdõdik elõrõl.
A két motor az autóban bellülröl halgatva, egy egységes erõforrásnak tûnik. Hol az egyik hol a másik áll. De ezt te nem igen hallod, és tudsz róla. Nem a sofõr gondja, hogy mikor mi hajt hanem a komputeré. Mind gáz adásnál, mind fékezésnél, sõt motrofék üzemmodban is. Mellesleg abból is  két féle van: elektromos, és az akumlátor telitõdése után, mechanikus. Tehát még az is számít hogy milyen formában gurulsz le egy hegyrõl. De tényleg kár leirnom már többször, amíg nem próbálsz ki egyet..................

Végigkövettem az elmúlt napok eseményeit. A magam részérõl jó megoldásnak tartom a hibridet, de teljes mértékben osztom Palaczk fenntartásait.
Csodára azért még a Prius sem képes, bármennyire szeretnéd ezt elhitetni velünk! Az autópályán (mondjuk állandó 2/3 gázzal történõ) folyamatos haladásnál nem tudsz spórólni. Ott csak a benzinmotor dolgozik, ilyenkor nincs hulladék energia, amit össze lehetne szedni, az akkuk pedig hosszabb táv esetén már nem tudnak energiát biztosítani.
Az persze elképzelhetõ, hogy haladás közben tölti az akkukat, de akkor ez plussz teljesítmény-leadást jelent a benzinmotor számára, ami többlet fogyasztást is eredményez. Amikor ezután a villanymotor is hajt kevesebb teljesítmény szükséges a motortól, de a fogyasztás átlaga nem lehet alacsonyabb mint villanymotor nélkül. Ellenkezõ esetben feltaláltad a perpétum mobilét!

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Beszélgessünk...
« Válasz #621 Dátum: 2007.01.11 15:40:51 »
Szerintem a Prius-szal a jelenleg az a legnagyobb probléma. hogy nem éri meg megvenni! Ez alatt azt értem hogy van az alapár - ami alapvetõen kicsit drága (nyilván arányban a többlet-tudással), de ez még nem lenne baj. A fõ problémát abban látom, hogy a technológia viszonylag új volta miatt, nagyon gyors a fejlõdés, így az újabb generációk megjelésével a korábbiak technológiailag gyorsan avulnak. Természetesen a mostani is kiforrott, de 5-6 év múlva csak egy kezdeti lépcsõt fog jelenteni, ezért használt prius-ok értékcsökkenése nagy lesz (szerintem lényegesen nagyobb mint egy átlagos benzines v. dízel autóé).

OK fine

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1357
  • mazda mx-5
Beszélgessünk...
« Válasz #622 Dátum: 2007.01.11 19:12:50 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "kari666"
Palaczk !

Egyébként ajánlom figyelmedbe a www.spritmonitor.de oldalt , ahová autótulajok jegyzik föl a fogyasztásaikat . Jó sok Prius is van , közöttük jó néhánynak 6 liter fölötti átlagfogyasztása van - a részletes adatokat megnézve , ezek olyan autók , amelyeket jellemzõen autópályán és nehéz lábbal használnak . Az általam említett cikkben is kiemelték , hogy a 6.9 literes átlagfogyasztás úgy keletkezett , hogy sokat mentek autópályán , nagy sebességgel .

A priusnak nem az autópálya a lételeme, és Baranyai lévén ez enyém is elenyészõ kilométert tett meg ott.
Ez városi autó. A japán oda találta ki. Ne eröltessétek állandóan  az autópályát, egyébkén a 6,5L/160km/h körüli értékkel ott sincs mit szégyenkezni. DE EZ AZ AUTÓ NEM ODA VALÓ ! Én nem is oda vettem.
50-90-130 Ha e körül autózol akkor igen is "csoda" van. Persze, ha padlógázzal száguldozol az autópályán............de ott melyiknek jó a fogyasztása ?


Örülök , hogy ezt most leírod te is :) ... kezdettõl fogva errõl beszéltem , így indult az egész vita , ha emlékszel . Ezzel indítottam , hogy -minden érdeme elismerése mellett- a hibriddel csak bizonyos körülmények között lehet spórolni (akkor viszont nagyon , ez tény) . Most ezt te is megerõsítetted , örülök hogy eljutottunk ide . Semmi mást nem akartam , csak hogy ebben végre közös nevezõre jussunk , mert ez az álláspont már megfelel a valóságnak .


