Nekem eddig csak a céges Ibizában kellett a fékhez nyúlni. Sorban a következők történtek:
Renault Clio: cca 40ezer km, fék érintetlen.
Corolla (E11) 63 ezerrel vettem, gyári fékekkel, 199950nel adtam el ugyanúgy.
Corolla E12 új korától nálam, most 126ezer km, még gyári cuccokkal.
Céges Cordoba: 130ezerrel kezdtem használni, 200ezerrel adtam le, fék érintetlen.
Céges Ibiza: 140 ezerrel kezdtem használni (nem tudom mikor cserélt fékekkel, de már átvételnél volt gyanús hangja a dobféknek) 210ezernél lett eladva, 200nál kellett a dobfékhez nyúlni.
Céges Swift: 53 ezerrel kezdtem használni, (45nél cseréltek tárcsát-betétet, női első tulaj, városi használat.) most 90 van benne, fékhez azóta nem nyúltak.
A felsorolásból látszik, hogy itt a sajátok az "extrém példák", a cégesek meg nemtom'. Ha megmarad a Swift, kíváncsi leszek meddig bírja nálam.