Felhasználónév: Jelszó:

Szerző Téma: Avensis Tuning  (Megtekintve 58992 alkalommal)

0 Felhasználó és 2 vendég van a témában

pzs

  • Vendég
Re: Avensis Tuning
« Válasz #15 Dátum: 2010.01.10 16:56:47 »
Sztem vizsgára az eredeti motorrral mennék csak.

2 evente visszarakatod az eredetit?  :clap:

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 21966
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota Prius Mk 3, Toyota Corolla E110 1,8 USDM
Re: Avensis Tuning
« Válasz #16 Dátum: 2010.01.10 17:40:07 »
Pont most nézem hogy szerelték ezzel a kocsit japánban! Toyota Caldina GT a neve és az egy az egyben olyan ave mint az enyém. Tehát volt ilyen. Sztem vizsgára az eredeti motorrral mennék csak. ÉÉs engedélyt kértem Palaczktól a téma megnyitására.

Nem a megnyitással van a bajom, az evidens a jelenlegi rendszerrel.  :D És nem is kell engedélyt kérni egy topicnyitáshoz, jólnéznénk ki, ha így lenne. :-)

Ha a gyár gyártott ilyen motorral, akkor nem lesz olyan nagy hacacáré az NKH-val elfogadtatni.
Sors bona nihil aliud

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis Tuning
« Válasz #17 Dátum: 2010.01.10 17:49:15 »
ÉÉs engedélyt kértem Palaczktól a téma megnyitására.
Nehogy már én legyek a mumus, akitől engedélyt kell kérni  :flowers: ... Csak megbeszéltük, hogy mi lenne a legmegfelelőbb cím a topiknak  :)
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Avensis Tuning
« Válasz #18 Dátum: 2010.01.10 17:50:10 »
csak a múltkori baki óta nem vagyok annyira bátor ilyen téren ::)

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis Tuning
« Válasz #19 Dátum: 2010.01.10 17:52:51 »
Szóval megnéztem a mocit ami bevolt linkelve és hát nem olyan drága mintha építenék a mostaniból. Asszem átszámolva 250ezer HUF ra jönne ki plusz szálítás. És még nagy valószínűséggel a beszerelés sem lenne bonyolult mert egy 99 es caldiánban volt---ami egy első szériás avensis:)
Hivatalosan nem ilyen egyszerű a dolog. Engedélyeztetni kell, külön eljárásban vizsgáztatni, papírokat cserélni stb.

Annak is nagyon célszerű lenne utánajárni, hogy biztosan engedélyezik-e?

Arra gondoltál már, hogy szerezz egy Corolla TS Kompressor motort és azt építsd az autódba? Ez azért mindenképpen rokona annak az 1.8-as VVTi motornak, amit gyárilag is tettek a te Avensisedbe. Bár, gondolom, nem hemzsegnek az ilyen motorok a piacon, de biztos nem lehetetlen találni.

Azzal, gondolom, tisztában vagy, hogy anyagilag milyen nagyságrendű dolgokról beszélünk?

Ami a váltót illeti: mi a váltókódod? A típustábláról le tudod olvasni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis Tuning
« Válasz #20 Dátum: 2010.01.10 17:54:04 »
csak a múltkori baki óta nem vagyok annyira bátor ilyen téren ::)
Az nem is baj, ha megbeszéljük előre  :) ... Egyszerűbb, mint utólag törölgetni, áthelyezgetni.
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Avensis Tuning
« Válasz #21 Dátum: 2010.01.10 18:07:29 »
Arra gondoltál már, hogy szerezz egy Corolla TS Kompressor motort és azt építsd az autódba? Ez azért mindenképpen rokona annak az 1.8-as VVTi motornak, amit gyárilag is tettek a te Avensisedbe. Bár, gondolom, nem hemzsegnek az ilyen motorok a piacon, de biztos nem lehetetlen találni.

Azzal, gondolom, tisztában vagy, hogy anyagilag milyen nagyságrendű dolgokról beszélünk?

Ami a váltót illeti: mi a váltókódod? A típustábláról le tudod olvasni.

a váltó ha jól tudom és ez az amire gondolok akkor S55

az enyém 2.0vvti. viszont elgondolkodtató ez a variáció is....

a motor 250ezer ft lenne ha azt vennék plusz a váltó és egyebek... ha turbó kéne akkor 600körül... és ez a kompresszoros dolgot... ezt netmtudom...

