Felőlem játszhatunk ilyet is.
1. A sok hidegindítás árt a motornak. Nem forintosítható, de előbb-utóbb pl. olajat fog enni, az is pénz.
2. Kb. 50-60mp az az időtartam, ahol már megéri a leállítás, mondják az okosok, fél perc még nem. Most akkor vagy annyi üzemanyagot fogyaszt az indítózás, mint fél percnyi járatás - ergo a számításodat oszd el kettővel - vagy annyit amortizálja az akksit.
Azt tudom, hogy egy időben minden hosszabb piros lámpánál leállítottam a motort, és fél év múlva, 5,5 évesen kipurcant a gyári akksi. Még Te is azt írtad, hogy kicsit korai. Pedig az autóban 3,5 évesen volt már 87ezer, tehát biztosan sok hosszú úton járt, és nálam is az első évben havonta legalább egy nagy vidéki út volt, ahol jól feltöltődhetett. Igaz garázsunk nincs. Ezek alapján én nem 1 évet adnék a rövidülésre, hanem legalább kettőt, ami gyári ár esetén már kb. 8-9000 Ft. Szóval meggondolandó.