Zénóka az extremitást képviseli, annyiban, hogy mindent ennek rendel alá... Ő tényleg arra törekszik, hogy elérje a minimumot, és ennek érdekében rengeteg plusz időt tölt az autójában, nomeg olyan módszereket alkalmaz (behajtott tükrök, óriási keréknyomás stb), amiket csak az csináljon utána, aki hozzá hasonló rutinnal és figyelemmel rendelkezik.
Mondjuk, bizonyos útszakaszokon/időszakokban ez nem probléma - én is jöttem már úgy haza BP-ről az Avensissel az M6-oson, éjjel (kvázi nulla forgalom), hogy behajtottam a tükröket
![mosoly :)](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/01_pofa.gif)
Ami a Carinát illeti: le lehet azt vinni 5 alá. De csak országúton, és nagyon nyugis tempóban. Ilyen 70-80-as gondolázásra gondolok. Ha így mész vele, és mondjuk nincs csikorgó hideg, és az út is száraz, akkor 5 alatt fog enni. De nem árt picit rásegíteni a keréknyomással is - mondjuk járj alapban azzal az értékkel, amit a gyár maximális terhelésre/nagy sebességre ad meg.