Viszont az tény hogy ez a kocsi volt szerelve 3sgte motorral, viszont csak kombiban!

Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 21966
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota Prius Mk 3, Toyota Corolla E110 1,8 USDM
Re: Avensis Tuning
« Válasz #22 Dátum: 2010.01.10 18:30:11 »
Én írnék az NKH-nak az összes infóval egy levelet, mit veszíthetsz??? Azon kapásból - elvileg - megmondják, hogy mi az ábra.
« Utoljára szerkesztve: 2010.01.10 18:46:34 írta kleingy »
Sors bona nihil aliud

pzs

  • Vendég
Re: Avensis Tuning
« Válasz #23 Dátum: 2010.01.10 19:26:12 »
és ez a kompresszoros dolgot... ezt netmtudom...

Valszeg a kompresszoros moka lenne a legdragabb az eddig felsoroltak kozul. Corolla TS kompressor is keves van, gondolom bontott motor kompresszorral meg kevesebb es valszeg horribilis aron. A motor ugyanaz mint a kompi nelkuli TS-ben (elvileg, de valami kulonbseg meg biztos van a ket auto kozott, mert a gyarilag kompresszoroskent eladott Corollak 224 lovasak voltak a Szuti-e kompresszor beszerelese utan meg 217 lett ha nem tevedek), ehhez meg kulon meg kell venned a kompresszort. Gyari TTE kompresszort Szuti vette meg az utsot, ugyhogy TTE-bol csak bontott johet szamitasba.
Yaris TS-nel peldaul ugy nez ki ez a kompresszoros dolog (legalabbis az alapjan amit olvastam kulonbozo forumokon), hogy a TRD fejlesztette ki es a TTE meg a Blitz is forgalmazza ugyanazt csak mas logoval. Az ara kozelebb van a millahoz mint a felhez (ha ezt leosztjuk a kapott loerokkel, akkor eleg sokba lenne 1 paci) :( A Corollahoz kifejlesztett azt hiszem picivel olcsobb volt, legalabbis a TTE biztosan.

Ezek utan meg fennall a kerdes, hogy milyen atalakitasok kellenek meg ahhoz, hogy be lehessen rakni az Ave-ba. Ehhez nem igazan tudok(tudunk) hozza szolni, de szerintem nincs is arra pelda, hogy ezt barki megvalositotta volna...

Miert nem vettel Corolla TS-t ha nagyobb vezetesi elmenyre vagysz (esetleg Celica vagy MR2 de gondolom nem veletlenul vettel 5 ajtosat) :P Szerintem az Ave-t nem erre talaltak ki... Egyebkent ugyanebben a cipoben jarok csak mas kategoriaban. Lehet, hogy marad a Yaris gyari allapotban meg 1-2 evig es utana lecserelnem kis sporolt penz hozzaadasaval egy nagyobbra... IS200 esetleg Corolla TS.




tutinet

  • Vendég
Re: Avensis Tuning
« Válasz #24 Dátum: 2010.01.10 19:39:24 »

Miert nem vettel Corolla TS-t ha nagyobb vezetesi elmenyre vagysz

Mert csak....
Komolyan, ez most minden TUNING topikban meg kell kérdezni valakinek attól, aki kicsit több LE-t szeretne ????? :whistling: :whistling:
Ne kezdjük el megint.

Te miért nem születtél lánynak nagy cickókkal ???:flowers:


Trotter66

  • Knight of the Roads
  • Officer
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 21966
  • ((:== Szlalomépítő ==:))
  • Autó: Toyota Prius Mk 3, Toyota Corolla E110 1,8 USDM
Re: Avensis Tuning
« Válasz #25 Dátum: 2010.01.10 19:43:50 »
Miert nem vettel Corolla TS-t ha nagyobb vezetesi elmenyre vagysz
Mert csak....
Komolyan, ez most minden TUNING topikban meg kell kérdezni valakinek attól, aki kicsit több LE-t szeretne ????? :whistling: :whistling:
Ne kezdjük el megint.
Te miért nem születtél lánynak nagy cickókkal ???:flowers:

Nade miért a nagy cicó???  [rohog]
Tessék tunnying:  :sorcerer:

Sors bona nihil aliud

BloodRedSandman

  • Vendég
Re: Avensis Tuning
« Válasz #26 Dátum: 2010.01.10 20:07:14 »
Azéért vettem avét mert ez volt az ami tetszett abban az árkategóriában amiben én anno kerestem. És mivel sikerült egy viszonylag ritka motorost összeszedben ezért még talán meg is tudok vele már most is pár boyracert akik 1.6nak nézik vagy stb.

Én már sztem a 200lóval is tökéletesen el lennék. Azért lett 5 ajtós mert nem igazán vagyok hajlandó kibeszállogatni. Tudom hogy avét nem erre találták ki, de ettől függetlenül még bőven lehet vele mit kezdeni szerintem. Ha lett volna rá piac akkor biztos megcsinálják egy sportosabb motorral stb (ahogy azt a japán piacon meg is csinálták:lásd: caldina gt). CSak hát EU ba ez így nem kelett...


Ami már régóta ***ogatja a csőrömet, hogy ha a Tsityu corollája 1.8al tudta a 192hp t. Akkor avéból a 2.0ból miért ne lehetne kihozni kb ennyit? És hogy hogyan....

Palaczk

  • Veterán
  • Globális moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 49810
  • I.F.P.A. Camry Driver
Re: Avensis Tuning
« Válasz #27 Dátum: 2010.01.10 20:16:16 »
BRS, egy szívó Corolla TS motor is jelentős előrelépés lenne ám  :yes:
('83 Camry GLi - still goin' strong 8)) ('03 Yaris 1.0 Sol )

Szuti

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 3320
  • Fanatic Racer:-)
  • Autó: Celica GT4 ST205
Re: Avensis Tuning
« Válasz #28 Dátum: 2010.01.10 20:40:31 »
Tuti:Azért kérdezzük meg sztem ezt a TS dolgot,mert ennyi pénzből már Neked is rég TS motor lenne a kocsidban mint amennyit költöttél rá és 200 pacid lenne a 135 helyett és a csajodnak sűrűbben kellne bugyit cserélnie ha a lifthez érne a fordulatszámmérő :lol:

Igen egy cori ts mocival már jól járnál,de sokkal drágább a váltóval együtt megvenni azt mint a 3sgte-t a saját váltójával.Ráadásul a cori ts váltója sajna nem bírja annyira a nyomást mint a 3sgte moci.Ráadáásul eddigi toyotás pályafutásom óta ami mondjuk nem olyan sok kb 5 év azóta 1 törött cori ts compressor-t láttam amiben ép volt a moci és a kompi is.Szal nem olyan egyszerű ilyet találni.

pzs

  • Vendég
Re: Avensis Tuning
« Válasz #29 Dátum: 2010.01.10 20:46:00 »

Miert nem vettel Corolla TS-t ha nagyobb vezetesi elmenyre vagysz

Mert csak....
Komolyan, ez most minden TUNING topikban meg kell kérdezni valakinek attól, aki kicsit több LE-t szeretne ????? :whistling: :whistling:
Ne kezdjük el megint.

Eloszor teszem fel ezt a kerdest. Pontosan azert mert tudom, hogy BRS nem egy kihegyezett autot akar, hanem egy olyan valamit ami kicsit jobban megy mint Ave es lehet vele allatkodni.

Szinten szeretnek egy kicsit tobb loerot. Minden lehetoseget megvizsgaltam mar es akarhonnan nezzuk a Yarisra +50-60 paciert 1,5-2 millat kellene rakolteni (kipuff, kompresszor vagy turbo valamint futomu + kellene meg masik fek meg kuplung is mert valszeg nem birna). Akkor meg lenne egy olyan autom, amit meg mindig ott hagy a gyari Corolla TS hosszabb tavon... Ezert teszem fel magamnak nap mint nap a kerdest mert nem tudom, hogy az elkovetkezendo egy-ket evben szepen fokozatosan oljem e bele a penzt egy kis autoba amit ha bovul a csalad kenytelen leszek eladni (a bele olt penz, ido es energia nem fog megterulni, mert a benne levo draga dolgokat realis aron nem lehetne eladni az autoval egyutt. Valszeg ezert dontott ugy Szuti is, hogy megtartja es fejleszti amig csak lehet.) vagy inkabb nyuzzam ebben az allapotban meg 2-3 evet majd lecsereljem egy tagasabb es alapbol erosebb autora (IS200, Corolla TS esetleg egyeb).


Feltehetnem en is a kerdest, hogy azoknak akik "kicsit tobb LE-t szeretnenek" miert kell mindjart a turbot eroltetni, foleg ugy, hogy Neked sincs konkret tapasztalatod ezzel kapcsolatban? Nem csak ez az egy lehetoseg letezik...