És, ha automata helyett ilyenkor manualba pöccinted, akkor is visszavált helyetted? Nézd a jó oldalát: lehet, hogy mindig visszakapcsol, de sem a vezérműtengelyt nem erőlteti alacsony fordulaton, sem nem fog egyhamar elkormolódni a rendszered... Igen, ennek ára a fogyasztás...
Próbálgatom, de a kézi váltásnál is van várakozás (egyébként egy bizonyos fordulatszámtartományon kívül manuális módban is vált magától). Nem mondom, hogy gyorsabb lenne maga a kézi váltás kuplunggal (bár néha kifejezetten úgy érzem, hogy nem bírja követni a tempómat), de nagyon zavar, hogy nem én időzítem a váltás időpontját - ha kézzel váltok is, mire ténylegesen kapcsol, az már nem az a pillanat, amikor rá akartam volna engedni a nyomatékot. Elbizonytalanít, amit nagyon nem szeretek vezetés közben (sokkal lassabban megyek emiatt, mint szeretném).
Ha azt nézem, az előző is kb ennyit fogyasztott, de azzal a hét év alatt nem előztek meg ennyien, mint most a két hónap alatt
Cserébe nem is érdekelt soha, hogy mennyit eszik.
teljesen jó az a 7.2-es átlag, egy percet se lamentálj ezen mellesleg tökéletesen hozod az átlagot. én is így vagyok vele.
egyébként meg minek akarsz te előzgetni egy avensissel?
a nagy hatótáv egyébként meg annak is a függvénye, hogy mekkora a tank
Nem az autóval van a baj, az teljesen rendben van, utazni pl én is nagyon szeretek vele, sőt, városban nagyon nagyon kényelmes közlekedni vele. Egyszerűen nem passzol a vezetési stílusomhoz, úgy tűnik. Előzni meg csak azért előznék, mert ott vannak előttem, és lassabban mennek, mint én.
Bár ez mostanság nem igaz.
Nem baj, ez a tapasztalat eddig hiányzott, legközelebb ennyivel okosabb leszek