Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Beszélgessünk...  (Megtekintve 1659031 alkalommal)

0 Felhasználó és 4 vendég van a témában

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4056
  • Autó: '05 Toyota Avensis Wagon 1.8VVTi Sol Technic, MX5 NB
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17625 Dátum: 2019.01.19 13:54:00 »
Sziasztok.Valaki tudna ajánlani hogy melyik féktárcsa,fékbetét szettet érdemes megvenni ha nem a gyárit veszem?Igaz hogy Lexus Ct de gondolom ugynaz a technika...
Nem tudom ismered-e, de Lexus esetében is él a 4+ szervízakció. Ennek keretében a gyári minőségű alkatrész beszereléssel annyi, mintha máshol utángyártottat rakatnál be. Ha nagy kedvezményed van, akkor nem biztos hogy megéri, de érdemes megnézni. Bármelyik Toyota márkaszervízben megcsinálják, ha megfelel az ár.

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8799
  • Autó: 2016/11 Auris TS HSD Executive Skyview
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17626 Dátum: 2019.02.06 12:25:58 »
Sziasztok!
Hibrid specifikus kérdésem lenne, és mivel Aurisom van, ami alatt gyakorlatilag egy 3-as Prius van, ezért kérdeznék itt (Az Auris topik nem igazán pörög).
Szóval többször hallottam róla, hgy power módben tönkre lehet tenni az invertert. Ezt mit jelent pontosan? Nem lámpától lámpáig akarok vele gyorsulni, de azért szeretném gyakran használni, mert enélkül elég lusta az autó. A kérdés tehát az, hogy normál körülmények között mennyire biztonságos használni a power módot, vagy inkább csak szükséghelyzetben (pl autópálya felhajtó) alkalmazzam? Köszönöm!
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22079
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota C-HR Hybrid 2018, Toyota Corolla E110 1,8 USDM 1998
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17627 Dátum: 2019.02.07 18:21:24 »
Sziasztok!
Hibrid specifikus kérdésem lenne, és mivel Aurisom van, ami alatt gyakorlatilag egy 3-as Prius van, ezért kérdeznék itt (Az Auris topik nem igazán pörög).
Szóval többször hallottam róla, hgy power módben tönkre lehet tenni az invertert. Ezt mit jelent pontosan? Nem lámpától lámpáig akarok vele gyorsulni, de azért szeretném gyakran használni, mert enélkül elég lusta az autó. A kérdés tehát az, hogy normál körülmények között mennyire biztonságos használni a power módot, vagy inkább csak szükséghelyzetben (pl autópálya felhajtó) alkalmazzam? Köszönöm!

Ez így nem igaz. A P3-ra volt korábban egy inverter visszahívás, valamint most is fut egy power managment kampány.  Én szűk négy évig használtam a vasat, nem lábujjhegyen, ha kellett odaléptem és power mód is volt.  Amennyiben ésszel van használva és nem konstans módon széttiporva, akkor nem lesz és lehet baja.  Megjegyzem, hogy PWR módban az inverter feszültsége megnő, ezáltal a hőtermelődés is nagyobb lesz, jobban melegszik a hűtőfolyadék is.
Sors bona nihil aliud

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8799
  • Autó: 2016/11 Auris TS HSD Executive Skyview
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17628 Dátum: 2019.02.07 21:23:08 »
Ez így nem igaz. A P3-ra volt korábban egy inverter visszahívás, valamint most is fut egy power managment kampány.  Én szűk négy évig használtam a vasat, nem lábujjhegyen, ha kellett odaléptem és power mód is volt.  Amennyiben ésszel van használva és nem konstans módon széttiporva, akkor nem lesz és lehet baja.  Megjegyzem, hogy PWR módban az inverter feszültsége megnő, ezáltal a hőtermelődés is nagyobb lesz, jobban melegszik a hűtőfolyadék is.
Köszönöm!
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10099
  • Autó: Toyota Prius+ Lounge 2013 Mazda MX-5 NB 2000
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17629 Dátum: 2019.02.07 22:39:37 »
Sziasztok!
Hibrid specifikus kérdésem lenne, és mivel Aurisom van, ami alatt gyakorlatilag egy 3-as Prius van, ezért kérdeznék itt (Az Auris topik nem igazán pörög).
Szóval többször hallottam róla, hgy power módben tönkre lehet tenni az invertert. Ezt mit jelent pontosan? Nem lámpától lámpáig akarok vele gyorsulni, de azért szeretném gyakran használni, mert enélkül elég lusta az autó. A kérdés tehát az, hogy normál körülmények között mennyire biztonságos használni a power módot, vagy inkább csak szükséghelyzetben (pl autópálya felhajtó) alkalmazzam? Köszönöm!

