Elég szokatlan ilyen menetteljesítményekkel rendelkező autót kihozni prémium kompakt kategóriában. A Merci A-osztálya lehetett egy-egy gyengébb verziójában ennyire lassú, igaz, azok nem így fogyasztottak. Nem vagyok benne biztos, hogy megérett a tollas réteg arra, hogy egy kifejezetten fogyasztásra kihegyezett autót vegyen nem kevés pénzért. Az eddigi európai Lexus hibridek a jó fogyasztásuk mellé mentek is, mint a barom, ez viszont nem. Azt már megszoktuk, hogy a germánokhoz képest minimális a motorválaszték, de az elég idegen, hogy a kategória leglassabb autója egy Lexus legyen. Nagyon kíváncsi vagyok, mire viszi a CT.
Szerintem átgondolt és jó ötlet. A nagyobb hibridekkel bemutatták ha akarnak, tudnak erős és ehhez viszonyítva takarékos autót készíteni.
A kompakt kategóriában viszont az (extrém) alacsony fogyasztás és káros anyag kibocsátás előremutató fejlesztés.
Ez a hajtáslánc nem is alkalmas rá, hogy egy hot hatch-et építsenek belőle, de szerintem e nélkül is meg fogja találni a vásárlóit.
A Prius még mindig egy kicsit "csodabogár" kategória, a technológia hangsúlyozásával és a sajátos karosszériával, itt pedig a mindez párosul a Lexus kidolgozottságával. Én úgy vélem, sikeres modell lesz.