Szerző Téma: CT  (Megtekintve 158521 alkalommal)

0 Felhasználó és 3 vendég van a témában

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: CT
« Válasz #75 Dátum: 2010.09.22 09:00:00 »
Viszont felszereltség és minőség szempontjából valószínűleg a legjobb ár/érték arányú modell lesz.

Tamás69

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8391
    • http://www.capella.hu
Re: CT
« Válasz #76 Dátum: 2010.09.22 09:11:25 »
Gyereknek, asszonynak tökéletes. A családi utakra meg ott a 450H :D
Tamás
'07 Hilux
'98 Corolla HB 1,4
'05 Corolla 1,6 SOL
'03 Lexus IS200

Capella Computer Kft        Minden, ami számítástechnika!

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: CT
« Válasz #77 Dátum: 2010.09.22 09:12:12 »
Elég szokatlan ilyen menetteljesítményekkel rendelkező autót kihozni prémium kompakt kategóriában. A Merci A-osztálya lehetett egy-egy gyengébb verziójában ennyire lassú, igaz, azok nem így fogyasztottak. Nem vagyok benne biztos, hogy megérett a tollas réteg arra, hogy egy kifejezetten fogyasztásra kihegyezett autót vegyen nem kevés pénzért. Az eddigi európai Lexus hibridek a jó fogyasztásuk mellé mentek is, mint a barom, ez viszont nem. Azt már megszoktuk, hogy a germánokhoz képest minimális a motorválaszték, de az elég idegen, hogy a kategória leglassabb autója egy Lexus legyen. Nagyon kíváncsi vagyok, mire viszi a CT.
Szerintem átgondolt és jó ötlet. A nagyobb hibridekkel bemutatták ha akarnak, tudnak erős és ehhez viszonyítva takarékos autót készíteni.
A kompakt kategóriában viszont az (extrém) alacsony fogyasztás és káros anyag kibocsátás előremutató fejlesztés.
Ez a hajtáslánc nem is alkalmas rá, hogy egy hot hatch-et építsenek belőle, de szerintem e nélkül is meg fogja találni a vásárlóit.
A Prius még mindig egy kicsit "csodabogár" kategória, a technológia hangsúlyozásával és a sajátos karosszériával, itt pedig a mindez párosul a Lexus kidolgozottságával. Én úgy vélem, sikeres modell lesz.

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Re: CT
« Válasz #78 Dátum: 2010.09.22 09:14:19 »
Viszont felszereltség és minőség szempontjából valószínűleg a legjobb ár/érték arányú modell lesz.

Az a gond, hogy pl. a német piacon ezzel nem sokra megyünk. Eddig is alig láttunk Lexust. Biztos többet adnak el mint eddig, de az is elenyésző marad.
Kiváncsi leszek erre a "nem fogyaszt, de legalább nem is megy" dolgot, hogy fogadják.
Meg aztán, hátha az emberekben a környezettudatosság kezd erőre kapni. (itt meg a másik oldal azt súlykolja, hogy az előállítás, meg utógondozás még rosszabb, bla-bla...)

Nehéz eset...


Satriani

  • Vendég
Re: CT
« Válasz #79 Dátum: 2010.09.22 09:20:59 »
Szerintem átgondolt és jó ötlet.

Szerintem is. De én egy csóró magyar közalkalmazott vagyok, aki egy 8 éves Corollát hajt. :D

Annyiban nem feltétlenül rossz ötlet, hogy az A3 és az 1er is fogynak 1.6-os benzinesekkel, és jól felszerelve azok is belekarcolnak a 7 millióba, nem beszélve az alap dízelekről. Azokhoz képest a CT jól fogyaszt, rugalmasságban a benzineseknél jobb, a felszereltsége alapáron is bőséges lesz, tehát elvileg van keresnivalója. De a nem túl erős hajtáslánc és a kacsasegg tovább erősítheti az európai piacon hibridekkel, prémium japánokkal szemben meglévő tartózkodást.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: CT
« Válasz #80 Dátum: 2010.09.22 09:29:46 »
Sztem meg részben a flottafogyasztásra is gyúr a Lexus. (bár ha jól tudom, neki a Toyotával együtt számít)
Gabe 254.

