E11-nél csak arra kell vigyázni, hogy mikor indul meg a popója, ezt kitapasztalni jó Kakucs. Túl nagy lendület kanyarban vagy körforgóban és meg tud előzni a segge.
Orrtolás nálam nem játszott vele sosem. Vagy elég lassan megyek ahhoz, hogy normálisan viselkedjen vagy elég gyorsan ahhoz, hogy már a hátsója törjön ki. ![devil :devil:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/devil.gif)
Igen, ezt anno sokat kritizálták a tesztelők. Ez a veszélyes az E11 menettulajdonságaiban, mert az átlagos sofőrt készületlenül éri, és a megoldására is kisebb az esélye. Persze ha az ember már kitapasztalta, akkor semmi gond.
Érdekes lenne a guminyomást variálva próbálgatni, hogy a hajlam, különböző értékekkel, hogyan befolyásolható
![hmmmm :hmmmm:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/39_hmmm.gif)
... Gondolok itt arra, hogy pl. jelentős eltérést létrehozni az első/hátsó guminyomás között, és figyelni, ettől hogy változik az autó viselkedése - ilyesmik.
Amúgy a Yaris se nagyon tolja az elejét, ellenben ki tudja dobni a seggét
![Hááát ::)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/rolleyes.gif)
... De ehhez azért, ahogy most Kakucson próbálgattam, elég hülye kanyartempó kell. És előtte azért mégis van némi kis alulkormányzottság, jelzésként.