Szerző Téma: Road Service - Karcag  (Megtekintve 16586 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

logas

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Road Service - Karcag
« Válasz #15 Dátum: 2005.08.24 12:21:20 »
Engem átvertek anyggal és munkadíjjal szervizen. Időpontra vittem az autót és 50 percig nem csináltak vele semmilt és még csak annyit se mondtak, hogy bocs kicsit túlvállaltuk magunkat, csúszik a meló.
A felkészültségük mondhatni nem naprakész, sem új sem használt autó tekintetében. Alapvető adatokat nem tud egy értékesítő pl. az új Avensis 2.2D kombi tömege, mekkora a motor nyomatéka stb. De ugyan így a használt autóknál: Volt-e törve? Mikor kell vezérműszíjat cserélni? stb.
Egyébként kedvesek, tehát az udvariassággal nincs gond.
orolla Linea Sol Wagon 1.6 00'

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Road Service - Karcag
« Válasz #16 Dátum: 2005.08.24 12:38:20 »
Idézetet írta: "logas"
Engem átvertek anyggal és munkadíjjal szervizen. Időpontra vittem az autót és 50 percig nem csináltak vele semmilt és még csak annyit se mondtak, hogy bocs kicsit túlvállaltuk magunkat, csúszik a meló.
A felkészültségük mondhatni nem naprakész, sem új sem használt autó tekintetében. Alapvető adatokat nem tud egy értékesítő pl. az új Avensis 2.2D kombi tömege, mekkora a motor nyomatéka stb. De ugyan így a használt autóknál: Volt-e törve? Mikor kell vezérműszíjat cserélni? stb.
Egyébként kedvesek, tehát az udvariassággal nincs gond.
Komoly személyes ismeretségem van és ha bármi gondod van, akkor nyugodtan meg lehet keresni a főnököket. Nem elszállt pénzéhes mocsok befektetők, hanem igazi kereskedők, akik vallják azt a tézist miszerint a "Vevőnek mindig igaza van!" Ha kiszámlázták azt az 50 percet, akkor meg vagyok lepődve erősen. Hogy nem szóltak.... az gáz. Mondani kell nekik, különben nem tanulnak belőle. Egyébként nekem mindig minden flottul ment. 3 autót vett már tőlük a család 4 év alatt. Jó nem nagy értékűeket (Yaris 1,0-Yaris D4D-Corolla 1,3), de mindig úgy kezeltek, mintha első vevőjük lennék.

Szóvá kell tenni nekik is, ha bánt valami!!!
Üdv: Kishaver 74

Szeke

  • Lost & Found :)
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4578
Road Service - Karcag
« Válasz #17 Dátum: 2005.08.24 13:04:29 »
Idézetet írta: "logas"
Engem átvertek anyggal és munkadíjjal szervizen. Időpontra vittem az autót és 50 percig nem csináltak vele semmilt és még csak annyit se mondtak, hogy bocs kicsit túlvállaltuk magunkat, csúszik a meló.

Igen, valóban tájékoztathattak volna.
Idézetet írta: "logas"
A felkészültségük mondhatni nem naprakész, sem új sem használt autó tekintetében. Alapvető adatokat nem tud egy értékesítő pl. az új Avensis 2.2D kombi tömege, mekkora a motor nyomatéka stb.

Te sem gondolod komolyan, hogy egy kereskedő mind a 7-8 féle modell, összesen kb. 30-40 változatának az összes paraméterét tudja? Ezért vannak a katalógusok. Ha mindenki mindig mindent tudna, lexikonok sem kellenének. Az is lehet, hogy a kereskedő újonc volt még vagy tapasztalatlan.
Idézetet írta: "logas"
De ugyan így a használt autóknál: Volt-e törve? Mikor kell vezérműszíjat cserélni? stb.

