Szerző Téma: CT  (Megtekintve 158529 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Re: CT
« Válasz #60 Dátum: 2010.09.21 17:55:15 »
Nem kell, az első 10 ajándékba kapja.
Te voltál a tizedik.
 :1eye:

Szólhattál volna 1-el korábban :)

MiCKEY

  • The Boss :)
  • Adminisztrátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9733
Re: CT
« Válasz #61 Dátum: 2010.09.21 18:02:37 »
http://mickey.hu/CT.html

a sok új nagy kép. Van benn 12MB-os is :)

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: CT
« Válasz #62 Dátum: 2010.09.21 21:05:20 »
Ct200h műszaki adatok:

[a csatolmányt egy admin törölte]

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: CT
« Válasz #63 Dátum: 2010.09.21 21:05:55 »
Ct200h műszaki adatok 2:

[a csatolmányt egy admin törölte]

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: CT
« Válasz #64 Dátum: 2010.09.21 21:06:11 »
Ct200h műszaki adatok 3:

[a csatolmányt egy admin törölte]

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: CT
« Válasz #65 Dátum: 2010.09.21 21:08:44 »
Úgy 100 literrel nagyobb a csomagtartója, mint az Auris HSD-nek.
279 ---> 375

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: CT
« Válasz #66 Dátum: 2010.09.21 21:41:51 »
Nem kell, az első 10 ajándékba kapja.
Te voltál a tizedik.
 :1eye:
Akkor én bejelentkeznék másodiknak. Köszi!
Gabe 254.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: CT
« Válasz #67 Dátum: 2010.09.21 21:43:16 »
Ct200h műszaki adatok 2:
De érdekes...most nézem, hogy a regeneratív fék, az csak elöl létezik...A hátsó fékeken elvesző energiát nem hasznosítják? :hmmmm:
Gabe 254.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: CT
« Válasz #68 Dátum: 2010.09.21 21:44:58 »
Mivel a hátsó tengely nincs összeköttetésben a hajtáslánccal, nem tudják.

Kgabe

  • S6 forever
  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 9802
Re: CT
« Válasz #69 Dátum: 2010.09.21 21:49:56 »
Az ember azt gondolná, hogy ez valami kicsi kütyü, felnyomják a fékre, oszt' kábelen meg mehet a delej az akksiba. (vagy Bluetooth-on a telefonba :D )
Gabe 254.

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: CT
« Válasz #70 Dátum: 2010.09.21 21:53:08 »
Ez maga a villanymotor, mikor nem hajt, akkor termel, és mivel motorfékként is működik, kíméli a féket.

Satriani

  • Vendég
Re: CT
« Válasz #71 Dátum: 2010.09.22 08:43:32 »
Ct200h műszaki adatok:

Ki ennek az autónak a célközönsége? Úgy értem, ki fogja mondjuk a német piacon simán elfogadni, hogy 180 a végsebesség, illetve papíron az 1-es BMW leggyengébb modellje is jobban megy?

Misi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12329
    • Vissza a szürke hétköznapokhoz
Re: CT
« Válasz #72 Dátum: 2010.09.22 08:46:14 »
Gondolom azok, akiknek nem feltétlenül a teljesítmény számít.
Többet én sem tudok.

kmr

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4497
Re: CT
« Válasz #73 Dátum: 2010.09.22 08:50:54 »
Én például nagyon szívesen elszüttyögék vele itt a városban, de akkor sem esnék kétségbe ha ezzel kellene hosszabb utakat megtennem.  :wub:
Gyorsulásra meg (verseny)pályázásra vszleg nem ezt használnám.

Satriani

  • Vendég
Re: CT
« Válasz #74 Dátum: 2010.09.22 08:58:25 »
Elég szokatlan ilyen menetteljesítményekkel rendelkező autót kihozni prémium kompakt kategóriában. A Merci A-osztálya lehetett egy-egy gyengébb verziójában ennyire lassú, igaz, azok nem így fogyasztottak. Nem vagyok benne biztos, hogy megérett a tollas réteg arra, hogy egy kifejezetten fogyasztásra kihegyezett autót vegyen nem kevés pénzért. Az eddigi európai Lexus hibridek a jó fogyasztásuk mellé mentek is, mint a barom, ez viszont nem. Azt már megszoktuk, hogy a germánokhoz képest minimális a motorválaszték, de az elég idegen, hogy a kategória leglassabb autója egy Lexus legyen. Nagyon kíváncsi vagyok, mire viszi a CT.