Szerző Téma: CT  (Megtekintve 158496 alkalommal)

0 Felhasználó és 1 vendég van a témában

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
CT
« Válasz #195 Dátum: 2011.03.22 10:16:25 »
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
CT
« Válasz #196 Dátum: 2011.03.23 15:18:13 »
Itt pedig már egy normál rendszámos Executive példányt tesztelnek. Bár lehet ugyanaz mint amit már többen is teszteltek.  :D
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re: CT
« Válasz #197 Dátum: 2011.03.23 18:00:10 »
nekem tulképp tetszik ez a kocsi. más kérdés, hogy nemigen fognak eladni belőle, mert lassú, viszont nem olcsó. cserébe szűk :) a hátső ablaktörlő, hacsak nem teleszkópos, egy vicc...

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re: CT
« Válasz #198 Dátum: 2011.03.24 08:34:32 »
nekem tulképp tetszik ez a kocsi. más kérdés, hogy nemigen fognak eladni belőle, mert lassú, viszont nem olcsó. cserébe szűk :) a hátső ablaktörlő, hacsak nem teleszkópos, egy vicc...

Nem olcsó, de nem is sokkal drágább mint egy Prius. Lassú? Mihez képest? Aki gyakran jár német autópályán, annak lehet, de itthon ez a teljesítmény bőven elég. Még mindig azt mondom, hogy a 10 millió alatti kategóriában ez a legjobb választás (vagy a Prius, akinek ez túl kicsi).
Corolla 1,4 VVT-i 2005

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re: CT
« Válasz #199 Dátum: 2011.03.24 09:05:43 »
egy bmw 118d kenterbe veri. meg az audi is. nekem mellesleg jobban bejön a benzinüzem, de meglátjuk az eladási számokat...

sghu77

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 2439
Re: CT
« Válasz #200 Dátum: 2011.03.24 09:28:21 »
egy bmw 118d kenterbe veri. meg az audi is

Ugyan miben?! A vesék számában, max. :)  :flowers:

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re: CT
« Válasz #201 Dátum: 2011.03.24 09:44:43 »
Elsősorban autópálya dinamikánál.
Ez a hibrid hajtás, bár high-tech, kifinomult és abszolút élhető városban, sajna autópályatempóhoz kevés. Pláne, ha a konkurens dízeleket vesszük összehasonlítási alapul.
Azt nem értem, hogy adott egy számomra vonzó formaterv a CT személyében, miért csak hibrid verzió van belőle? Emiatt képtelen lesz (bár ne legyen igazam) eladási rekordokat dönteni a konkurenciával szemben, mert a vásárló korlátozva van a választásnál. Azt érzem, hogy a Lexus szembe megy az európai igényekkel, de legalábbis nem tesz meg mindent azért, hogy teljes értékű ellenfelet állítson a németeknek. Pedig ez a CT akár hagyományos hajtással is teljesen alkalmas lenne erre. Így, viszont a piac csak egy szűk szegletében tud jelen lenni. Nekem ez a stratégia szúrja a szememet vele kapcsolatban.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re: CT
« Válasz #202 Dátum: 2011.03.24 09:48:14 »
egy bmw 118d kenterbe veri. meg az audi is

Ugyan miben?! A vesék számában, max. :)  :flowers:


bmw 118d automata 0-100 9s, végsebesség 210, 1410 kg
ct  0-100 10,3s, végsebesség 180, saját tömeg kábé ugyanannyi (1370-1460 között valahol)
ráadásul az egy régi darab, jövőre asszem jön az új.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
CT
« Válasz #203 Dátum: 2011.03.24 09:49:41 »
Milyen egyéb motort tudnának beletenni? Szerintem ebben az árkategóriában elvárható már az Aut/CVT váltó, a Lexusnak pedig dízelből nincs is ilyen variánsa (más kérdés, hogy dízel nem is való egy Lexusba, szerintem). A 2.5-ös V6-ra (vagy Amerikában a 3.5 V6) meg már nem lenne kereslet a dízelimádó Európában...  :whistling:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re: CT
« Válasz #204 Dátum: 2011.03.24 09:53:04 »
egy bmw 118d kenterbe veri. meg az audi is. nekem mellesleg jobban bejön a benzinüzem, de meglátjuk az eladási számokat...

A 118-as BMW esetleg igen (a 116-os nem), valóban jobban gyorsul. Hasonló áron vannak (alapfelszereltséget néztem), bár automata váltóval drágább a BMW. Fogyasztásban viszont nem lehet egy lapon említeni őket...
Corolla 1,4 VVT-i 2005

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re: CT
« Válasz #205 Dátum: 2011.03.24 09:59:54 »
egy bmw 118d kenterbe veri. meg az audi is. nekem mellesleg jobban bejön a benzinüzem, de meglátjuk az eladási számokat...

