Szavazás

Ha nem japán, Te melyikre voksolnál?

Német autók - mert precízek.
19 (46.3%)
Francia autók - mert kényelmesek.
2 (4.9%)
Olasz autók - mert szépek.
2 (4.9%)
Koreai autók - mert már hozzák a "szintet".
13 (31.7%)
Amerikai autók - mert a V8 az V8.
5 (12.2%)

Összes szavazó: 41

Szerző Téma: Egyéb autók  (Megtekintve 4950130 alkalommal)

0 Felhasználó és 6 vendég van a témában

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Egyéb autók
« Válasz #29805 Dátum: 2019.10.13 09:28:01 »
őszinte Audis..

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/audi/a7/audi_a7_3_0_v6_tdi_dpf_quattro_tiptronic_ic_full_full_hiba-11738855
Ebben az a durva, hogy már VW, Volvo , Jaguar, KIA, Opel, Mazda, Toyota tulajtól is olvastam ilyet márkaszervízről. Egyszerűen tehetetlen az ember az ilyenekkel szemben, lényegében kiröhögik. Ezért is vagyok úgy vele, hogy jó szívvel nem mernék 2 millió forintnál többet tenni egy autóba. Ha 2 milliós autóval bármi van, akkor megrántja az ember a vállát, esetleg kicsit szomorkodik. Nade ha egy 10-20-30 milliós autónál azzal szembesülsz, hogy már náluk van a pénzed és nem érdekli őket?
A 10 éves T25 Avensisünk gondos felmérés után lett megvéve 2 millió ft összköltséggel és a használati értéke semmiben nem maradt el az anno újonnan szalonból kihozott T25-től. Az árkülönbség viszont vásárlóértéken 4x-es volt. A 10 éves járgányra 4 év alatt a tervezett szervizeken felül kb. 250.000 forintot kellett összesen költeni. Ez váltócsapágy, féltengely, perdületi szenzor volt. Plusz 6 millió forint biztosította volna, hogy gondmentes autóm legyen, de a költséget nem éreztem volna arányosnak a kapott nyugalom mennyiségéért.

Mondjuk eddig is tudtuk, hogy igencsak bőséges a felára annak, hogy a német trió valamelyikével furikázzon az ember, kezdve az árán, a sokszor nem alapáras rendelhető extrákon át a szerviz és alkatrészdíjakig.  :hmmmm:
Nekem nem volt panasz a Passatra. Mondjuk a szerelőm mondta, hogy 2006 utáni VW csoportos kocsiktól óvakodjak. Horror sztorikat koreai és japán márkákról is lehet sajnos találni, bármennyire is szeretjük azt hinni, hogy a keleti kocsi a szent grál minden tulajdonosnak.


1. Azért csak elkér 11.000.000-t egy szerinte romhalmazáért, és ezzel az árral az évjáratában középáras.
2. Mióta lehet venni egy Audira több, mint 5 év garanciát?
A hirdetés alapján egyértelmű, hogy a hirdetés célja nem az eladás. A garancia pedig szerintem vagy kiterjesztett, vagy a Weltauto 1 éves vállalása.
« Utoljára szerkesztve: 2019.10.13 09:31:20 írta Silent »

murray

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 12150
Re:Egyéb autók
« Válasz #29806 Dátum: 2019.10.13 15:54:18 »
Egyszerűen tehetetlen az ember az ilyenekkel szemben, lényegében kiröhögik. Ezért is vagyok úgy vele, hogy jó szívvel nem mernék 2 millió forintnál többet tenni egy autóba.
A 10 éves T25 Avensisünk gondos felmérés után lett megvéve 2 millió ft összköltséggel és a használati értéke semmiben nem maradt el az anno újonnan szalonból kihozott T25-től. Az árkülönbség viszont vásárlóértéken 4x-es volt.

Én másképp gondolom:  ::)
Úgy gondolom hogy a német gyárilag hibás autókat gyárt.  Mivel egy hengerfejet és egy blokkot képtelenek normálisan összerakni , szerinted egy csilivili DSG váltónak meg ilyeneknek mennyi esélye van?  nulla.  hagyjuk.. :sorcerer:

Egy 10 éves autó használati értékben lehet nem marad el egy újtól de sok mindenben igen.
Nekem most lett új autóm  és ezzel az autóval tiszta lappal indultam.  Én járattam be, nem a mama  vagy a hűlyegyerek első tulaj
üveghangon hidegen,  én mosom mosókesztyűvel a fényezést  elsőnek , stb stb.
most: Suzuki Baleno  2019 1.2 GL
volt: Lada 2105 1985,
Toyota Corolla 1983
Corolla 1989,
Skoda Fabia  2002

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Re:Egyéb autók
« Válasz #29807 Dátum: 2019.10.14 09:22:23 »

Nekem nem volt panasz a Passatra. Mondjuk a szerelőm mondta, hogy 2006 utáni VW csoportos kocsiktól óvakodjak. Horror sztorikat koreai és japán márkákról is lehet sajnos találni, bármennyire is szeretjük azt hinni, hogy a keleti kocsi a szent grál minden tulajdonosnak.

