Akkor KLaco kérésére:
röviden: űberf*sza
részletesen:
102 paci, a konkurenciánál 28-al kevesebb, DE ezt 1600 és 2400 között FOLYAMATOSAN adja le (nem csak 2000-nél egy pillanatig), ergo gyorsít mint állat...
(+250-e Ft gyári! TTE chip-tunning lehetőség, ahol a +28LE és +60Nm befigyel és a gyári garival egyenértékű garanciát ad!- ebben még nincs, de ki tudja eccer
)
Színe fekete, SR5 típus gyári "aranysárkányüldöztéged" matrica a többivel együtt szigorúan eltávolítva. A színválasztás során elsődleges szempont volt a "passzív védelem". Előtte fehér Opel Campo-t hajtottam, ma már nem tisztelte senki. Ez elé nem nagyon vágnak be, és a lámpa pont a suzuki swift visszapillantójával egy magas :axe:
Egy hiba van: a gyári szinte használhatatlan gumik... doboz+platóbélés van rajta, együtt kb. 80 kg ami sokat segít a far-stabilitásban.
Aki ezzekkel a gumikkal kiengedi a gyárból, azt utánna kellene kötni egy hiluxnak-sárban..
Ha elkopik (vagy lesz zsém rá) akkor csak és kizárólag BFGoodrich All Terrain TA/KO jöhet rá, a világ legjobb gumija (ez volt az Opelen is és szinte nem is használtam az összkereket.
végül van bogárvédőm, egyrészt mert az Opel orrát a kavics összeb*szta, másrészt mert belealkudtam az árba és jól néz ki :wink:
ennyi, ha van konkrét kérdés igyekszem válaszolni
PickUp forever :twisted: