A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
0 Felhasználó és 20 vendég van a témában
Idézetet írta: Palaczk - 2009.01.17 10:03:50Bizonyos határok között segíthet csökkenteni a fogyasztást a nagyobb motor, ha a magasabb teljesítménye és nyomatéka miatt csökken az átlagos fordulatszám.erről már vot szó...sőt cikket is írtak a topgear-esekbmw(m3?) vs priusés 160-nál(170) a bmw nyert.de aki priust vesz, az miért menne folyamatosan padlógázon?a "normális"-szabályos sebességhatárokat betartva az 1.0 yaris is kevesebbet eszik, mint az 1.3.az 1.5 vs 1.8 is fogyasztásnövekedést hoz magával a prius fő területén: város és országút.német autópályán lehet,h kevesebbet eszik a nagyobb motor.szerintem
Bizonyos határok között segíthet csökkenteni a fogyasztást a nagyobb motor, ha a magasabb teljesítménye és nyomatéka miatt csökken az átlagos fordulatszám.
Nem ilyen szélsőséges példákra gondoltam, hanem általában írtam. Pl. Opel Corsa B-ből az 1.4 60 lovas nem eszik többet, mint az 1.2 45 lovas, mert kevésbé kell neki nyomni, hogy menjen. És még sok példát lehetne mondani. Szerintem Toyotáék ezt valószínűleg jól találták ki, tekintettel arra, hogy a Prius fő felségterülete a spórolás ... És ne felejtsd el, hogy ez az 1.8-as motor egy Atkinson-ciklus szerint működő, legújabb konstrukció. A technológiailag fejlettebb, nagyobb motor simán ehet kevesebbet, mint a kisebb, de régebbi színvonalú.
Ez az Insight egy akkora Prius koppintás...
Akkor én holnaptól elkezdek egy Mercedes formájú prémium autót gyártani, mert arról már mindenki tudja, hogy prémium autó, a MisiMobilról meg nem.