Ha középen kopik, akkor erősen túlfújtad, ha a szélén, akkor alacsony a nyomás. Minél szélesebb a gumi, annál jobban előjön ez a hatás.
Corollán 2,5-2,6 ra fújt gumik is egyenletesen koptak, Hiluxon a 2,4-2,5-hátul sok volt, és a közepe kezdett kopni, visszaengedtem 2,1-2,2-re úgy jó - jellemzően nem 1t terheléssel járok, de előfordul, -ha ez hosszabb úton lesz, akkor fel kell nyomni 2,7-2,8-ra, csak nem szabad elfelejteni visszaengedni.
-Fogyasztásban, minél kisebb a gumi alakváltozása gurulás közben annál jobb, persze, ha 10e alatt használhatatlan lesz a gumi, mert szétkopik a közepe, meg a futómű is erősen szétverődik, akkor megfontolandó a betonkemény gumi. - szóval inkább ésszel, és annak, aki hosszú távokat megy.