Megvolt az első hosszú távú tapasztalat a CT-vel: a múlt hétvégén belegurult 2500 km.
Gyakorlatilag végig autópálya, a 2500 km-ben legfeljebb 100 km városi mászkálással.
Pályán óra szerinti 130-140-es tempomattal mentünk - eltekintve az építés miatti sebességkorlátozásoktól. A teljes út számított átlaga 5,9 lett - a fedkomp ehhez képest ebben az üzemmódban is stabilan 2 decivel kevesebbet hoz.
Ami továbbra is bosszantó az a 10-12 literes tankban lévő mennyiségnél kigyulladó szegénységjelző és 0-ra futó range. Még jó hogy a fogyasztásmérő megbízható, így az alapján a tankban lévő mennyiség számítható.
Németországban volt alkalmam megnézni a végét is, óra szerint 195-nél állt meg, erőlködés ott sem volt tapasztalható. Eltekintve néhány szarabb burkolatú útszakasztól a gyári 215/45-ös gumikon még nagyobb sebességnél is csendesen és komfortosan futott.
A gyári navi is jól vizsgázott, egyetlen kivételtől eltekintve, amikor mindenáron le akart terelni az autópályáról útlezárás miatt. A kritikus ponthoz közeledve különböző tereléseket ajánlott, kisebb nagyobb kerülővel. Persze nem hittünk neki, mert az úton semmilyen jelzés nem utalt a lezárásra, odaérve kiderült, nem az útpálya, hanem egy pihenőhely bejárata volt lezárva. Vagy a TMC-t nyomták félre, vagy a navi értelmezte félre a TMC adatokat, mert a benne lévő térkép kb. 2 éves, nem volt még frissítve.
Az ülések kényelmesek, zene jó, nem egy tipikus utazóautó, de mégis nagyszerű hosszabb utakra is.