A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
Összes szavazó: 78
0 Felhasználó és 1 vendég van a témában
neked felesleges felmenni oda, csak akadályoznád a nyerges vontatókat
Vicces Nem hiszem hogy a nyerges 120-al fog menni... Tapatalk 2-vel küldve Motorola X Style - ról
Annyival te sem fogsz menni mert ott akar mar 6 litert is bever Meg egyebkent is ora szerint 120 az csak 110 De nem fogsz igy tul hamar odaerni?
Ki zárt hogy 6 litert megetessek vele Majd meg látjuk hogy alakul. Tapatalk 2-vel küldve Motorola X Style - ról
Nem éreztem különbséget az automata és a tekerős klíma közt fogyasztásban. (Elvileg az automata még takarékosabb is kell legyen.)
A Miller ciklusú motor nagyobb hatékonyságú. Nagy sebességnél az elektromos rész ugyan nem javítja a fogyasztást, inkább + súly, de pályán ritkán kell nagyot gyorsítani, ezért a fogyasztásra nincs számottevő hatása.
Azonos körülmények (technikai, felhasználási, környezeti) között, mért kell takarékosabbnak lennie az automata klímának, elvileg?
Ha jól tudom, a Toyota mechanikus klímája olyan, hogy ha jár, akkor csak max. teljesítményen képes járni, a digitális pedig már invertereset kapott.
Az meg micsoda?Én meg úgy tudtam, hogy az autómata megy mindig maxon és ahhoz kevered a meleget, hogy a beállított értéket adja Úgy érted, hogy a manuálisnál, amikor csak hidegre állítom(mindig így használom), mindegy mekkorára állítom a ventilátort?
Persze hogy mindegy. A klíma kompresszort az nem befolyásolja, csak a ventilátorok szállítanak többet/kevesebbet az ugyanolyan hideg levegőből.Az első mondatban leírtad a manuális klíma működését
"elvileg"Tételezzük fel, hogy valóban a "digitális klímával" készre szerelt Toyota gjművek teljesítmény szabályozása az inverteres technológia segedelmével modernizálódtak. Okay, de hova rejtették a fordulatszám szabályozáshoz (inverter) szükséges villamos meghajtó motort? Amennyiben nem az általános elv érvényesül, akkor a kompresszor szíjas hajtását motorfordulatszám változtatásával kellene "inverterizálni"! Minden szóbajöhető érvelés mentén hülyeség, legfőképpen biztonsági okok miá. Így akkó' maradna az elektronikus expanziós szelep szabályozhatósága nyújtotta komfort. Ebben az esetben megmarad azaz alapelv, hogy a visszaszívott belső (esetleg kevert)levegő hőmérsékleti és a kívánt belső levegő hőmérséklete közötti különbség mértékével arányos mértékben szabályozza az ECU, az e.expanziós szelep nyitási idejét és mértékét. A szükségesnek ítélt hűtőközeg tömegáramhoz kapcsolódóan pedig a kompresszor direkt hajtását /motorfordulattal arányos szíjhatás/ biztosító elektromágneses kuplung gerjesztésének idejét és mértékét. Így marad az "D" (hajtó és hajtott szíjtárcsa átmérő különbségből adódó ) fordulatszám különbségből fakadó tömegáram és a befecskendezés idejéből és mértékéből következő hűtési teljesítmény különbség, mint ""inverterizátor"" . Vagy....hunvanamótór!
A hybrideket elektromos klíma hajtja