Szerző Téma: Buszok, teherautók, tömegközlekedés  (Megtekintve 65784 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Buszok, teherautók, tömegközlekedés
« Válasz #150 Dátum: 2022.07.01 16:08:25 »
No igen, ez is egy megoldás.  :wub:

Bár én beérném egy sima lakóautóval is,  ;)
De hogy ezeknek is micsoda áruk van, jelenleg a kínálat felső határa valahol 39M FT... azért ennyiért már egy több szobás lakást is lehet kapni 1-2 kevésbé vonzóbb kerületben.  :eek:


2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re:Buszok, teherautók, tömegközlekedés
« Válasz #151 Dátum: 2022.10.24 10:44:11 »
Érdekes dolgokat mond. Pl. hogy 5-ös metró (aminek a kétharmada hév-ként eleve megvan) nemhogy 2028-ra, de 2038-ra sem lesz...
Pedig ha valaki, hát ő tényleg ezért él, mégha a politikai (és rokoni) hovatartozása bizonyos dolgokat determinál is, persze ennek számára inkább előnye van.
Egyet nem értek. 2000-ben végeztem Bécsben, az azt megelőző 5 évben elég sokat jártam ott, tömegközlekedve, kerékpárral, így az akkori állapotokat jól megismertem. Azóta kb. 2,3-3 itthoni metróvonalnak megfelelő szakaszokkal bővült az ottani - eleve elég fejlett - metró-, és gyorsvasúthálózat. Nálunk ez miért nem megy? A fb-on van egy csoport (Budapest régi képeken), ahol néha feltesznek egy-egy a 60-70-es években készült tervrajzot, amin látszik, hogy akarták építeni és bővíteni a metró és hévvonalakat. Azóta ugye befejeződött a 2-es, megépült a 3-as és 4-es metró, mindkettő rövidebben, mint az eredeti tervekben szerepelt, és más nem történt. Fél évszázad alatt, gyakorlatilag a tervek sem változtak, csak esetleg egy-két vonalvezetés.
Értem én, és abszolút elismerem, hogy a budapesti városszerkezet nem barátja a tömeg-, és tömeges mértékű közlekedésnek, mert a belsőbb részeken az utcák alapvetően túl szűkek, így kicsi az áteresztő képességük. Azt is megértem, hogy a pesti oldalon azért nehéz metrót építeni, mert laza a talaj, a budain meg túl barlangos, de valamit azért csak kéne csinálni. Ha odalent nem megy, akkor a villamosvonalakat kéne ezerrel fejleszteni.
music     

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Buszok, teherautók, tömegközlekedés
« Válasz #152 Dátum: 2022.10.24 11:25:43 »
Itthon eleve minden dupla, tripla annyiba kerül (vagyis miután mindenki ellopja ráteszi a saját és a haverok hasznát, nézzünk körbe micsoda eszméletlen mértékű pénzkidobás zajlik még most is valamilyen sportcsarnok építésére...  :hmmmm:
Aztán az önkormányzat a villanyszámlát nem győzi fizetni, vicc az egész...  :wacko:

Az M0-ás is már mióta nem ér körbe, és talán sosem fog.

Illetve ebben az országban már megszokhattuk, hogy ami gazdaságos, környezetbarát megoldás lenne, az nem biztos, hogy odafenn is az a döntéshozóknak. Lásd a mostani napelemes mizériát.
Milyen lenne már ha a napelemek meg tudnák termelni a villamosok és trolik működtetéséhez szükséges villamos energiát, ha ez által a költségek - és ami fontos a bérlet árak is lehetnének olcsóbbak...
Jajj, ideje felébredni...  :innocent:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10673
Buszok, teherautók, tömegközlekedés
« Válasz #153 Dátum: 2023.05.21 15:25:08 »
Azt hiszem én ide mindenképpen el fogok majd látogatni: a régi szép idők autói, buszai.
Állítólag 1 nap is kevés lesz mindent végignézni, ha megnyitnak.  :eek: :hug:

https://totalcar.hu/belsoseg/2023/05/20/a-trabantnak-trabant-szaga-lesz-a-zsigulinak-meg-zsiguli/
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26326
Re:Buszok, teherautók, tömegközlekedés
« Válasz #154 Dátum: 2023.05.21 19:31:57 »
Ez igen...
music