Csuma!
Ma megnézettem egy másik márkaszervízben ( ahonnan a vasat vettük ) is a féket, biztos ami biztos.
A munkafelvevõ bekísért a szerelõhöz és megnéztük együtt. Érdekes mód itt amikor szóltam, hogy a kerékõr adatpter anyósfelõl lábtérben, nem mondták azt, hogy " arra nem lesz szükség".
Eredmény:
3mm van még a kopásjelzõig (!) a betéteken elöl, hátul még messzebb járok...
Furán néztek rám mikor mondtam, hogy azt a "tanácsot" kaptam egy :toy: szervízben ( továbbiakban "szervízben" ) hogy a tárcsa is a betéttel együtt kuka 3-4 ekm-en belül.
Megvillantottam az akkor kapott munkalapot és elhûltek, hogy tényleg ezt írták rá...
Megbeszéltük, hogy ha elõbb nem is de amint kopásjelzõt hallom csörögjek és sok szeretettel várnak betétcserére és tárcsa felszabályozásra, mivel "alig van kis pereme és nagyon nem kellene eldobni". Mindez a mutatvány tokkal vonóval 35 körül lesz, ellentétben az elõzõ "szervíz" kuka+csere 65-70 ezres szíves ajánlásával...
Lehet, hogy 400km alatt termeltem a fékbetétet és a tárcsa is vastagodott, vagy....