Ha azt akarod hogy jobban menjen, taposd jobban...semmi ertelme a power modnak, nem veletlenul tunt el a kovetkezo generaciobol

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8799
  • Autó: 2016/11 Auris TS HSD Executive Skyview
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17630 Dátum: 2019.02.08 10:37:16 »
Ha azt akarod hogy jobban menjen, taposd jobban...semmi ertelme a power modnak, nem veletlenul tunt el a kovetkezo generaciobol
Ha padlóig taposom neki akkor is az az érzésem, hogy "túl korán elvált". Tudom ez itt értelmezhetetlen, de nem tudom jobban leírni. Power módban jobban engedi kihúzatni.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22079
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota C-HR Hybrid 2018, Toyota Corolla E110 1,8 USDM 1998
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17631 Dátum: 2019.02.08 22:16:30 »
Ha azt akarod hogy jobban menjen, taposd jobban...semmi ertelme a power modnak, nem veletlenul tunt el a kovetkezo generaciobol


Ez így nem igaz, az USDM modellekben alapból nem is volt, már a P2-ben sem.  Megjegyzem, hogy az új Auris HSD-kben és a CHR-ben is ott figyel a PWR, igaz Sport módban dedikálják már.   Az új RAV4-et még nem próbáltam még, abban nem tudom, hogy van-e, de szerintem van.
Sors bona nihil aliud

micila

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 5387
  • épGÉPész
  • Autó: 2003 TCT HB 1,4 not too shabby
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17632 Dátum: 2019.02.09 07:50:08 »

Ez így nem igaz, az USDM modellekben alapból nem is volt, már a P2-ben sem.  Megjegyzem, hogy az új Auris HSD-kben és a CHR-ben is ott figyel a PWR, igaz Sport módban dedikálják már.   Az új RAV4-et még nem próbáltam még, abban nem tudom, hogy van-e, de szerintem van.


Van bizony.
Az AUTÓ az TOYOTA!?! MI?
Nouă ouă ouă nu

kovacsd

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 10
  • Autó: Prius P3
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17633 Dátum: 2019.02.13 09:45:17 »
Bluetooth összekötés Androidos telefonnal nem navis autóban, mi ennek a trükkje?  ::) A leírás szerint reseteltem az egészet, hogy semmi korábbi telefon ne legyen benne, majd elvileg sikeresen párosítottam is a telefonommal. A párosítás után létre is jön a kapcsolat, az autó kirakja a kis térerő ikont, telefon is jelzi a sikeresen csatlakoztatott autót - mindezt kemény 2 másodpercig, aztán megszakad a kapcsolat és soha többet nem látják egymást, autó kijelzőjéről is eltűnik a kis ikon. Neten keresve csak ugyanilyen panaszokat találtam, illetve hogy a BT eszköz tulajdonságainál az üzenetek legyenek kikapcsolva, de nekem eleve nincs is ilyen a telefonon.
Szia! Így egy év távlatából: jutottál valamire a bluetooth ügyben? Nekem is hasonló problámáim vannak, de nekem néha csatllakozik, néha nem. Jellemzően akkor nem, amikor használni kéne...

agabor

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 374
  • Prius 3 2010
    • Blog lenne, ha írnám
  • Autó: Prius 3 2010, Comfort fokozat (=Ausztriában a középső)
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17634 Dátum: 2019.02.13 16:28:42 »
Ez így nem igaz. A P3-ra volt korábban egy inverter visszahívás, valamint most is fut egy power managment kampány.
...