Természetesen a japán autó is el tud romlani, és minél több benne a kényelmi extra és elektronika, annál valószínűsíthetőbb a dolog - no és persze az se mindegy ki gyártotta és volt a beszállítója az alkatrésznek.
Én elsősorban azt a pofátlanságot nem szerettem a németeknél, hogy hiába védekeztek mindig azzal, hogy egyesével meg lehet vásárolni minden extrát az alapfelszereltségű autóikhoz is, míg a japánok csak csomagban kínálják, de amikor - maradva a Passatnál - nem fértek bele olyan apróságok a búsás alapárba, mint rádiós magnó, dönthető üléstámla, akkor jöhetnek nekem azzal, hogy egyesével személyre szabhatom az autóm extráit, ha szinte mindenért fizetnem kell...  :hmmmm: Gyakorlatilag kaptál ajtókat meg gumikat, a többiért meg fizethettél. Azért ha már elköltök 4-5M Ft-t, akkor abban legyen már némi extra, persze tudom van, akinek a név és a jelvény, amit vezet mindig is többet jelentett, meg a szomszéd előtt se lehet mindennel villogni - ugyebár.  :innocent:
Persze ha a szomszéd vetett volna egy közelebbi pillantást az "irigyelt" autó belsejére, és meglátja a hátsó kurblis ablakokat, a nem létező első kartámaszt, a nem bőrözött kormánykereket, akkor lehet röhögőgörcsöt kapott volna, és nem enné a fene, hogy milyen csilivili autója is van a szomszédjának.  :D :lol:

Kedvenc példám a sokak által magasztalt E46-os BMW, ahol a hátsó elektromos ablakemelők csakis a 320i-től kezdve voltak alapárasak (azaz 316, 318, 318d és társaiban nem), tehát a kb 8M Ft-os alapárba még ez sem fért bele. Vagy a BMW 335i Cabriója, amit még a vezessnek hála én is kipróbálhattam anno - abba huszonX Millió Ft-ért még első pohártartó sem járt, az is "pipás extra" volt!  :eek:  :szemez: :hmmmm:
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

music

  • Moderátor
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 26316
Re:Egyéb autók
« Válasz #29808 Dátum: 2019.10.14 11:02:41 »
Annak idején a 90-es években az E Merci volt az utolsó, ahol széria lett az 5 (!) sebességes váltó...
music     

mondi

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 8808
Re:Egyéb autók
« Válasz #29809 Dátum: 2019.10.14 15:28:45 »
Annak idején a 90-es években az E Merci volt az utolsó, ahol széria lett az 5 (!) sebességes váltó...
Mercedesnél sokáig egészen fapados autókat is lehetett venni, mert minden fizetős volt. 10-15 éve még a központi zár vagy a zárható kesztyűtartó, esetleg a dönthető hátsó üléstámla (csomagtér növelés miatt).
Amúgy ha megnézed a konfigurátorban most is lehet olyan fapados autókat venni, ami más márkánál már nem létezik.
Az autó benzinnel megy, minden más a sátán műve...

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Egyéb autók
« Válasz #29810 Dátum: 2019.10.18 00:29:06 »
Keresztapám Suzuki Swift II-ese eladósorba került, hátha érdekel valakit...

Elkelt.  ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re:Egyéb autók
« Válasz #29811 Dátum: 2019.12.29 15:28:58 »
szürke felnik lettek.  még nem döntöttem el, tetszik-e :)

Silent

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 4159
Re:Egyéb autók
« Válasz #29812 Dátum: 2020.01.05 19:29:54 »
Szeretnék kérni egy kis segítséget. Kéne valami kis/közepes rohangálós kocsi automata váltóval. Kezdő sofőr, eü. okoból automata, manuális nem jöhet szóba.  Yarist néztem, de úgy látom, hogy mind MMT váltós? Kb. egy évre lenne átmeneti kocsi, amíg belejön, utána Prius+ -ra váltana a családtag. Akár OFF márka is szóbajöhet, valahol 1-1,5M közt nézelődünk. Megköszönök minden javaslatot.

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re:Egyéb autók
« Válasz #29813 Dátum: 2020.01.05 19:48:14 »
Szeretnék kérni egy kis segítséget. Kéne valami kis/közepes rohangálós kocsi automata váltóval. Kezdő sofőr, eü. okoból automata, manuális nem jöhet szóba.  Yarist néztem, de úgy látom, hogy mind MMT váltós? Kb. egy évre lenne átmeneti kocsi, amíg belejön, utána Prius+ -ra váltana a családtag. Akár OFF márka is szóbajöhet, valahol 1-1,5M közt nézelődünk. Megköszönök minden javaslatot.
Swift?

vd1234

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10229
  • Toyota Carina E 1994 sedan (japán verzió;) )
Re:Egyéb autók
« Válasz #29814 Dátum: 2020.01.05 19:48:41 »
Én a Suzukit mondanám így elsőre. Swift, Liana, WagonR+, Splash..., elég sok van.
Pl. így hirtelen:
https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/suzuki/splash/suzuki_splash_1_2_gs_ac_automata-15013757

csufár

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10320
Re:Egyéb autók
« Válasz #29815 Dátum: 2020.01.05 20:26:11 »
vagy ezt. ha koccan (és nem hal bele, bocsánat), akkor kuka és jöhet valami komolyabb.

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/suzuki/swift/suzuki_swift_sedan_1_6_glx-c_automata-14693933

én ezt nézném meg:

https://www.hasznaltauto.hu/szemelyauto/suzuki/swift/suzuki_swift_1_5_vvt_gs_navigator_automata_magyarorszagi_elso_tulajdonos_garantalt_km_automata-15216170

bátyám tavaly adta el az automata swiftjét, uccsó generációs, jó kocsi volt. futott vagy tízezret két év alatt. jól járt vele valaki.

Xtrem

  • Klubtag
  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 10658
Egyéb autók
« Válasz #29816 Dátum: 2020.01.05 23:47:26 »
Linkelt Swift-en már van 1-2 horpadás, de nem esett szó a keretről.
Picit idősebb, nincsen benne légzsák, de van Corolla is - ami nekem picivel szimpatikusabb.  :szemez: ;)
2005 Avensis Sedan 2.4 D4 vvt-i Aut Executive Navi + TTE front
2001 Citroën Evasion 2.0 16V benzin, Aut - Exclusive
61

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Egyéb autók
« Válasz #29817 Dátum: 2020.01.05 23:59:50 »
Szeretnék kérni egy kis segítséget. Kéne valami kis/közepes rohangálós kocsi automata váltóval. Kezdő sofőr, eü. okoból automata, manuális nem jöhet szóba.  Yarist néztem, de úgy látom, hogy mind MMT váltós? Kb. egy évre lenne átmeneti kocsi, amíg belejön, utána Prius+ -ra váltana a családtag. Akár OFF márka is szóbajöhet, valahol 1-1,5M közt nézelődünk. Megköszönök minden javaslatot.
Én is valami hasonlót akartam keresni a feleségemnek majd nyáron, mivel antisofőr. Rohadtul nem érdekli, h hanyasban mennyivel megy.
Csakhogy az élet közbeszólt, és még vicces is lenne, ha nem velem történik. Ma akartam elvinni a szerelő haveromhoz, h cserélje ki a 307 vezérműszíját (már rég ott áll a garázsban a polcon a szíj-szimmering-vízpumpa triumvirátus), erre kora délelőtt hív az asszony, h furcsán leállt a motor. Gyomrom összerándult, egyből tudtam, hogy csakis szíjszakadás lehet.  :cry:  Elhúztuk az áldozatot a boncmesterhez, és várom az ítéletet, hogy mely szervek szorulnak cserére. Ha túl nagy a kár, lehet, hogy így adom el, kínlódjon vele más. Jobb szeretek autót venni, mint alkatrészért rohangálni... :hmmmm:

Izso

  • Megszállott
  • *****
  • Hozzászólások: 1224
Re:Egyéb autók
« Válasz #29818 Dátum: 2020.01.06 00:15:48 »
Szeretnék kérni egy kis segítséget. Kéne valami kis/közepes rohangálós kocsi automata váltóval. Kezdő sofőr, eü. okoból automata, manuális nem jöhet szóba.  Yarist néztem, de úgy látom, hogy mind MMT váltós? Kb. egy évre lenne átmeneti kocsi, amíg belejön, utána Prius+ -ra váltana a családtag. Akár OFF márka is szóbajöhet, valahol 1-1,5M közt nézelődünk. Megköszönök minden javaslatot.
Ingolstadtban 3800 €-ért van egy ótómata :D :D yaris 2008.év, 165e km. Szvsz 300-at le lehet alkudni. Autohaus J.Reith gmbh. www.toyota-reith.de
Ha már toyota fórum... ;)
« Utoljára szerkesztve: 2020.01.06 00:18:36 írta Izso »

xpet

  • Mindig itt van
  • *****
  • Hozzászólások: 667
  • Auris 1.6 Luna 2008
Re:Egyéb autók
« Válasz #29819 Dátum: 2020.01.06 14:43:13 »
Szerintem a 2008-as Yaris az MMT váltós ami kizáró ok.
Hahun láttam pár 2002,2003-as 1.3-as Yarist, az még hagyományos 4 sebességes automatának tűnt, 1M Ft felett valamivel.