A 118-as BMW esetleg igen (a 116-os nem), valóban jobban gyorsul. Hasonló áron vannak (alapfelszereltséget néztem), bár automata váltóval drágább a BMW. Fogyasztásban viszont nem lehet egy lapon említeni őket...
hogy a fenébe ne, 6-tal átlagban elmegy a bömbi is, a ct meg autópályán simán többet eszik. szerintem. de nem nyissunk vitát addig, amíg legalább egy teszt nem születik róla...

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re: CT
« Válasz #206 Dátum: 2011.03.24 10:04:48 »
Milyen egyéb motort tudnának beletenni? Szerintem ebben az árkategóriában elvárható már az Aut/CVT váltó, a Lexusnak pedig dízelből nincs is ilyen variánsa (más kérdés, hogy dízel nem is való egy Lexusba, szerintem). A 2.5-ös V6-ra (vagy Amerikában a 3.5 V6) meg már nem lenne kereslet a dízelimádó Európában...  :whistling:
Én nem így látom.

A downsizing gondolkodásból eleve kiesnek a 2,0-nál nagyobb motorok, azok ráadásul nehezek is lennének bele.

Nézd, a 118d is egy 2,0-ás fojtott (tartósabb?) motor, miért ne lehetne a 2,0 d-4d-t is tovább finomítva beletenni a CT-be? Gondolod, hogy a BMW-be inkább való dízel motor? Mégis beleteszik, mert EU-ban van rá kereslet, mint, ahogy a CT-re is több lenne, az is biztos.
Ha kevés a teljesítmény, lehetne rá rakni még egy turbót és egyből 200LE körüli teljesítményt tudna. Lehetne egy mondjuk 3 teljesítmény lépcsős dízel motorcsaládot illeszteni hozzá, egyből kellemesebb a választék.
Benzinesek közül én inkább megnézném, hogy a konkurensek közül mi fogy leginkább és ahhoz mérten tennék bele benzin motort. Biztos, hogy beletennék egy 2,0-ás valvematicot (vagy sorhatost az élvezet kedvéért), és egy kis köbcentis benzinest (pl. 1,6 T, 140-180LE közöttit) is! De, hát a Toyota mégy csak most fejleszti a kis turbóst...  :censored: A konkurencia, már 2-3 éve gyártja. Ez kétség kívül elbaltázott időkülönbség.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re: CT
« Válasz #207 Dátum: 2011.03.24 10:06:20 »
egy bmw 118d kenterbe veri. meg az audi is. nekem mellesleg jobban bejön a benzinüzem, de meglátjuk az eladási számokat...

A 118-as BMW esetleg igen (a 116-os nem), valóban jobban gyorsul. Hasonló áron vannak (alapfelszereltséget néztem), bár automata váltóval drágább a BMW. Fogyasztásban viszont nem lehet egy lapon említeni őket...
hogy a fenébe ne, 6-tal átlagban elmegy a bömbi is, a ct meg autópályán simán többet eszik. szerintem. de nem nyissunk vitát addig, amíg legalább egy teszt nem születik róla...
Ez nem vitatéma, autópályán többet eszik a benzines CT, mint a dízel Bömm, vagy Audi. Ez tény. A hibrid technológia elsősorban városban és városközi használatkor jó.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

zsoooc

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1578
Re: CT
« Válasz #208 Dátum: 2011.03.24 10:08:50 »
hogy a fenébe ne, 6-tal átlagban elmegy a bömbi is, a ct meg autópályán simán többet eszik. szerintem. de nem nyissunk vitát addig, amíg legalább egy teszt nem születik róla...

Automata váltóval 6.5 az átlag. Egyébként elég megkérdezni bárkit akinek 3-as Priusa van, nem hinném, hogy 1-2 decinél több különbség lenne a CT és a Prius fogyasztása között.
Corolla 1,4 VVT-i 2005

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re: CT
« Válasz #209 Dátum: 2011.03.24 10:26:49 »
hogy a fenébe ne, 6-tal átlagban elmegy a bömbi is, a ct meg autópályán simán többet eszik. szerintem. de nem nyissunk vitát addig, amíg legalább egy teszt nem születik róla...

Automata váltóval 6.5 az átlag. Egyébként elég megkérdezni bárkit akinek 3-as Priusa van, nem hinném, hogy 1-2 decinél több különbség lenne a CT és a Prius fogyasztása között.
vadiúj 520d Bmw 7 sebességes automatával 140-es tempó mellett télen nyeli be átlagban a 6 litert. Mindemellett 180LE és 380Nm-t tud, elég. Sajnos ez ellen semmit nem tud sem a Prius, sem a CT, sem a HSD.
Egy 118d kisebb teljesítményű, könnyebb, kizárt, hogy megegye a 6-ot az Efficient Dynamics csomaggal. Be kell látni, hogy nagyon eltalálták a Bömmnél, ezért írom azt, hogy a Lexusnak ehhez fel kellene ébrednie, hogy egy "szimpla" hibriddel nem tudja legyőzni.
Ne érts félre, ha tehetném, akkor az CT-t venném a BMW helyett, de nem azért mert jobb a CT, hanem, mert én Lexus párti vagyok és nem BMW. Viszont elismerem, ha egy autó jobb az enyémnél.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i