A frissítés kész, ahogy látjátok a kinézet "alaphelyzetbe" állt, de szépen átalakítjuk
Összes szavazó: 78
0 Felhasználó és 3 vendég van a témában
Ja, lehet, tényleg.
nemvok benne biztos,h jót mondtam.
No nekem is elkezdte nyaldosni a 8 literes fogyit a vas, bár úgy veszem észre hogy inkább akkor ha 130-al vágtatok a pályán. Ha csak 110-zel, akkor nem változik. Pedig a téli gumi keskenyebb mint a nyári.
Nekem kb 1 literrel magasabb most az átlag, mint szokott lenni. Azt hiszem, jövőre beszerzek én is egy motor előmelegítőt.Hideginditasnal rendre 1800 körül jár a motor, amíg a katalizátor be nem melegszik és ugy kúszik fel az átlag fogyi, hogy "öröm" nézni.
dcat az csak 177le volt,nem?a 2,2 150le mocit nem dcatnek hivják,hanem 2,2d4dnek,én úgytudom.
Minden Toyota dízel D4D, még a D-CAT is. A 150 lovas 2.2 D4D-ből is van D-CAT, csak talán itthon nem forgalmazták (Oximoronnak olyan van automata váltóval).
xerintem nem így van.