Tankoltam egy újabbat, ami önmagában is rekord közeli: 3,44 de ami még jobb, a nagy átlagom is csökkent, már csak 98 g/km a CO2 lábnyom. Próbálom kombinálni a gurulást és a motorféket, de a forgalmat is jobban el tudom kerülni, emellett kánikula is van.
Sajnos -gondolom- tiszavirág életű lesz a dolog, mert azóta volt egy jó adag pályázás és a klímát is kellett járatni. Ez most az az eset volt amikor az időtényező, vagy a kényelem felülírja az alacsony fogyasztásra való törekvést. Valaki írta itt hogy a klima nem számít sokat, nos szerintem durván visszafogja a kocsit, szinte dupla erejű motorfék, és bizony a lovacskákból is jó pár oda lesz... egyből érezni hogy ez nem lesz ingyen
Tegnap állok a dugóban: két autóval előttem egy suv bólintósat fékez- előfordul, gondoltam- látom nem indulnak, itt probléma lesz, index ki külső üres. Akkor látom hogy hogy a két autó elég közel, és lassan megkezdték a kárfelmérést és manővereket egy kis útszéli beszélgetésre...Nem láttam különösebb sérülést, olaszban ez simán elhajtós lett volna
Egy ideje piros volt, nem tudom pontosan miért mozogtak, valaki kisorolhatott, de nagyon hiányzott hogy még tetézzék az amúgy is egész napos dugókat.
Még valami: előttem kacsázott valaki a középsőben, tök üres pályaszakaszon. Egy kis ideig éreztem hogy mennyivel egyszerűbb lenne ha szépen letakarodna előlem, de aztán megerőltettem magam és sikerült bemenni a belsőbe
mindezt mutogatás dudálás elévágás fékezés villogás stb nélkül