 :pofa:
  "The fact is that if you want a sports car, the MX-5 is perfect. Nothing on the road will give you better value. Nothing will give you so much fun. The only reason I’m giving it five stars is because I can’t give it 14." /Jeremy Clarkson/

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Beszélgessünk...
« Válasz #623 Dátum: 2007.01.11 20:10:13 »
Idézetet írta: "Palaczk"
Idézetet írta: "kari666"
A priusnak nem az autópálya a lételeme, és Baranyai lévén ez enyém is elenyészõ kilométert tett meg ott.
Ez városi autó. A japán oda találta ki. Ne eröltessétek állandóan  az autópályát, egyébkén a 6,5L/160km/h körüli értékkel ott sincs mit szégyenkezni. DE EZ AZ AUTÓ NEM ODA VALÓ ! Én nem is oda vettem.
50-90-130 Ha e körül autózol akkor igen is "csoda" van. Persze, ha padlógázzal száguldozol az autópályán............de ott melyiknek jó a fogyasztása ?



Örülök , hogy ezt most leírod te is :) ... kezdettõl fogva errõl beszéltem , így indult az egész vita , ha emlékszel . Ezzel indítottam , hogy -minden érdeme elismerése mellett- a hibriddel csak bizonyos körülmények között lehet spórolni (akkor viszont nagyon , ez tény) . Most ezt te is megerõsítetted , örülök hogy eljutottunk ide.


Korai az öröm. Nem a prius az egyetlen Toyota hibrid autó. A Prius valóban városba optimalizált modell, de a GS már autópályán is hozza a kisebb fogysztást, és nagyobb vezetési élmény pluszt a hasonló menetteljesítményt produkálo konkurrensekhez képest.

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Beszélgessünk...
« Válasz #624 Dátum: 2007.01.11 20:28:16 »
Idézetet írta: "Ear"
Korai az öröm. Nem a prius az egyetlen Toyota hibrid autó. A Prius valóban városba optimalizált modell, de a GS már autópályán is hozza a kisebb fogysztást, és nagyobb vezetési élmény pluszt a hasonló menetteljesítményt produkálo konkurrensekhez képest.


A GS sem fogyaszt kevesebbet autópályán , mint a neki megfelelõ DÍZEL konkurrencia . Én pedig folyamatosan errõl beszélek , az álláspontom kezdettõl fogva az , hogy a hibrid Európában csak azoknak jobb választás a dízelekhez képest , akik keveset közlekednek autópályán . A benzinesekhez képest természetesen más a helyzet , de én ezt nem is vitattam ; nyilván ezért fogy olyan jól a hibrid az USA-ban , az ottani viszonyok között igazán jó választás . Node itt ... ha megnézed a GS hibrid és a konkurrens dízelek teszt-átlagfogyasztását , azt látod , hogy utóbbiak még kevesebbet is fogyasztanak valamivel . De ne kezdjük elölrõl , ezek az érvek már elhangzottak korábban .

Akkor is , és most is úgy látom , hogy ami Európába igazán jó megoldás lehet , az egy dízel-hibrid meghajtású autó . Remélem , a Toyota hamarosan kirukkol majd ilyennel is . Addig mifelénk a hibrid "csak" bizonyos esetekben , bizonyos embereknek jó választás (és itt most nem kizárólag a fogyasztásra gondolok , hanem pl. a GS esetében a csomagtérre is) .
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Ear

  • Elnökségi szoba
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2924
    • http://www.ear.hu
Beszélgessünk...
« Válasz #625 Dátum: 2007.01.11 22:12:04 »
Idézetet írta: "Palaczk"
A GS sem fogyaszt kevesebbet autópályán , mint a neki megfelelõ DÍZEL konkurrencia .  .


Én meg arról, hogy a dízel messze nem adja azt a vezetési élményt, mint a hibrid, ami közelítené, az egy nagy térfogatú nem turbós benzines, de az meg sokkal többet fogyaszt. És ott vagyunk, mint nagyon sok hozzászólással ezelõtt. Mi lenne, ha akkor térnénk vissza erre a kérdésre, ha az ebben az állításban nem hívõk már mind vezettek legalább 4-5 órán át hibrid Toyotákat, és Lexus GS-t, és utána megbeszéljük a tapasztalatokat - de már a megfeleõ topicban.

Tényleg marhaság olyanról vitázni, amit nem próbáltál. Aki már megtette, jól láthatóan meg van gyõzve.

kari666

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 146
Beszélgessünk...
« Válasz #626 Dátum: 2007.01.11 22:48:34 »
Csodára azért még a Prius sem képes, bármennyire szeretnéd ezt elhitetni velünk! Az autópályán (mondjuk állandó 2/3 gázzal történõ) folyamatos haladásnál nem tudsz spórólni. Ott csak a benzinmotor dolgozik, ilyenkor nincs hulladék energia, amit össze lehetne szedni, az akkuk pedig hosszabb táv esetén már nem tudnak energiát biztosítani.
Az persze elképzelhetõ, hogy haladás közben tölti az akkukat, de akkor ez plussz teljesítmény-leadást jelent a benzinmotor számára, ami többlet fogyasztást is eredményez. Amikor ezután a villanymotor is hajt kevesebb teljesítmény szükséges a motortól, de a fogyasztás átlaga nem lehet alacsonyabb mint villanymotor nélkül. Ellenkezõ esetben feltaláltad a perpétum mobilét!


