T25-os automatakat nezegetek.
Talaltam egy 1.8-ast
https://new.hasznaltauto.hu/szemelyauto/toyota/avensis/toyota_avensis_1_8_sol_technic_xenon-el_teto-automata-11664242
Akkor ezek szerint ez nem magyar?
A korabbi hozzaszolasok alapjan a 2.4 az ajanlott?
Napi 100 km munkabajarashoz kellene.
2/3 palya+autout, 1/3 varos
Igen, 1.8-as Aut váltósat itthon sohasem forgalmaztak. Hasonló a helyzet az el tetős autókkal, ráncfelvarrás után előfordult 1-2 dízelben, de eszméletlenül ritka egy extra volt itthon, nem is lehetett rendelni egyik kivitelhez sem. Eleve az autó felszereltsége is külföldi autóra utal, itthon Xenonos autót sosem forgalmaztak szövetkárpittal, a Xenon pedig eleve csak a 2.0 és 2.4-es Executive felszereltségekhez járt (itthon nem lehetett +pénzért sem rendelni ezt az extrát).
Amúgy nagyon jó kis kombináció, én ha autót keresnék biztosan megnézném.
Persze ha rendben van.
Másik kérdés, hogy napi használat során az 1.8-as motor teljesítménye elegendő-e az Aut váltónak, ki kellene próbálni, és összehasonlítani a motorokat.
Ha nem riaszt el a 2.4-es többletfogyasztása, akkor bátran bevállalhatod azt is (ahogy korábban is írtam, csak abban létezett az 5 sebességes váltó, a többihez csak 4 járt - illetve szériában járt hozzá a tempomat is - a 2 literes esetében ehhez a csúcs Exe felszereltséget kellett választani). A 2 literes Aut benzineshez képest a +1 fokozat, és a többleterő néha jól tud jönni (+16LE, de a fontosabb az a +35NM nyomaték), illetve nem mérvadó adat, de 100 km/h-ra is majd 2 mp-vel hamarabb gyorsul. Az 1.8-ashoz meg már nem is hasonlítanám az adatokat, ott már elég beszédes a különbség.
Az enyém egyébként lehet eladó lesz, ha sikerül egy épkézláb Lexus RX-et találnom.