Szöges gumi a jég miatt van, nem a hó miatt és alapvetően virsli gumikon futnak az autók, mert hóban illetve szögekkel kombinálva jégen az a jó. Megint elbeszélsz mellettem.
Semmi baj nem volt nekem a fékemmel. Régi swiftek között is van különbség. A barátomékén tényleg taposni kellett de nekem teljesen jól vette a lapot, semmivel sem éreztem gyengébbnek, mint a corolláét...a hatás és a pedál erő is kb azonos volt... A futómű meg olyan amilyen. Megint eltekintettél attól amit írtam, én a téli havas útról beszéltem, márpedig meg vagyok róla győződve hogy régi swifttel szivesebben nekiindulok olyan alkalommal is az útnak mikor mondják hogy senki ne induljon el, mert havazik mert blabla.. Tavalyelőtt volt ilyen is és semmi problémám nem volt.
Ez a diszkrimináció meg nem jogos részedről. Mindenki azt vezet amihez kedve van illetve amit tud és mehet a forgalomban. Nincs a swift forgalmijában, hogy csak városban mehet, ennek okán vicces, hogy te csak erre korlátoznád. Ennyi erővel egy csomó másik autót is ki lehetne tiltani a vidékről, pl. daewoo matiz, fiat panda, kia picanto, skoda citigo, vw up!... és még sorolhatnám.
Inkább el kéne jutni olyan tudatosságig az embereknek hogyha nincs szükségük nagy autóra, akkor ne vegyenek nagy autót. Elég rossz nézni hogy legtöbbször másfél-két tonnás autókat látni egy darab sofőrrel, vezetési tudás nélkül, 0 utassal.
A swiftem 100-nál csak 2500-at pörgött, tehát pont hogy országúton volt a legkirályabb, meg pályán biztos, de sajnos ott sosem mentem vele. Viszont 100-nál biztosan nem fogyasztott többet nekem az 1,3 16V. Ami egy baromi jó érték. Főleg a dinamizmusát tekintve. Már-már dízeles fogyasztási kategória. De városba is jó volt a hosszú váltó, elég volt 2-ig, vagy max 3-ig felkapcsolni, és mindegyikből ugrott is az autó, ha gázra léptem