Petyaa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 942
  • Auris 1.4 VVT-i
Re: CT
« Válasz #81 Dátum: 2010.09.22 09:37:06 »
Akinek sportos kocsi kell az vegyen egy Suprát vagy mondjuk egy IS-t. A CT 200h lesz jobb motorokkal is szerintem. Nekem a szalonban azt mondták hogy 1.8-as 160Le-s motorral fog kijönni :D ez sem egy sportautó, de azért elég dinamikus egy középkategóriás kis csapott hátúhoz képest.

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: CT
« Válasz #82 Dátum: 2010.09.22 09:51:09 »
Supra-t sajnos nem vesz senki - legalábbis az enyémet nem :)
Az IS-t sem nevezném sportosnak, a 250-es egy jól motorizált autó, de sztem nem is akar sportos lenni. Arra ott van az "F"-es :)
A CT200 pedig 136 lovas, nem 160.

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: CT
« Válasz #83 Dátum: 2010.09.22 09:53:36 »
Az a gond, hogy pl. a német piacon ezzel nem sokra megyünk. Eddig is alig láttunk Lexust. Biztos többet adnak el mint eddig, de az is elenyésző marad.
Kiváncsi leszek erre a "nem fogyaszt, de legalább nem is megy" dolgot, hogy fogadják.
Meg aztán, hátha az emberekben a környezettudatosság kezd erőre kapni. (itt meg a másik oldal azt súlykolja, hogy az előállítás, meg utógondozás még rosszabb, bla-bla...)

Nehéz eset...


Szerintem is a környezettudatosság lehet a kulcs.
A német piac egyébként is kemény dió. Ha kihoz a Lexus egy autót ami ugyanazt és ugyanúgy tudja mint a német márkák modelljei akkor még kevesebb esélye van, így talán több.

Petyaa

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 942
  • Auris 1.4 VVT-i
Re: CT
« Válasz #84 Dátum: 2010.09.22 10:04:55 »
Supra-t sajnos nem vesz senki - legalábbis az enyémet nem :)
Az IS-t sem nevezném sportosnak, a 250-es egy jól motorizált autó, de sztem nem is akar sportos lenni. Arra ott van az "F"-es :)
A CT200 pedig 136 lovas, nem 160.

Igen olvastam én is, de én ezt az 1.8 160Le-s változatot hallottam. Én ezt a 136Le-t furcsáltam amikor olvastam a műszaki adatokat. :D

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Re: CT
« Válasz #85 Dátum: 2010.09.22 10:32:13 »
Hibridnél a benzinmotor teljesítménye nem elsődleges, mert hatásfokra vannak hangolva. (lásd: http://en.wikipedia.org/wiki/Atkinson_cycle)

A 400h-nál is a V6 3.3-as motor (3MZ-FE) 211LE.

bepi81

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 23129
Re: CT
« Válasz #86 Dátum: 2010.09.22 10:42:01 »
Hibridnél a benzinmotor teljesítménye nem elsődleges, mert hatásfokra vannak hangolva. (lásd: http://en.wikipedia.org/wiki/Atkinson_cycle)

A 400h-nál is a V6 3.3-as motor (3MZ-FE) 211LE.

Valami olyasmiről van szó, hogy az Atkinson-ciklusú motorok magas fordulaton termelnek teljesítményt. Ezért önmagában használva villanymotor nélkül szörnyű lenne.
4 év E11 fl Corolla liftback 1,4 vvt-i
9 év T22 fl Avensis Wagon 1,8 vvt-i
jelenleg 2007 COV 1,8 vvt-i

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: CT
« Válasz #87 Dátum: 2010.09.23 13:12:21 »
10.14.
 ;)

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: CT
« Válasz #88 Dátum: 2010.09.23 13:17:20 »
Sajna pont Pécsett leszek.  :cry:

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Re: CT
« Válasz #89 Dátum: 2010.09.24 12:12:05 »