Egy átlagos méretű kereskedésben átlag cirka 60-70 használt kocsi biztosan van egyszerre. Itt szintén az előző jön elő: miért kellene neki mindent fejből tudnia? Lehet, hogy meg se nézték, volt-e törve. Ahány modell, annyiféle vezérműszíj-csere intervallum van. Szóval ha csak ennyi a bajod velük, ezek miatt még ne vegye el a kedvedet a kereskedéstől. Ők is csak emberek, akik nem feltétlenül mindent-tudók. Velem is előfordult már, hogy segítettem egy érdeklődőnek megnézni egy használt Daewoot. Abszolút nem értek hozzájuk, csak kinyitottam nekik, megnézték, mondtam 1-2 általánosságot és kész.
Pszichológia tanárnőnk mondogatta mindig: "amíg egy furcsa dolog lehetséges okaként nem tudsz legalább 4 dolgot felsorolni, addig előítéletek alapján gondolkodsz". És milyen igaza van...
'83 Camry 2.0 GLi Liftback (most épp nem automata)  Sunroof + '05 Yaris I  D4D

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Road Service - Karcag
« Válasz #18 Dátum: 2005.08.24 13:17:44 »
Idézetet írta: "Szeke"

Idézetet írta: "logas"
De ugyan így a használt autóknál: Volt-e törve? Mikor kell vezérműszíjat cserélni? stb.
Egy átlagos méretű kereskedésben átlag cirka 60-70 használt kocsi biztosan van egyszerre. Itt szintén az előző jön elő: miért kellene neki mindent fejből tudnia? Lehet, hogy meg se nézték, volt-e törve. Ahány modell, annyiféle vezérműszíj-csere intervallum van. Szóval ha csak ennyi a bajod velük, ezek miatt még ne vegye el a kedvedet a kereskedéstől. Ők is csak emberek, akik nem feltétlenül mindent-tudók. Velem is előfordult már, hogy segítettem egy érdeklődőnek megnézni egy használt Daewoot. Abszolút nem értek hozzájuk, csak kinyitottam nekik, megnézték, mondtam 1-2 általánosságot és kész.
Pszichológia tanárnőnk mondogatta mindig: "amíg egy furcsa dolog lehetséges okaként nem tudsz legalább 4 dolgot felsorolni, addig előítéletek alapján gondolkodsz". És milyen igaza van...
...és ami még durvábbá teszi a dolgot, hogy ha az a szerencsétlen kereskedő srác még tudja is, hogy a régebbi típusú toyotáknak milyen paraméterei vannak, akkor sem biztos, hogy eleget tud tenni a kívánalmainknak, mert mi van, ha egy egyéb típusú használtautó mellett állok meg és kérdezek két alap dolgot. Nem tudhatja az összes mondjuk 1990-től gyártott autó műszaki és egyéb szervízzel kapcsolatos adatait. Valamint a használtautók még nagy valószínűséggel cserélődnek is a telepen. Mire megtanulja és elmondja 3-4 alkalommal az extra infókat akereskedő (ami nem biztos, hogy mindenkit érdekel), addigra lehet, hogy el is megy a kocsi. Szóval nincsennek könnyű helyzetben. Sok sok adatot kell tartani a fejben egyébként is. Ez mennyit eszik? Hogy gyorsul? Ár? Extra alkatrészek árai?....stb
Üdv: Kishaver 74

logas

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Road Service - Karcag
« Válasz #19 Dátum: 2005.08.24 15:06:30 »
Idézetet írta: "Szeke"

Idézetet írta: "logas"
A felkészültségük mondhatni nem naprakész, sem új sem használt autó tekintetében. Alapvető adatokat nem tud egy értékesítő pl. az új Avensis 2.2D kombi tömege, mekkora a motor nyomatéka stb.

Te sem gondolod komolyan, hogy egy kereskedő mind a 7-8 féle modell, összesen kb. 30-40 változatának az összes paraméterét tudja? Ezért vannak a katalógusok. Ha mindenki mindig mindent tudna, lexikonok sem kellenének. Az is lehet, hogy a kereskedő újonc volt még vagy tapasztalatlan.
Idézetet írta: "logas"
De ugyan így a használt autóknál: Volt-e törve? Mikor kell vezérműszíjat cserélni? stb.

Egy átlagos méretű kereskedésben átlag cirka 60-70 használt kocsi biztosan van egyszerre. Itt szintén az előző jön elő: miért kellene neki mindent fejből tudnia? Lehet, hogy meg se nézték, volt-e törve. Ahány modell, annyiféle vezérműszíj-csere intervallum van. Szóval ha csak ennyi a bajod velük, ezek miatt még ne vegye el a kedvedet a kereskedéstől. Ők is csak emberek, akik nem feltétlenül mindent-tudók. Velem is előfordult már, hogy segítettem egy érdeklődőnek megnézni egy használt Daewoot. Abszolút nem értek hozzájuk, csak kinyitottam nekik, megnézték, mondtam 1-2 általánosságot és kész.
Pszichológia tanárnőnk mondogatta mindig: "amíg egy furcsa dolog lehetséges okaként nem tudsz legalább 4 dolgot felsorolni, addig előítéletek alapján gondolkodsz". És milyen igaza van...


Nem kötöszködni akarok, de éppen nyílt hétvége volt és csak az Avensis volt célkeresztben, lévén az új 2.2 D-s motor akkor került piacra. Két autó volt egy kombi és egy sedan. Két autónak az alapadatait nem nehéz megjegyezni, de ha mégis a tesztautóba betesznek egy prospektus az adataival és mehet az info.
Ugyan így a használtaknál. Igaz durva példa a vezézműékszíj csereperiódus, de ez csak egy kérdés volt a sok (és nem négy) közül amire "most nem tudok válaszolni, de megnézzük" válaszokat kaptam.
Egyébként több megoldás is lehetséges az adatok gyors megtalálására. Pl.: 1. tartanak a kocsiban egy adatlapot a kocsi műszaki állapotáról, ill. alapadatairól (kesztyűtartóban elfér  :D ), 2. ugyanezek a kulcs mellett egy borítékban bent a szekrényben.
Na persze nem magamtól vagyok ilyen okos, láttam erre példát.
Meg egyébként is olyan sutácska-butácska volt az egész szituáció. "Igaz, hogy itt melózok, de csak azé me nincs máshó a péz meg kő oszt jóvan. Haggyá lógva haver! "
Abszolút nem láttam a márkaszeretetet, az elhivatottságot, az érdeklődést az új iránt. Fásultságot annál inkább. :cry:

No, de azért nem akarom őket nagyon lehúzni egy-két ember miatt akinek rossz napja volt. Mindenesetre nem szivesen megyek hozzájuk.
Aki meg van, volt velük elégedve annak jó. Nekem más Toyota márkakereskedővel vannak jó tapasztalataim, így inkább oda megyek.
orolla Linea Sol Wagon 1.6 00'

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Road Service - Karcag
« Válasz #20 Dátum: 2005.08.24 15:14:48 »
Idézetet írta: "logas"
Meg egyébként is olyan sutácska-butácska volt az egész szituáció. "Igaz, hogy itt melózok, de csak azé me nincs máshó a péz meg kő oszt jóvan. Haggyá lógva haver! "
Abszolút nem láttam a márkaszeretetet, az elhivatottságot, az érdeklődést az új iránt. Fásultságot annál inkább. :cry:
Nem tudod véletlenül, hogy kivel beszélgettél? Keresztnév, akármi....
Üdv: Kishaver 74

logas

  • Újonc
  • *
  • Hozzászólások: 22
Road Service - Karcag
« Válasz #21 Dátum: 2005.08.24 15:25:03 »
Idézetet írta: "kishaver"
Idézetet írta: "logas"
Meg egyébként is olyan sutácska-butácska volt az egész szituáció. "Igaz, hogy itt melózok, de csak azé me nincs máshó a péz meg kő oszt jóvan. Haggyá lógva haver! "
Abszolút nem láttam a márkaszeretetet, az elhivatottságot, az érdeklődést az új iránt. Fásultságot annál inkább. :cry:
Nem tudod véletlenül, hogy kivel beszélgettél? Keresztnév, akármi....


De igen, személyesen is ismerem az egyiket és szándékosan nem írok nevet, mert emberileg nincs vele semmi bajom és szakmailag meg nem akarok kereszbetenni egyiknek sem. Hátha csak rossz napjuk volt és az utánam jövő X kliens maximálisan elégedett lesz majd.
orolla Linea Sol Wagon 1.6 00'