Ugye erre gondolsz?

LGG76    R/SSC - Power management control ECU reprogram on certain Prius    18SMD-088

Owners of vehicles affected by this recall /special service campaign will receive a campaign notification by first class mail. Owners are requested to contact their local Toyota retailer / authorised repairer to arrange for the vehicle to be inspected and countermeasures applied where applicable. This recall / special service campaign will be performed by any Toyota retailer / authorised repairer at NO cost to the vehicle owner.

Nemrég dobta ki a toyota-tech.eu, amikor VIN-t ellenőriztem. Kissé meglepődtem, mert a firmwarefrissítést anno megcsináltattam, ezek szerint van valami új.

Nem tudod esetleg, hogy a javítása mivel jár, szoftveres, vagy valamit cserélnek is?

tomahawk

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 438
  • Autó: Toyota Carina E 1.6 XLi 1995; Toyota Prius PHV 2013
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17635 Dátum: 2019.02.14 14:04:30 »
Lehettem volna halasz ...

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22079
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota C-HR Hybrid 2018, Toyota Corolla E110 1,8 USDM 1998
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17636 Dátum: 2019.02.16 16:36:08 »
Ugye erre gondolsz?

LGG76    R/SSC - Power management control ECU reprogram on certain Prius    18SMD-088

Owners of vehicles affected by this recall /special service campaign will receive a campaign notification by first class mail. Owners are requested to contact their local Toyota retailer / authorised repairer to arrange for the vehicle to be inspected and countermeasures applied where applicable. This recall / special service campaign will be performed by any Toyota retailer / authorised repairer at NO cost to the vehicle owner.

Nemrég dobta ki a toyota-tech.eu, amikor VIN-t ellenőriztem. Kissé meglepődtem, mert a firmwarefrissítést anno megcsináltattam, ezek szerint van valami új.

Nem tudod esetleg, hogy a javítása mivel jár, szoftveres, vagy valamit cserélnek is?
Sajnos nem tudom, de csak szoftveres lehet.

Tapatalkkal küldve az én MHA-L29 eszközömről

Sors bona nihil aliud

agabor

  • Alap-tag
  • ****
  • Hozzászólások: 374
  • Prius 3 2010
    • Blog lenne, ha írnám
  • Autó: Prius 3 2010, Comfort fokozat (=Ausztriában a középső)
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17637 Dátum: 2019.02.18 11:48:41 »
Sajnos nem tudom, de csak szoftveres lehet.


Megkérdeztem a Toyota Sopronnál, szoftverfrissítés csak. De most ez most a motort érinti állítólag, nem a hibrid vezérlést. Jelentsen ez konkrétan bármit.

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 22079
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota C-HR Hybrid 2018, Toyota Corolla E110 1,8 USDM 1998
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17638 Dátum: 2019.02.18 19:31:49 »
Megkérdeztem a Toyota Sopronnál, szoftverfrissítés csak. De most ez most a motort érinti állítólag, nem a hibrid vezérlést. Jelentsen ez konkrétan bármit.

power management curtain a neve.
Sors bona nihil aliud

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10099
  • Autó: Toyota Prius+ Lounge 2013 Mazda MX-5 NB 2000
Re:Beszélgessünk...
« Válasz #17639 Dátum: 2019.02.21 15:46:29 »

Ez így nem igaz, az USDM modellekben alapból nem is volt, már a P2-ben sem.  Megjegyzem, hogy az új Auris HSD-kben és a CHR-ben is ott figyel a PWR, igaz Sport módban dedikálják már.   Az új RAV4-et még nem próbáltam még, abban nem tudom, hogy van-e, de szerintem van.

hát akkor bocs, rosszul tudtam