A hátsó kanyarok mindegyikében elforgott, - és 3. volt
-Szerencsére a részlegesen záró difi segít egy kicsit.
Oh, egyem meg a nyomatékát
, akkor duplán riszpekt. Talán "okosítottál" is rajta egy kicsit, vagy a gyári nyomatéka tudja ezt művelni? ![kerdojel :?:](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/07_kerdojel.gif)
Gyári minden, 1500-3000 között 300Nm fölött a nyomaték, és 3.-ban 100-nál ~4000-ret forog-na, de 3500-után jobb váltani
![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)
- a 4.-5,. már elég hosszú, de városban meglepetést tud okozni egy lámpánál, ha el kell gyorsan indulni. Ráadásul amióta ezzel járok, valahogy tök jók a pesti utak, nincs magas padka, meg megmászhatatlan fekvőrendőr.
![nagymosoly :D](https://forum.toyotaclub.hu/Smileys/set1_b/03_nagymosoly.gif)
-Azért az elpörgésen -meg az alulkormányozottságon sokat javított volna 2-3-4 cementeszsák a plató végébe!