kishaver

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2433
    • volonte
Road Service - Karcag
« Válasz #22 Dátum: 2005.08.24 15:35:20 »
Idézetet írta: "logas"
Idézetet írta: "kishaver"
Idézetet írta: "logas"
Meg egyébként is olyan sutácska-butácska volt az egész szituáció. "Igaz, hogy itt melózok, de csak azé me nincs máshó a péz meg kő oszt jóvan. Haggyá lógva haver! "
Abszolút nem láttam a márkaszeretetet, az elhivatottságot, az érdeklődést az új iránt. Fásultságot annál inkább. :cry:
Nem tudod véletlenül, hogy kivel beszélgettél? Keresztnév, akármi....
De igen, személyesen is ismerem az egyiket és szándékosan nem írok nevet, mert emberileg nincs vele semmi bajom és szakmailag meg nem akarok kereszbetenni egyiknek sem. Hátha csak rossz napjuk volt és az utánam jövő X kliens maximálisan elégedett lesz majd.
Csak azért csodálkozom amit írsz, mert nekem mindig rendesen segítettek és soha nem éreztem az "Igaz, hogy itt melózok, de csak azé me nincs máshó a péz meg kő oszt jóvan. Haggyá lógva haver! " feelinget. Én a Kálmánt ismerem (tulaj), aki bármikor segít apró hülyeségekben is, de a Szabó Lacit is meg lehet keresni bármikor. Volt már, hogy munkaidő leteltével kerestem a mobilján és nem lett tőle idegbajos. Szóval, ha valaki újat vettek fel nyári melóra vagy átmenetlileg a bemutatóra, csak akkor tudom elképzelni az általad leírt hangulatú beszélgetést.
Üdv: Kishaver 74

Tolyota

  • Kezdő
  • **
  • Hozzászólások: 50
Road Service - Karcag
« Válasz #23 Dátum: 2005.11.15 18:05:57 »
Idézetet írta: "logas"
Idézetet írta: "Szeke"

Idézetet írta: "logas"
A felkészültségük mondhatni nem naprakész, sem új sem használt autó tekintetében. Alapvető adatokat nem tud egy értékesítő pl. az új Avensis 2.2D kombi tömege, mekkora a motor nyomatéka stb.

Te sem gondolod komolyan, hogy egy kereskedő mind a 7-8 féle modell, összesen kb. 30-40 változatának az összes paraméterét tudja? Ezért vannak a katalógusok. Ha mindenki mindig mindent tudna, lexikonok sem kellenének. Az is lehet, hogy a kereskedő újonc volt még vagy tapasztalatlan.
Idézetet írta: "logas"
De ugyan így a használt autóknál: Volt-e törve? Mikor kell vezérműszíjat cserélni? stb.

Egy átlagos méretű kereskedésben átlag cirka 60-70 használt kocsi biztosan van egyszerre. Itt szintén az előző jön elő: miért kellene neki mindent fejből tudnia? Lehet, hogy meg se nézték, volt-e törve. Ahány modell, annyiféle vezérműszíj-csere intervallum van. Szóval ha csak ennyi a bajod velük, ezek miatt még ne vegye el a kedvedet a kereskedéstől. Ők is csak emberek, akik nem feltétlenül mindent-tudók. Velem is előfordult már, hogy segítettem egy érdeklődőnek megnézni egy használt Daewoot. Abszolút nem értek hozzájuk, csak kinyitottam nekik, megnézték, mondtam 1-2 általánosságot és kész.
Pszichológia tanárnőnk mondogatta mindig: "amíg egy furcsa dolog lehetséges okaként nem tudsz legalább 4 dolgot felsorolni, addig előítéletek alapján gondolkodsz". És milyen igaza van...


Nem kötöszködni akarok, de éppen nyílt hétvége volt és csak az Avensis volt célkeresztben, lévén az új 2.2 D-s motor akkor került piacra. Két autó volt egy kombi és egy sedan. Két autónak az alapadatait nem nehéz megjegyezni, de ha mégis a tesztautóba betesznek egy prospektus az adataival és mehet az info.
Ugyan így a használtaknál. Igaz durva példa a vezézműékszíj csereperiódus, de ez csak egy kérdés volt a sok (és nem négy) közül amire "most nem tudok válaszolni, de megnézzük" válaszokat kaptam.
Egyébként több megoldás is lehetséges az adatok gyors megtalálására. Pl.: 1. tartanak a kocsiban egy adatlapot a kocsi műszaki állapotáról, ill. alapadatairól (kesztyűtartóban elfér  :D ), 2. ugyanezek a kulcs mellett egy borítékban bent a szekrényben.
Na persze nem magamtól vagyok ilyen okos, láttam erre példát.
Meg egyébként is olyan sutácska-butácska volt az egész szituáció. "Igaz, hogy itt melózok, de csak azé me nincs máshó a péz meg kő oszt jóvan. Haggyá lógva haver! "
Abszolút nem láttam a márkaszeretetet, az elhivatottságot, az érdeklődést az új iránt. Fásultságot annál inkább. :cry:

No, de azért nem akarom őket nagyon lehúzni egy-két ember miatt akinek rossz napja volt. Mindenesetre nem szivesen megyek hozzájuk.
Aki meg van, volt velük elégedve annak jó. Nekem más Toyota márkakereskedővel vannak jó tapasztalataim, így inkább oda megyek.


Nem lenne ellenünkre ha megosztanád velünk (ha már véletlen éppen erre jártunk), hogy melyik is az a márkakereskedő amelyikkel neked vannak jó tapasztalataid.

Köszi

szszaby

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 10
Road Service - Karcag
« Válasz #24 Dátum: 2007.04.26 10:06:18 »
Sziasztok!

Nemrég regisztráltam a fórumon.
Én itt dolgozom a Road Service-nél mint anyagbeszerzõ, alkatrész ügyben velem beszéltek.
Ja és tegnap óta Én is egy Corolla tulajdonosa vagyok, egy EE90 1,3i-nek.
Az autót az öreg pihentetése miatt vettem, hogy ne mindig azt nyüstöljem.
Az öreg egyébként egy 1972-es Ford Capri.
V8 a pokolban is V8.

szazketto

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 664
Road Service - Karcag
« Válasz #25 Dátum: 2007.04.26 10:46:31 »
Idézetet írta: "szszaby"
Sziasztok!

Nemrég regisztráltam a fórumon.
Én itt dolgozom a Road Service-nél mint anyagbeszerzõ, alkatrész ügyben velem beszéltek.
Ja és tegnap óta Én is egy Corolla tulajdonosa vagyok, egy EE90 1,3i-nek.
Az autót az öreg pihentetése miatt vettem, hogy ne mindig azt nyüstöljem.
Az öreg egyébként egy 1972-es Ford Capri.

Szia,
udv a forumon. Nekem pl. toletek van az autom :)

Lazarevics

  • Néha itt van
  • ***
  • Hozzászólások: 114
    • http://kulfoldimagyarok.co.cc
Road Service - Karcag
« Válasz #26 Dátum: 2007.04.27 09:31:48 »
Idézetet írta: "szszaby"
Sziasztok!

Nemrég regisztráltam a fórumon.
Én itt dolgozom a Road Service-nél mint anyagbeszerzõ, alkatrész ügyben velem beszéltek.
Ja és tegnap óta Én is egy Corolla tulajdonosa vagyok, egy EE90 1,3i-nek.
Az autót az öreg pihentetése miatt vettem, hogy ne mindig azt nyüstöljem.
Az öreg egyébként egy 1972-es Ford Capri.


Szia, Üdv itt a fórumon!

Na, ha alkatrészbeszerzés, akkor tessék nekem megmondani hogy az Avensisembe a csere rádijjó mikor érkezik meg?  :nagymosoly:

Nem nagyon lehet összekeverni, állítólag még soha nem kellett rádiót cserélni egy Aveben  :szivecske:  sem  :nene: No az enyémben kell sajna, az autó is Tõletek van

szszaby

  • Újonc.
  • *
  • Hozzászólások: 10
Road Service - Karcag
« Válasz #27 Dátum: 2007.05.31 11:44:04 »
Idézetet írta: "Lazarevics"
Idézetet írta: "szszaby"
Sziasztok!

Nemrég regisztráltam a fórumon.
Én itt dolgozom a Road Service-nél mint anyagbeszerzõ, alkatrész ügyben velem beszéltek.
Ja és tegnap óta Én is egy Corolla tulajdonosa vagyok, egy EE90 1,3i-nek.
Az autót az öreg pihentetése miatt vettem, hogy ne mindig azt nyüstöljem.
Az öreg egyébként egy 1972-es Ford Capri.


Szia, Üdv itt a fórumon!

Na, ha alkatrészbeszerzés, akkor tessék nekem megmondani hogy az Avensisembe a csere rádijjó mikor érkezik meg?  :nagymosoly:

Nem nagyon lehet összekeverni, állítólag még soha nem kellett rádiót cserélni egy Aveben  :szivecske:  sem  :nene: No az enyémben kell sajna, az autó is Tõletek van


Na végre olvasom már a fórumot, elég ritkán kerülök ide.
V8 a pokolban is V8.