Na ez a fizikázás, amirõl beszéltem!

Újra megkapom, hogy nincs spanyolviasz, de amikor beülsz az autóba, és naponta használod, rá kell, döbbened, hogy még is csak van.
E fenti gondolkodásban az a hiba, hogy a hibrid annyival takarékosabb, hogy nincs értelme egy hagyományos benzinmotorhoz hasonlítgatni. A két vas között 30 év innovációs különbség van. Hiába gondolod, hogy egy mai benzines 100 km-en 10 liter benzint eszek, akkor a hibridnek is ennyit kell ennie. Erre az energia megmaradás törvényét szeretnéd alkalmazni. Csak hogy itt még véletlenül sem errõl van szó.
Hanem hatásfokról. Ebben jobb a hibrid. Nincs is értelme hasonlítgatni semmihez. Ez a vas nem úgy müxik ahogy megszoktad.
Igen, én, mint tulajdonos a mai napig megdöbbenek a technikán.

PL: Megyek, mint állat és a fogyi 4,8. Az utánam jövõ haverok (WV póló 1,4 dízel) átlaga a kompi szerint 5,2. Erre megnézi az enyémet és az 4,8.
Az autó jóval nagyobb, mint az övé, és tartja a tempót a kis, egyáltalán nem gyönge chiptuningolt pólóval.
Na ezeket, az arcokat kellene látnotok!  Higgyétek el, nem azért kardoskodok itt, mert én vagyok az okos tojás, hanem azért mert ez tényleg sokkal több annál, mint amit az elsõ körben vársz tõle. Ezt ki kell próbálnotok.  
Pü ment Palack.

Erre utal Iko véleménye is, ami csak most formálódik. Egy hónap kell még, ahhoz hogy Iko is ráébredjen, arra hogy a világ legkorszerûbb technikáját birtokolja. Ez nem a leggyorsabb, legsportosabb, leghangosabb, legvagányabb, technika. Ez nem egy Porsche.

Ez maga a döbbenet. Hogy ezt tudd, ehhez birtokolni kell.
Nem elég olvasni errõl, és pláne nem elég spekulálgatni.

Na és ez a kezdet.
A prius II ma már 8 éves innováció. Az új Prius sokkal több lesz még ennél is. Igaz: egy ilyen autó megvásárlása nem a legracionálisabb gazdasági tevékenység. De hatalmas élmény.! Nem is akarok mást!
 Ugyan mit is kapnák helyette?  Automata, csendes, tiszta, pazar, tágas, intelligens, szuper minõségû, megbízható, takarékos, de gyors, és szép. Mondj egy hasonlót, ennyi pénzért!
dv : Kari666

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Beszélgessünk...
« Válasz #627 Dátum: 2007.01.11 23:16:55 »
Pedig már kezdtem örülni, hogy vége ennek a témának....

De most kezdõdik minden elölrõl.
Kitalálom, a héten megtudjuk, hogy Roswellben egy Prius zuhant le, illetve, hogy VW szabadalmaztatta a kereket, a japcsik meg jogdíj fizetése nélkül lenyúlták.
A jövõ héten pedig felröppen a hír, miszerint Szaud-Arábiában válságstáb ül össze, mert idén júliustól már senki sem vesz olajat, de szerencsére kacsának bizonyul a dolog, mert közben a német autógyártók szövetsége leleplezi a japcsikat. A hibrid autókban igazándiból liliputi japánok hajtanak egy mókuskereket. Élelmezésüket pedig a gyárban elhelyezett és 160.000km-ig elegendõ instant levessel oldják meg.

kari666

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 146
Beszélgessünk...
« Válasz #628 Dátum: 2007.01.12 00:11:08 »
Misi !

Ez itt a Prius lap.
Miért lenne vége a témának? Utána majd a BüdösBence WV -röl fogunk tán beszélgetni ? Ne má !!!
A humornak mindig van helye ! A tiszteletlenségnek viszont nincs !
Szerintem humoros amit írtál ! Az iróniának is van helye, ha az személyes tapasztalatokra épül ! A nélkül csak az elõítélet marad. Na annak viszont, itt sincs helye !
(Az instant leves nekem be jött !)
dv : Kari666

Peti

  • Vendég
Beszélgessünk...
« Válasz #629 Dátum: 2007.01.12 00:30:59 »
Idézetet írta: "Misi"
Pedig már kezdtem örülni, hogy vége ennek a témának....

De most kezdõdik minden elölrõl.
Kitalálom, a héten megtudjuk, hogy Roswellben egy Prius zuhant le...


 :rohog:  :rohog:  :rohog:  :rohog:
 :10: