Octavianus:
Túl a 22000 km-en, most töltöttem utána a 9000km-nél megbontott 0W-30 Castrol maradék 3 decijét.
Pozitívumok: ergonómia, kényelem, méretek, első-hátsó parkradar, fék, dinamika, fogyasztás, (majdnem) ingyen van.
Negatívumok: szélzajzaj autópályatempónál, motorhang, dübögő kasztni burkolathibákon, továbbra is le kell csapni a csomagtérajtót, váltó hosszú utakon jár és műanyagos.
Szervízben még nem voltunk, a fedélzeti továbbra is 30000kmhez számolja az olajcserét. Legnagyobb sebessége óra szerint 221km/h, gps alapján ez 214. Ekkor zabálja az üzemanyagot és 120 Celsius volt az olajhőmérséklet.
Viszont, Békéscsaba-Szolnok-Békéscsaba 110 tempomat utazóval és félúton klímával 5,0 l/100km volt.
Még mindig sajnálom, hogy nem hagyták olyan jó autónak lenni, mint, amilyen lehetne.